Mies kiukuttelee kun en halunnut mökkiviikonloppuna seksiä
Kun illalla en halunnut ja olisin aamulla halunnut nauttia mökkiaamusta niin mies pakkasi tavarat ja sanoi kello 8 että nyt lähdetään sitten kotiin. Automatka oli pelkkää mykkäkoulua. Illalla se meni siihen siis, että mies koitti lääppiä, mutta sanoin että nyt en ole tunnelmissa niin hän vain käänsi selkänsä minulle ja hymähti, että niinpä tietysti. Olen nyt todella surullinen tästä suhteen tilasta.
Kommentit (1990)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun lukeneena tunnen itseni erittäin onnekkkaaksi mieheksi. Tai ei sillä oikeasti ole mitään tekemistä onnen kanssa. Olet tajunnut sen, mitä naisen onnellisena pitäminen vaatii. Tässä tapauksessa sekä hellyyttä, kotitöitä sekä seksiä.
Muutenkaan meillä ei seksistä kieltäydytä syyllä, että ei nyt vaan huvita. Kyllä siihen jokin syy aina on.
Elämä on varsin kivaa hyvässä suhteessa.
Tässäpä tuhannen taalan kysymys:
Tekeekö parisuhteesi sinut onnellisemmaksi vai onnettomammaksi?
Tässä on toinen mies, joka on parisuhteessa onnellisen ja tyytyväisen naisen kanssa. Arjessa on paljon haasteita, mutta me molemmat olemme sitoutuneita, teemme paljon työtä ja puskemme eteenpäin. Tuen puolisoani ja hän minua. Kommunikaatio sujuu. Nainen on kertonut ja näyttänyt sen, että hän arvostaa minua ja parisuhdettamme. Seksikin siis sujuu.
En silti pysty vastaamaan kysymykseen, tekeekö parisuhde itsessään minut onnellisemmaksi vai onnettomammaksi. Kysymys ei ole yksinkertainen. Vastaisin itse, että se tekee molempia. Välillä se tarjoaa syviä onnellisuuden hetkiä, mutta välillä tuntuu, että juuri parisuhteen vuoksi elämäni on raskasta/kurjaa/tylsää/yksinäistä/vaikeaa.
Miehen mielestä nainen siis kertoo ja näyttää arvostuksensa miestään ja parisuhdettaan kohtaan (ensisijaisesti) seksillä jota on riittävästi miehen makuun.
Itse asiassa kyllä. Onko se niin outo ajatus? Ihmiset pitävät yleensä isoinpana arvostuksen osoituksena sitä jos toinen antaa sitä mikä on itselle tärkeintä. Pitäähän iso osa naisistakin miehen taholta arvostuksen osoituksena jos mies antaa naiselle paljon läheisyyttä ja hyviä keskusteluja.
Seksi on siis sinulle tärkeintä. Tämä selvä.
Kerropa, etkö koskaan itse kaipaa keskustelua? Istua möllötät tuppisuuna päivät päästään? Ja läheisyyttä et kaipaa muulloin kuin silloin, kun pitää saada seksiä?
En kyllä ryhtyisi parisuhteeseen sinun kaltaisesi miehen kanssa. Onneksi toisenlaisiakin on olemassa.
Täällä on eräillä näistä katkerista, väärinymmärretyistä keski-ikäisistä naisista vahva taipumus rakennella olkiukkoja, joiden kimppuun sitten itse hyökätään.
Miksi se kuulostaa niin kamalalta, jos joku toteaa, että kaunein tai arvokkain asia parisuhteessa on, jos toinen osoittaa halukkuutensa toista osapuolta kohtaan?
Ei se silti tarkoita sitä, etteivätkö muutkin asiat olisi tärkeitä.
Romanttiseen rakkauteen perustuvan parisuhteen erottaa kaikista muista suhteista se, että molemmat osapuolet tuntevat seksuaalista vetovoimaa - halua - toisiinsa, ja myös näyttävät sen. Tämä on (tämän pitäisi olla) se ainut asia, joka parisuhteen erottaa muista ihmissuhteista.
Miksi sitten seksuaalisen halun näyttäminen - erittäin intiimi asia - voisi olla parisuhteessa se arvokkain juttu? Että kumpikin uskaltaa ja pystyy näyttämään ja kertomaan toiselle, että rakastaa ja haluaa toista?
Onko jollekin niin vaikea asia älytä, että hyvässä parisuhteessa on paitsi seksiä, myös muita asioita, kuten syvällistä keskustelua, tunneyhteys, hellyyttä, yhdessä vietettyä aikaa, jaetut elämänarvot ja -tavoitteet?
Näitä edellä mainittuja asioita jokainen ihminen voi saada tai edistää myös muiden ihmisten kanssa. Syvällistä keskustelua voi olla ystävien kanssa, samoin vahvaa tunneyhteyttä. Esimerkiksi lasten kanssa on varmasti paljon hellyyttä, yhdessä vietettyä aikaa ja usein myös jaetut elämänarvot ja -tavoitteet. Viimeksi mainittuja asioita voi olla myös vaikkapa työelämässä, harrastuksissa, vapaaehtoistyössä, uskonnollisessa tai aatteellisessa yhteisössä tms., tilanteesta toki riippuen.
Mutta parisuhteen erottaa kaikista muista ihmissuhteista juuri seksuaalisuus - intiimi kosketus ja seksi. Eikö silloin sen pitäisi olla juuri tässä ihmissuhteessa aika korkealle arvostettava ja ainutlaatuinen asia?
Olen samaa mieltä. Olen parisuhteessa juuri sen vuoksi että meillä on seksiä ja romantiikkaa. Muut edellä mainitut asiat voi hoitaa juurikin ystävien kanssa, niihin en miestä tarvitse.
Kun vaan miehetkin päivittäisivät itsensä nykypäivään: parisuhde on antamista ja saamista. Jos nainen tarvitsee romantiikkaa niin sitten miehen tulee sitä hänelle antaa ja samoin jos mies tarvitsee seksiä naisen tulee sitä hänelle antaa jotta parisuhde pitkällä tähtäimellä toimii. Nykyään kun ei enää riitä että mies käy töissä ja esim elättäisi naisen koska naiset elättävät itse itsensä. Esim 50v sitten vielä oli normaalia että nainen odotti miehen elättävän hänet ja perheen ja nainen sitten osallistui parisuhteessa muilla tavoin (kotityöt, lasten kasvatus, seksi, ruuanlaitto jne). Tällä tehtiin vaihtokauppoja. Nyt kun tälläinen ei enää päde koska naiset eivät tarvitse elättäjää niin sekä miesten etttä naisten tulee keskittyä siihen mitä se toinen osapuoli parisuhteessa oikeasti toiselta haluaapa ja useimmiten se syy olla parisuhteessa ylipäätänsä on se seksi. Jos miehen ei enää haluaisi (tuskin tapahtuu) niin kyllä tulisi keskustelu ja jollei tilanne muuttuisi, niin ero. Voisin toki edelleen pitää saman miehen esim kaverina kun meillä on muutenkin hyvä yhteys, mutta parisuhteeseen nimenomaan haluan miehen joka haluaa minua.
Nyt tiedän ongelmas oot narsis
Sä jätit vaimos tunteet ruostumaan
Siks hän teki sulle tepposet
Etkä enää pääse nauttimaan
Oot narsis
Tuli jumi tuohon käytökseen
Ei enää auta tekos saada häntä
Innostuu päästä varpaisiin
Oot narsis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun luettuani olen entistä tyytyväisempi sinkkuuteeni. Sellainen parisuhde, jossa on tarjolla vaan huonoa seksiä ts. kumppanin puolelta itsekästä, ei kiinnosta yhtään. Vaikka tykkäänkin seksistä, en kestäisi yhtään sitä, että joku on koko ajan vonkaamassa ja pitää minua velvollisena tyydyttämään omat halunsa. Kokisin sen äärettömän ahdistavana.
Mutta en usko että kukaan lähtee ensinnäkään tuollaiseen suhteeseen? Tai miten ihmeessä huonoa seksiä ei ole huomannut siinä suhteen alussa? Ja mikä sitten muuttuu jos se ajan mittaan huononee?
Heti seuraavalta sivulta löytyy nainen jonka mielestä seksi on aina alussa huonoa:
"Muutenkin kokemus naisena on se, että alkuun seksi on aina enemmän tai vähemmän rasittavaa ähellystä uuden miehen kanssa. Hyvin epätyydyttävää. Suhteen edetessä seksi voi muuttua paremmaksi, kun opitaan toisiamme, sitä mistä toinen nauttii. Mutta lähtökohtaisesti mun kokemus on se, että seksi on paskaa kunnes siitä alkuvaiheesta pääsee yli. Se muutama kuukausi aina jopa vuoteen saakka vaan on pakko sietää jos haluaa ikinä hyvää seksiä."
Kuinka moneen suhteeseen tuo pätee? Alkaako yli vai alle puolet suhteista tuolla tavoin? Onko nainen analysoinut syitä huonoon seksiin, jos se on kaikkien kanssa aina huonoa alkuun, niin onko kohdalle osunut vain huonoja tapauksia vai onko vika jossain muualla.
100 prosenttia tapauksista mun otannalla. Joku muu on voinut kohdata miehen jonka kanssa homma toimii heti. Mä en ole ikinä saanut seksissä ennen kuin mies on ehtinyt ja halunnut opetella mut. Nykyistä miestä ei ole tarvinut edes sanallisesti opastaa. Oppi nopeasti, kun kiinnitti huomiota reaktioihini. Kuulemma tarvitsee vain kuunnella hengitystä, niin tietää heti mikä toimii. Mutta hänenkin piti ensin oppia mun tapani reagoida. Ihan vaan siis jo rytmi, toimiiko tällä kertaa hidas ja kiusoitteleva, vai kunnollinen rynkyttäminen. En itsekään nimittäin aina tiedä. Saattaa tuntua että kaipaa rynkyttämistä, mutta sitten se rynkyttäminen ei kuitenkaan toimi, ja pitää vaihtaa taktiikkaa.
Oletkos muuten kertonut kumppaneillesi mistä oikein pidät. Vai annatko niiden vaan itse keksiä sen kaiken?
Jos tuo lause - nykyistä miestä ei tarvinut edes sanallisesti opastaa - ei sulle aukene, niin aukaistaan: muita miehiä on tarvinut sanallisesti opastaa. Ja jos vieläkään ei aukene mitä se tarkoittaa, niin kyllä, olen kertonut. Kertominen vaan ei aina riitä. Jos sanon että hellemmin, seuraavaksi taas pitää sanoa, että vielä hellemmin, tai ei noin hellästi kuitenkaan. Seuraavalla seksikerralla taas sama asia, kunnes mies oppii sen kosketuksen voimakkuuden. Joka tapauksessa kun joskus kosketus saa olla voimakkaampi ja toisinaan hellempi, on ihan hirveän raskasta kuukaudesta toiseen joka kerta opastaa miestä sanallisesti. Hellemmin, hellemmin, ei ihan noin hiljaa, noin nyt on hyvä. Nyt voisit alkaa vähän lisäämään painetta, hyvä just noin, nyt vielä vähän lisää.. Ei vaan jaksa. Jos mies on kerta kaikkiaan kykenemätön oppimaan kuuntelemaan sitä sanatonta viestintää, niin en mä jaksa.
Mistä h.lvetistä ne miehet voi tietää, millaisella tuulella milloinkin olet?
Meillä ainakin seksi vaihtelee naisen kierron mukaan. Ja joskus ihan fiiliksenkin mukaan. Puhuminen auttaa tässäkin.
Jos et jaksa niin ota sitten sitä, mitä sulle annetaan.
Esimerkiksi hengityksen rytmistä ja voihkaisujen määrästä ja intensiteetistä pystyy aika helposti päättelemään asioita.
Näillähän naiset feikkaa orkkunsa.
Joten päätteleminen voi joskus olla aika vaikeaa.
No mä en feikkaa yhtään mitään. Jos en tule niin en tule. Että kyllä pystyy päättelemään, mun kohdalla, jos halua siihen on. Ihan kuin edelleen haettaisiin niitä tekosyitä minkä varjolla voi vaan jättää sen naisen huomioimatta.
Mitä sä asiasta vaahtoat. Eikö sulla ollut ymmärtäväinen ja orkkuja antava mies kotona?
Kyllä siellä ollaan kiukkuisia. Taisi siis oikeasti kalahtaa, kun yhden tuntemattoman ihmisen kannanotto asiaan joka on häntäkin joskus koskenut noin ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heikkoja ihmisiä kun ei välillä kestetä ilman seksiä vaan alkaa ties mitkä oireilut.
Riippuu kokonaan siitä, mikä on "välillä".
Viikko, kuukausi, vuosi, vuosikymmen.
No joka toinen päivä mies aloittaa palaverit vaimonsa kanssa jos joutuu kerran odottamaan päivän enemmän.
Koskas sinä itse aloitat palaverit?
Kuinka pitkään haluat olla ilman?
No eipä siinä kuule mitään palavereja tarvita, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, ovat samalla aaltopituudeella eivätkä säikähdä vähän pidempiä taukoja.
Mutta kumpaakaan kysymykseen et pystynyt vastaamaan.
Jos täytyy pitää jotain hemmetin seksipalavereita niin jokin on pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä, että miten tärkeää seksi on miehille psykologisesti. En tarkoita tällä, että naisten pitäisi antaa vaikkei tee mieli. Tarkoitan sitä, että naisten pinnallinen ja ehkä vähätteleväkin suhtautuminen siihen, miten mies suhtautuu seksiin ei auta parisuhdettanne.
Tämä! Olen itse nainen ja ihmettelen todella miten rumasti monet naiset puhuvat ja ajattelevat miehistä. Miesten halu ja seksuaalisuus on aina jotenkin kauhean rumaa ja liiallista ja naisten taas jotenkin aina oikeaa, olisi sitä halua sitten miten vähän tahansa.
Kyllähän parisuhde on aina kahden kauppa ja siinä pitäisi pyrkiä sen toisen hyväksyvään ymmärtämiseen eikä siihen että osoitetaan miten vääränlainen toinen on ja miten väärin tuntee ja haluaa.
Minkäs teet kun osa miehistä ilmaisee halujaan niin tökerösti.
Eikö enää ole aitoa rakkautta ja kipinää kun pitää palaveerata seksi- ja romantiikkakaupoista. Noiden pitäisi hoitua ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä heikkoja ihmisiä kun ei välillä kestetä ilman seksiä vaan alkaa ties mitkä oireilut.
Riippuu kokonaan siitä, mikä on "välillä".
Viikko, kuukausi, vuosi, vuosikymmen.
No joka toinen päivä mies aloittaa palaverit vaimonsa kanssa jos joutuu kerran odottamaan päivän enemmän.
Koskas sinä itse aloitat palaverit?
Kuinka pitkään haluat olla ilman?
No eipä siinä kuule mitään palavereja tarvita, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan, ovat samalla aaltopituudeella eivätkä säikähdä vähän pidempiä taukoja.
Mutta kumpaakaan kysymykseen et pystynyt vastaamaan.
Jos täytyy pitää jotain hemmetin seksipalavereita niin jokin on pahasti vialla.
No niinhän tuo kirjoittaja itse ehdotti.
Olihan tässä tehty kokeiluja myös siitä, miten miehet suhtautuvat jos tiellä kävelevä nainen ei väistä heitä, vaan heidän pitäisikin väistää. Tuli törmäyksiä ja kiukkuisia miehiä. Moni mies ei ymmärrä tätä vahvasti syviin asenteisiin jumittunutta sovinismiaan, se on niin normi, ettei ymmärretä että edes on jokin asenne. Tähän lisäksi se ikiaikainen kasvatustapa, jossa mies ei saa näyttää tunteitaan, niin onko ihme että miehen ainoa keino rakastaa on panemalla, ja hermo menee jos nainen ei ymmärrä alistua miehen rakkauden osoituksiin. Sehän on vaan rakkautta, kyllähän nyt naisen pitäisi olla kiitollinen siitä että mies haluaa antaa rakkautta lykkimällä kuivaan 2 minuuttia.
Ja ei, en syytä miehiä vaikka näin kärjistetystä kirjoitan. Syytän kasvatusta ja ikiaikaisia asenteita. Niiden muuttaminen on käsittämättömän hidasta, kun niiden olemassaoloa ei edes tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleehan niitä viikonloppuja. Eikä sen seksin pidä olla sidottuna johonkin tiettyyn aikaan ja paikkaan, kuten nyt vaikka viikonloppuun mökillä.
Parisuhde ilman seksiä on sama kuin ei parisuhdetta ollenkaan. Seksitön suhde on kaveri suhde, jossa seksin harrastaminen on täysin pois suljettua.Se mitä sinä pidät parisuhteeseen kuuluvana, ei määritä yhtään mitenkään muiden parisuhteita. Muut ihmiset määrittelee ihan itse kuuluuko heidän parisuhteeseen seksiä, parinvaihtoa vai polyamiriaa vai pelkkää kumppanuutta jne. Samoin toiset ihmiset harrastavat seksiä ihan kaveripohjalta. Koskaan kuullut duck buddyistä tai friends with benefits-suhteista.
No huh huh. Siis määrittelinkö mä nyt muiden parisuhteita? Sanoin vain niin kuin asia omasta mielestäni on. NIIN KUIN ASIAN ITSE NÄEN. Itse en olisi seksittömässä parisuhteessa, vaan hakisin kumppanin, jolle seksikin sopii. Parisuhde yhden kanssa ja kaveri suhteet sitten erikseen. Mun puolesta muut saavat elää sellaisissa suhteissa kuin haluavat, joko seksillä tai ilman.
No ihme, että jonkun piti taas tämäkin asia ymmärtää pakosti väärin. Mutta kuinkas sitten?🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleehan niitä viikonloppuja. Eikä sen seksin pidä olla sidottuna johonkin tiettyyn aikaan ja paikkaan, kuten nyt vaikka viikonloppuun mökillä.
Parisuhde ilman seksiä on sama kuin ei parisuhdetta ollenkaan. Seksitön suhde on kaveri suhde, jossa seksin harrastaminen on täysin pois suljettua.Se mitä sinä pidät parisuhteeseen kuuluvana, ei määritä yhtään mitenkään muiden parisuhteita. Muut ihmiset määrittelee ihan itse kuuluuko heidän parisuhteeseen seksiä, parinvaihtoa vai polyamiriaa vai pelkkää kumppanuutta jne. Samoin toiset ihmiset harrastavat seksiä ihan kaveripohjalta. Koskaan kuullut duck buddyistä tai friends with benefits-suhteista.
No huh huh. Siis määrittelinkö mä nyt muiden parisuhteita? Sanoin vain niin kuin asia omasta mielestäni on. NIIN KUIN ASIAN ITSE NÄEN. Itse en olisi seksittömässä parisuhteessa, vaan hakisin kumppanin, jolle seksikin sopii. Parisuhde yhden kanssa ja kaveri suhteet sitten erikseen. Mun puolesta muut saavat elää sellaisissa suhteissa kuin haluavat, joko seksillä tai ilman.
No ihme, että jonkun piti taas tämäkin asia ymmärtää pakosti väärin. Mutta kuinkas sitten?🙄
Määritä. Ensimmäisessä lauseessa sanot ettei parisuhde ilman seksiä ole parisuhde. Et mitenkään ilmaise ,että tämä on vain sinun mielipiteesi, vaan sanotsen yleisenä totuutena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihme, että jonkun piti taas tämäkin asia ymmärtää pakosti väärin. Mutta kuinkas sitten?🙄Määritä. Ensimmäisessä lauseessa sanot ettei parisuhde ilman seksiä ole parisuhde. Et mitenkään ilmaise ,että tämä on vain sinun mielipiteesi, vaan sanotsen yleisenä totuutena
Tässähänkin kyseessä on henkilö, joka aina yleistää ihan kaiken.
Eli ihan tutun kaavan mukaan kirjoitettu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, nää nää! Nooo jos et osaa kirjoittaa kunnolla niiiiin siiitten valitettavasti muut ymmärtää toisin!
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa 1–2 kertaa viikossa niin hänellä on täysin normaali libido, jos sillä nyt on merkitystä että kenellä on mitenkin normaalia. Kuitenkin sen heikomman libidon ehdoilla tottakai mennään.
Jos tämä on jollekulle ongelma niin etsikööt vaikka miehen kumppaniksi, voitte panna joka päivä toisianne persuuksiin.
Ahaa, mutta miehen halutessa 1-2 kertaa vuodessa sen pitää mennä testeihin koska sen testotasot on muka varmasti matalat?
Naiset: etsikää itsellenne nainen kumppaniksi niin voitte panna toisianne joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on taas ollut esillä sen miehen kommentit, jolle kompromissi on seksiä joka toinen päivä, ja ero tulee, ellei näin käy. Mä en vaan voi tajuta, miten joku kuvittelee, että MIKÄÄN asia elämässä on sellainen, että sitä pitää voida luvata tehdä joka toinen päivä.
Mä sanoisin tuollaiselle miehelle, että kyllä käy, jos sovitaan, että sinä täytät myös minun tarpeeni joka toinen päivä. Minä haluan sinun keittävän kunnon marjapuuron. Siis ostat tuoreet marjat, keittelet ne ensin kiisseliksi ja sitten teet puuron. Mieluiten söisin tuoreen marjapuuron joka päivä, mutta kompromissina voin joka toinen päivä syödä eilistä puuroa.
Jos tuore puuro joskus puuttuu pöydästä kolmantena päivänä, se on kriisin paikka ja vakava keskustelu. Järjestänet arkesi tämän puuron ympärille, niin kiireesi töissä kuin harrastukset.
Hyvää elämää meille. Mä annan sitten, kun olen syönyt puuroni.
Minä puhuin kompromissista, että rakasteltaisiin joka toinen päivä, mutta en ole kyllä ollut missään vaiheessa jättämässä rakasta vaimoani, vaikka tämä ei toteutuisikaan. Tuo joka toinen päivä on minusta hyvä minimitavoite silloin kun on normaalitilanne eikä ole mitään rakastelun estävää seikkaa olemassa. Silloin kun on joku este, voidaan vain mennä nukkumaan käsi kädessä, tms., mutta säännöllinen rakastelu vaimoni kanssa on tärkeää ja aviosuhdettamme lujittava tekijä silloin kun se on mahdollista. Se ei ole este, ettei kiinnosta, ja sehän olisi törkeää sanoa puolisolle, ettei kiinnosta, eli torjua puoliso. Siitä voidaan keskustella, kuinka tehdä siitä parempaa, jos on joku ongelma, jotta kiinnostus lisääntyy.
Minusta taas on törkeää odottaa, että seksiä on vähintään joka toinen päivä , kun kerran molemmat olette tietoisia siitä, että vaimosi libidolle sopisi 1-2 kertaa viikossa.
Et ymmärrä, mitä pakkotahtinen seksi ihmiselle tekee. Ehkä ymmärtäisit sitten, jos vaimosi vaatisi sinulta 2-3 kertaa päivässä. Et jaksaisi kauan katkeroitumatta.
Oiski 2-3 kertaa päivässä. Useamminkin onnistuu.
M34.
Sitten kannattaa etsiä epätavallinen nymfomaani paremmaksi puolikkaaksi. Suurimmalle osalle naisia odotukset aivan liian katossa.
Jep, naisille riittää 2-3 kertaa vuodessa, paitsi jos se haluaa porsia. Sitten ollaan kuin pupu (joka toinen päivä) ennen ovulaatiota.
Naiset = se?
Mutta jos tuo porsiva naiset (naiset lainausmerkkeihin, elleivät ne vieläkään mobiililla tule) on sinun elämäntoverisi, niin ok, teillä on semmoista. Mutta älä nyt kuvittele että kaikilla on.
Vastaus tummennettuun: jep
Ja tiedän että kaikilla on. Tehän valitatte kun miehellä on haluja.
Vierailija kirjoitti:
Porsaspoika löysi ketjun. 😐
Ei ole vaikeaa. Taas sellaisia kommentteja miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä paskaketju jatkuu edelleen?
Koska vaikka palstalla ei ole miesvihaa, niin nämä ketjut ovat kumman suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos se romantiikka on pakkopullaa, niin sitten on seksikin. Voi voi.
Seksi hiipuu ensin, sitten alkaa valitus kun mies ei enää tee naisen kanssa mitään kivaa.
Miksi tekisi? Rahaa saa menemään OnlyFans tilauksiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa miehet miesten kanssa, niin saatte varmasti paljon seksiä, ja naiset naisten kanssa, niin saatte varmasti romantiikkaa.
Sooloseksikin on seksiä ja netissä on materiaalia. Voisimme nyt aloittaa katselun ja kuolisimme vanhuuteen ennen kuin kaikki videot olis käyty läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä, että miten tärkeää seksi on miehille psykologisesti. En tarkoita tällä, että naisten pitäisi antaa vaikkei tee mieli. Tarkoitan sitä, että naisten pinnallinen ja ehkä vähätteleväkin suhtautuminen siihen, miten mies suhtautuu seksiin ei auta parisuhdettanne.
Tämä! Olen itse nainen ja ihmettelen todella miten rumasti monet naiset puhuvat ja ajattelevat miehistä. Miesten halu ja seksuaalisuus on aina jotenkin kauhean rumaa ja liiallista ja naisten taas jotenkin aina oikeaa, olisi sitä halua sitten miten vähän tahansa.
Kyllähän parisuhde on aina kahden kauppa ja siinä pitäisi pyrkiä sen toisen hyväksyvään ymmärtämiseen eikä siihen että osoitetaan miten vääränlainen toinen on ja miten väärin tuntee ja haluaa.
Minkäs teet kun osa miehistä ilmaisee halujaan niin tökerösti.
Totta, naisilla on haluttomina paljon helpompaa.
Kyllähän siinä puhutaan. Esimerkiksi jotenkin näin.
-Tilanne on nyt X. Mun nähdäkseni asian voi ratkaista tavoilla A ja B, mitä mieltä sinä olet?
-Mun nähdäkseni ei ole ongelmaa, joten ratkaisisin asian tavalla C
-Okei, mun mielestä tuo ei ole hyvä ratkaisu, mutta kokeillaan sitä vähän aikaa.
Tämän jälkeen voi sitten vähäksi aikaa lakata miettimästä koko asiaa ja mennä ehdotuksen C mukaan. Jos homma ei toimi, asiaan palataan vielä kerran.
-tämä homma ei edelleenkään toimi, ratkaisu C ei ole hyvä. Edelleen näen että tilanteen voi ratkaista tavoilla A ja B. Mitä mieltä sinä olet?
- Mulle tilanne on edelleen ihan ok, en halua muutosta.
-siinä tapauksessa minä ratkaisen asian tavalla A.
Tämän jälkeen se toinen osapuoli sitten tekee omat ratkaisut sen perusteella, miltä ratkaisu A hänestä tuntuu. Asia on minun osaltani sillä selvä. Hänen tapaansa on kokeiltu, jos se ei toimi eikä hänellä parempaakaan ole ehdottaa, sitten ratkaisen tilanteen omalla tavallani. Seksin puutteen ollessa kyseessä ratkaisuni voisi olla ero tai sivusuhde, ja puolisolleni kerron kumpi se niistä on. Hän tosiaan saa sitten itse päättää mitä sen jälkeen tekee. En lähde selän takana mitään tekemään, jotta hän voi omalta kohdaltaan miettiä kaiken tilanteeseen liittyvän tiedon valossa omaa päätöstään.
Eli kyllä asia keskustellaan. Sitä vaan ei vatvota omassa päässä eikä parisuhteessa jatkuvasti. Ihan sama työpaikalla, jos asiat on huonosti, se viedään eteenpäin taholle joka siihen voi vaikuttaa. Jos senkään jälkeen mikään ei muutu, voi joko lähteä tai jäädä. Jos jää, on ihan turha sitten pilata ilmapiiriä jatkuvalla rutinalla ja valituksella, itsehän on valinnut jäädä vaikka tietää ettei mikään paremmaksi muutu. Mä en jaksa kuunnella yhtään mitään turhaa kitinää asioista joille ei mitään voi. Toki niistä voi keskustella, mutta keskustelu ja kitinä on aivan eri asioita. Keskustelulla haetaan jotain ratkaisua, vaikka vahvistusta omalle päätökselle, tai vahvistusta omille havainnoille. Valitus on vaan valitusta, siinä ei haeta ratkaisua eikä vahvistusta, kunhan vaan jäkätetään.