Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä

Vierailija
31.07.2022 |

Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.

Kommentit (1990)

Vierailija
1821/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että moni puhuu haluttomuudesta tapauksissa, joissa molemmat haluavat säännöllisesti jos tarjolla on hyvää seksiä. Ainoastaan haluavat hieman eri tahtiin. Eihän silloin kumpikaan ole haluton.

Näin jonkun kommentin, jossa puhuttiin naisen olevan haluton kun halusi "vain" kerran viikossa seksiä. Herrajumala, miten seksikeskeistä aikaa elämme! Pitkässä suhteessa kerran viikossahan on todella hyvä tilanne.

Mä olen rakastellut, pannut, nainut ja nussinut saman naisen kanssa viimeiset 22 vuotta. Suhteen voisi kai luokitella siten jo pitkäksi.

Mä en ainakaan ole kovin iloinen, jos seksiä on peräti kerran viikossa. Eikä muuten ole nainenkaan.

Herranjumala sentään. Miksi tuollaiseen tilanteeseen pitäisi olla tyytyväinen.

Ja ennen kun siellä taas joku alkaa ulisemaan, niin sellaisia tilanteita kyllä on ollut, että seksiä ei ole ollut viikottain. Ei silloin kumpikaan ole ollut parhaalla tuulella.

Toiset tyytyvät vähempään, kuin toiset. Onneksi ollaan naisen kanssa suurinpiirtein samalla viivalla.

Vierailija
1822/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas ollut esillä sen miehen kommentit, jolle kompromissi on seksiä joka toinen päivä, ja ero tulee, ellei näin käy. Mä en vaan voi tajuta, miten joku kuvittelee, että MIKÄÄN asia elämässä on sellainen, että sitä pitää voida luvata tehdä joka toinen päivä.

Mä sanoisin tuollaiselle miehelle, että kyllä käy, jos sovitaan, että sinä täytät myös minun tarpeeni joka toinen päivä. Minä haluan sinun keittävän kunnon marjapuuron. Siis ostat tuoreet marjat, keittelet ne ensin kiisseliksi ja sitten teet puuron. Mieluiten söisin tuoreen marjapuuron joka päivä, mutta kompromissina voin joka toinen päivä syödä eilistä puuroa.

Jos tuore puuro joskus puuttuu pöydästä kolmantena päivänä, se on kriisin paikka ja vakava keskustelu. Järjestänet arkesi tämän puuron ympärille, niin kiireesi töissä kuin harrastukset.

Hyvää elämää meille. Mä annan sitten, kun olen syönyt puuroni.

Minä puhuin kompromissista, että rakasteltaisiin joka toinen päivä, mutta en ole kyllä ollut missään vaiheessa jättämässä rakasta vaimoani, vaikka tämä ei toteutuisikaan. Tuo joka toinen päivä on minusta hyvä minimitavoite silloin kun on normaalitilanne eikä ole mitään rakastelun estävää seikkaa olemassa. Silloin kun on joku este, voidaan vain mennä nukkumaan käsi kädessä, tms., mutta säännöllinen rakastelu vaimoni kanssa on tärkeää ja aviosuhdettamme lujittava tekijä silloin kun se on mahdollista. Se ei ole este, ettei kiinnosta, ja sehän olisi törkeää sanoa puolisolle, ettei kiinnosta, eli torjua puoliso. Siitä voidaan keskustella, kuinka tehdä siitä parempaa, jos on joku ongelma, jotta kiinnostus lisääntyy.

Minusta taas on törkeää odottaa, että seksiä on vähintään joka toinen päivä , kun kerran molemmat olette tietoisia siitä, että vaimosi libidolle sopisi 1-2 kertaa viikossa.

Et ymmärrä, mitä pakkotahtinen seksi ihmiselle tekee. Ehkä ymmärtäisit sitten, jos vaimosi vaatisi sinulta 2-3 kertaa päivässä. Et jaksaisi kauan katkeroitumatta.

Oiski 2-3 kertaa päivässä. Useamminkin onnistuu.

M34.

Kas miten rehvakkaana täällä. Uskonpa, että puolen vuoden päästä olisi toinen ääni kellossa, vaikka kuinka nyt noin teorian tasolla kuulostaa hyvältä idealta. Tokihan muistat, että seksi ei ole sitä, että sinä ja sinun orkkusi, vaan sen kumppanin tyydytys pitää myös aina jaksaa hoitaa.

Kyllä rakastavassa suhteessa molemmat tyydyttävät toisensa.

Vauvapalstalla ei tunneta termiä rakastava suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on taas ollut esillä sen miehen kommentit, jolle kompromissi on seksiä joka toinen päivä, ja ero tulee, ellei näin käy. Mä en vaan voi tajuta, miten joku kuvittelee, että MIKÄÄN asia elämässä on sellainen, että sitä pitää voida luvata tehdä joka toinen päivä.

Mä sanoisin tuollaiselle miehelle, että kyllä käy, jos sovitaan, että sinä täytät myös minun tarpeeni joka toinen päivä. Minä haluan sinun keittävän kunnon marjapuuron. Siis ostat tuoreet marjat, keittelet ne ensin kiisseliksi ja sitten teet puuron. Mieluiten söisin tuoreen marjapuuron joka päivä, mutta kompromissina voin joka toinen päivä syödä eilistä puuroa.

Jos tuore puuro joskus puuttuu pöydästä kolmantena päivänä, se on kriisin paikka ja vakava keskustelu. Järjestänet arkesi tämän puuron ympärille, niin kiireesi töissä kuin harrastukset.

Minä puhuin kompromissista, että rakasteltaisiin joka toinen päivä, mutta en ole kyllä ollut missään vaiheessa jättämässä rakasta vaimoani, vaikka tämä ei toteutuisikaan. Tuo joka toinen päivä on minusta hyvä minimitavoite silloin kun on normaalitilanne eikä ole mitään rakastelun estävää seikkaa olemassa. Silloin kun on joku este, voidaan vain mennä nukkumaan käsi kädessä, tms., mutta säännöllinen rakastelu vaimoni kanssa on tärkeää ja aviosuhdettamme lujittava tekijä silloin kun se on mahdollista. Se ei ole este, ettei kiinnosta, ja sehän olisi törkeää sanoa puolisolle, ettei kiinnosta, eli torjua puoliso. Siitä voidaan keskustella, kuinka tehdä siitä parempaa, jos on joku ongelma, jotta kiinnostus lisääntyy.

Minusta taas on törkeää odottaa, että seksiä on vähintään joka toinen päivä , kun kerran molemmat olette tietoisia siitä, että vaimosi libidolle sopisi 1-2 kertaa viikossa.

Et ymmärrä, mitä pakkotahtinen seksi ihmiselle tekee. Ehkä ymmärtäisit sitten, jos vaimosi vaatisi sinulta 2-3 kertaa päivässä. Et jaksaisi kauan katkeroitumatta.

M34.

Sitten kannattaa etsiä epätavallinen nymfomaani paremmaksi puolikkaaksi. Suurimmalle osalle naisia odotukset aivan liian katossa.

Jep, naisille riittää 2-3 kertaa vuodessa, paitsi jos se haluaa porsia. Sitten ollaan kuin pupu (joka toinen päivä) ennen ovulaatiota.

Naiset = se?

Mutta jos tuo porsiva naiset (naiset lainausmerkkeihin, elleivät ne vieläkään mobiililla tule) on sinun elämäntoverisi, niin ok, teillä on semmoista. Mutta älä nyt kuvittele että kaikilla on.

Vierailija
1824/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun luettuani olen entistä tyytyväisempi sinkkuuteeni. Sellainen parisuhde, jossa on tarjolla vaan huonoa seksiä ts. kumppanin puolelta itsekästä, ei kiinnosta yhtään. Vaikka tykkäänkin seksistä, en kestäisi yhtään sitä, että joku on koko ajan vonkaamassa ja pitää minua velvollisena tyydyttämään omat halunsa. Kokisin sen äärettömän ahdistavana.

Mutta en usko että kukaan lähtee ensinnäkään tuollaiseen suhteeseen? Tai miten ihmeessä huonoa seksiä ei ole huomannut siinä suhteen alussa? Ja mikä sitten muuttuu jos se ajan mittaan huononee? 

Heti seuraavalta sivulta löytyy nainen jonka mielestä seksi on aina alussa huonoa:

"Muutenkin kokemus naisena on se, että alkuun seksi on aina enemmän tai vähemmän rasittavaa ähellystä uuden miehen kanssa. Hyvin epätyydyttävää. Suhteen edetessä seksi voi muuttua paremmaksi, kun opitaan toisiamme, sitä mistä toinen nauttii. Mutta lähtökohtaisesti mun kokemus on se, että seksi on paskaa kunnes siitä alkuvaiheesta pääsee yli. Se muutama kuukausi aina jopa vuoteen saakka vaan on pakko sietää jos haluaa ikinä hyvää seksiä."

Kuinka moneen suhteeseen tuo pätee? Alkaako yli vai alle puolet suhteista tuolla tavoin? Onko nainen analysoinut syitä huonoon seksiin, jos se on kaikkien kanssa aina huonoa alkuun, niin onko kohdalle osunut vain huonoja tapauksia vai onko vika jossain muualla. 

100 prosenttia tapauksista mun otannalla. Joku muu on voinut kohdata miehen jonka kanssa homma toimii heti. Mä en ole ikinä saanut seksissä ennen kuin mies on ehtinyt ja halunnut opetella mut. Nykyistä miestä ei ole tarvinut edes sanallisesti opastaa. Oppi nopeasti, kun kiinnitti huomiota reaktioihini. Kuulemma tarvitsee vain kuunnella hengitystä, niin tietää heti mikä toimii. Mutta hänenkin piti ensin oppia mun tapani reagoida. Ihan vaan siis jo rytmi, toimiiko tällä kertaa hidas ja kiusoitteleva, vai kunnollinen rynkyttäminen. En itsekään nimittäin aina tiedä. Saattaa tuntua että kaipaa rynkyttämistä, mutta sitten se rynkyttäminen ei kuitenkaan toimi, ja pitää vaihtaa taktiikkaa.

Oletkos muuten kertonut kumppaneillesi mistä oikein pidät. Vai annatko niiden vaan itse keksiä sen kaiken?

Jos tuo lause - nykyistä miestä ei tarvinut edes sanallisesti opastaa - ei sulle aukene, niin aukaistaan: muita miehiä on tarvinut sanallisesti opastaa. Ja jos vieläkään ei aukene mitä se tarkoittaa, niin kyllä, olen kertonut. Kertominen vaan ei aina riitä. Jos sanon että hellemmin, seuraavaksi taas pitää sanoa, että vielä hellemmin, tai ei noin hellästi kuitenkaan. Seuraavalla seksikerralla taas sama asia, kunnes mies oppii sen kosketuksen voimakkuuden. Joka tapauksessa kun joskus kosketus saa olla voimakkaampi ja toisinaan hellempi, on ihan hirveän raskasta kuukaudesta toiseen joka kerta opastaa miestä sanallisesti. Hellemmin, hellemmin, ei ihan noin hiljaa, noin nyt on hyvä. Nyt voisit alkaa vähän lisäämään painetta, hyvä just noin, nyt vielä vähän lisää.. Ei vaan jaksa. Jos mies on kerta kaikkiaan kykenemätön oppimaan kuuntelemaan sitä sanatonta viestintää, niin en mä jaksa.

Mistä h.lvetistä ne miehet voi tietää, millaisella tuulella milloinkin olet?

Meillä ainakin seksi vaihtelee naisen kierron mukaan. Ja joskus ihan fiiliksenkin mukaan. Puhuminen auttaa tässäkin.

Jos et jaksa niin ota sitten sitä, mitä sulle annetaan.

Esimerkiksi hengityksen rytmistä ja voihkaisujen määrästä ja intensiteetistä pystyy aika helposti päättelemään asioita.

Näillähän naiset feikkaa orkkunsa.

Joten päätteleminen voi joskus olla aika vaikeaa.

No mä en feikkaa yhtään mitään. Jos en tule niin en tule. Että kyllä pystyy päättelemään, mun kohdalla, jos halua siihen on. Ihan kuin edelleen haettaisiin niitä tekosyitä minkä varjolla voi vaan jättää sen naisen huomioimatta.

Mitä sä asiasta vaahtoat. Eikö sulla ollut ymmärtäväinen ja orkkuja antava mies kotona?

Vierailija
1825/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ap:n seuraavalle pysäkille, energiaa ei kulunut seksiin, varmaan sitä riittää nyt bussilla reissaamiseen.

Vierailija
1826/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kannattaisi miettiä, että miten tyydyttävä olisi parisuhteenne jos miehellesi olisikin yhdentekevää, tuleeko torjutuksi vai ei, silloin kun yrittää lähestyä. Teillä ei ilmeisesti ole mielestäsi muuta läheisyyttä, kuin seksi. Eikö se olisi ennemminkin käsittelyä vaativa asia, miehen tunneilmaisun sijaan?

Miehen tunneilmaisu? Voi v ttu, sä voit harrastaa sitä tunneilmaisua dildos kanssa, miehen täytyy saada p llua. Jos se ei sovi niin jatka tunneilmaisua keskenäs.

Vierailija
1827/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaspoika löysi ketjun. 😐

Vierailija
1828/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiet eroavat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että moni puhuu haluttomuudesta tapauksissa, joissa molemmat haluavat säännöllisesti jos tarjolla on hyvää seksiä. Ainoastaan haluavat hieman eri tahtiin. Eihän silloin kumpikaan ole haluton.

Mutta iso osa ongelmista on juuri näitä, kaikki on hyvin mutta määrät ovat liian kaukana toisistaan jotta molemmat olisivat tyytyväisiä. 

Tuntuu että tyytymättömyys monella johtuu täysin epärealistisista odotuksista. Keskimäärin se nyt menee niin, että mies haluaa huomattavasti enemmän kuin nainen. Silloinkin kun roolit ovat toisinpäin, harvoin halut menevät samaan tahtiin. Eli melkein aina jompikumpi haluaa enemmän. Silloin täytyy vain elää asian kanssa ja keksiä jonkinlainen ratkaisu. Kumppaniaan kunnioittavalle ei tule mielenkään ratkaisu, jossa painostetaan se vähemmän haluava harrastamaan seksiä useammin kuin haluaisi. Esimerkiksi nainen voi astella johonkin lelukauppaan ja hoidella itseään sillä.

Ei mitään painosteta.

Potkaistaan ulos.

Oho, tulipas sieltä, messevä kommentti!

Vierailija
1829/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kannattaisi miettiä, että miten tyydyttävä olisi parisuhteenne jos miehellesi olisikin yhdentekevää, tuleeko torjutuksi vai ei, silloin kun yrittää lähestyä. Teillä ei ilmeisesti ole mielestäsi muuta läheisyyttä, kuin seksi. Eikö se olisi ennemminkin käsittelyä vaativa asia, miehen tunneilmaisun sijaan?

Miehen tunneilmaisu? Voi v ttu, sä voit harrastaa sitä tunneilmaisua dildos kanssa, miehen täytyy saada p llua. Jos se ei sovi niin jatka tunneilmaisua keskenäs.

Ihme että jotkut haluavat olla kaltaistesi kanssa. Tai no rahallakin saa.

Vierailija
1830/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, siinäpä messevin kommentti tähän asti!

Vierailija
1831/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin seksiaddikti!

Vierailija
1832/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34.

Sitten kannattaa etsiä epätavallinen nymfomaani paremmaksi puolikkaaksi. Suurimmalle osalle naisia odotukset aivan liian katossa.

Jep, naisille riittää 2-3 kertaa vuodessa, paitsi jos se haluaa porsia. Sitten ollaan kuin pupu (joka toinen päivä) ennen ovulaatiota.

Kas, nyt siellä on porsaiden lisäksi jo kanitkin hommissa mukana. Onpa eläimellistä menoa teillä!

Vierailija
1833/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kova paikka nöyrtyä ostamaan sexshopista jokin tuote jolla miehinen tarve siirtyy seuraavaan päivään. Haluatteko naiset todella että miehet ostelee muovivaginoita ja puuhaavat niiden kanssa vessoissa- se ajaa pitemmän päälle vain ostamaan ammattilaisnaisten palveluita.

Vierailija
1834/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan kova paikka nöyrtyä ostamaan sexshopista jokin tuote jolla miehinen tarve siirtyy seuraavaan päivään. Haluatteko naiset todella että miehet ostelee muovivaginoita ja puuhaavat niiden kanssa vessoissa- se ajaa pitemmän päälle vain ostamaan ammattilaisnaisten palveluita.

Muovivagina ja ammattilaisnainen sulla samassa tavaralaarissa? Mihin sä hei sitä elävää ihmistä tarvitset siinä?

Vierailija
1835/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Siksi hankitaan kunnon rakastavia miehiä jotka hyväksyvät silloin tällöin kieltävän vastauksen ja jätetään ne itsekkäät ja kylmät kumppanit epätoivoisille.

Vierailija
1836/1990 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin jonkun kommentin, jossa puhuttiin naisen olevan haluton kun halusi "vain" kerran viikossa seksiä. Herrajumala, miten seksikeskeistä aikaa elämme! Pitkässä suhteessa kerran viikossahan on todella hyvä tilanne.

Mä olen rakastellut, pannut, nainut ja nussinut saman naisen kanssa viimeiset 22 vuotta. Suhteen voisi kai luokitella siten jo pitkäksi.

Mä en ainakaan ole kovin iloinen, jos seksiä on peräti kerran viikossa. Eikä muuten ole nainenkaan.

Herranjumala sentään. Miksi tuollaiseen tilanteeseen pitäisi olla tyytyväinen.

Ja ennen kun siellä taas joku alkaa ulisemaan, niin sellaisia tilanteita kyllä on ollut, että seksiä ei ole ollut viikottain. Ei silloin kumpikaan ole ollut parhaalla tuulella.

Toiset tyytyvät vähempään, kuin toiset. Onneksi ollaan naisen kanssa suurinpiirtein samalla viivalla.

Jos molemmille on teidän systeemi ok niin ei kai siinä kenenkään mielestäcmitään ongelmaa ole? Pitäskö olla? Sitten on ongelma, jos toinen ei haluu ja sitä painostetaan tai pakotetaan. Teillä ei sit vissiin ole niin, joten jatkakaa!

Vierailija
1837/1990 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ääni kellossa muuttui, kun täällä tuomittiin aiemmat sadistiset kiristys juttusi.

Ei muuttunut ääni kellossa, vaan olet joko keskustellut jonkun muun kanssa tai sitten luetun ymmärtämisessäsi on vakavia puutteita.

Vaimollesi hyvä tahti olisi 1-2 seksikertaa viikossa, näin olet kertonut. 2-3 vastentahtoista seksikertaa viikossa olet siis määrännyt vaimollesi kompromissina? Se tekee reilut 100-150 vastentahtoista seksikertaa vuodessa. Oletko ihan tosissasi? Uskot, että vaimosi tekee tämän koska rakastaa sinua, eikä mene yhtään rikki, vaikka hänen omaa rytmiään rikotaan näin rajusti?

Mieti, jos itsesi pitäisi pyllistää himokkaalle paneskelijalle tuo määrä vuodessa, vaikka itse et haluaisi. Mieti.

No tämä jokatoinenpäiväpoika ei ymmärrä, että hänen vaimolleen se rakastava hetki on ihan samanlainen kuin puuronkeittely. Pois alta tämäkin arkinen toimi siinä kuin muutkin, joita yksi vitsiniekka jo listasikin.

Ei siitä rikki mene, varmaan, jos näin on päättänyt, mutta ruoho saattaa alkaa vihertää jossain vaiheessa aidan takana, kun vaimo ymmärtää, että on oikeasti ihmisiä, jotka haluavat rakastella hänen kanssaan, koska häntä haluttaa, eivätkä vaadi osoittamaan rakkauttaan antamalla perää.

Vierailija
1838/1990 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut ap:n mies, olisin toiminut ihan toisin.

Olisin tiedustellut ehkä jo hyvissä ajoin, mitä mieltä puoliso olisi viikonloppuna, onko noin yleensä sillä tuulella / mahdollista yhteinen hetki.

Jos tyrmäystä ei olisi tullut, olisin kehunut AP:ta ja kertonut, että mökillä rentoutuessa olisi romanttista myös rakastella, vaikka kynttilöiden valossa illalla, tai muulla mukavalla ja sopivalta kuulostavalla tavalla.

Kertoisin aina, että mihinkään ei ole tietenkään pakko, mutta pitäisin siitä kovasti.

Jossain sopivassa tilanteessa olisin tehnyt mukavan aloitteen. Jos AP olisi selkeästi kertonut esimerkiksi olevansa väsynyt, olisin voinut todeta, että voimme katsoa, olisiko vaikka huomenna energiaa ja kiinnostusta hellään seksiin, jos sopii. Jos seuraavanakin päivänä AP olisi torjunut tai vaikuttanut tyytymättömältä ajatukseen, olisin reilusti kysynyt, onko jokin asia huonosti, ja jos on, voisiko hän kertoa jos jokin vaivaa, ja miten voisin olla avuksi.

Jos mikään ei olisi vaivannut mutta halua ei olisi ollut, olisin todennut, että olisin kyllä toivonut seksiä, mutta koska rakastan häntä, kunnioitan hänen rajojaan, ja voimme ehkä rakastella sitten, kun hänellä voisi olla enemmän asiaan virittynyt olo.

AP olisi silloin vetänyt herneen nenäänsä. koska mies alkaa puhumaan seksistä mökillä, vaikka ei edes vielä olla siellä. Taas olisi fiilikset menneet.

Tää koko tarina on feikkiä.

Oikeasti, kyllä mäkin vetäisin herneet nenään, jos vihjailu ja kysely alkaisi jo "hyvissä ajoin" ennen kuin mökille edes oakkaaminen alkanut, että paneskellaanhan me siellä, paneskellaan kai? Ja jatkuisi jankuttamisena koko vkonlopun, niin kyllä menisi fiilikset.

Vierailija
1839/1990 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ollut ap:n mies, olisin toiminut ihan toisin.

Olisin tiedustellut ehkä jo hyvissä ajoin, mitä mieltä puoliso olisi viikonloppuna, onko noin yleensä sillä tuulella / mahdollista yhteinen hetki.

Jos tyrmäystä ei olisi tullut, olisin kehunut AP:ta ja kertonut, että mökillä rentoutuessa olisi romanttista myös rakastella, vaikka kynttilöiden valossa illalla, tai muulla mukavalla ja sopivalta kuulostavalla tavalla.

Kertoisin aina, että mihinkään ei ole tietenkään pakko, mutta pitäisin siitä kovasti.

Jossain sopivassa tilanteessa olisin tehnyt mukavan aloitteen. Jos AP olisi selkeästi kertonut esimerkiksi olevansa väsynyt, olisin voinut todeta, että voimme katsoa, olisiko vaikka huomenna energiaa ja kiinnostusta hellään seksiin, jos sopii. Jos seuraavanakin päivänä AP olisi torjunut tai vaikuttanut tyytymättömältä ajatukseen, olisin reilusti kysynyt, onko jokin asia huonosti, ja jos on, voisiko hän kertoa jos jokin vaivaa, ja miten voisin olla avuksi.

Jos mikään ei olisi vaivannut mutta halua ei olisi ollut, olisin todennut, että olisin kyllä toivonut seksiä, mutta koska rakastan häntä, kunnioitan hänen rajojaan, ja voimme ehkä rakastella sitten, kun hänellä voisi olla enemmän asiaan virittynyt olo.

AP olisi silloin vetänyt herneen nenäänsä. koska mies alkaa puhumaan seksistä mökillä, vaikka ei edes vielä olla siellä. Taas olisi fiilikset menneet.

Tää koko tarina on feikkiä.

Oikeasti, kyllä mäkin vetäisin herneet nenään, jos vihjailu ja kysely alkaisi jo "hyvissä ajoin" ennen kuin mökille edes oakkaaminen alkanut, että paneskellaanhan me siellä, paneskellaan kai? Ja jatkuisi jankuttamisena koko vkonlopun, niin kyllä menisi fiilikset.

Ei tää kaveri tosiaankaan ymmärrä, miten alentuvalta kuulostaa, "ellei tyrmäystä tulisi, kehuisin". Niin, hyvä tyttö, tottahan me paneskellaan.

Lisäksi keskimäärin miehet ei tunnu tajuavan, miten vähän se kiihottaa, että taantuvat kuin pikkulapsiksi, jotka jankuttavat äitiä ostamaan karkkia.

Vierailija
1840/1990 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä heikkoja ihmisiä kun ei välillä kestetä ilman seksiä vaan alkaa ties mitkä oireilut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi