Tavallisen, mukavan, kivan, perheen perustamista kaipailevan, liikunnallisen, perusnätin naisen löytäminen on nykyään ihan mahdotonta!
Kaikenlaisia friikkejä kyllä on, mutta missä kaikki kivat vapaa perusnaiset piileksivät?
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompaa, kun pariuduttaisiin vain jonkun kanssa ja yleinen kulttuuri kannustaisi siihen, että saa käydä vapaasti harrastamassa seksiä toisten kanssa. Kaikki pysyisivät tyytyväisinä eikä tarvitsisi kenenkään tehdä mitään salaa toisilta.
Mikä tuon suhteen merkitys sitten oli? Paperilla juu näyttäisi siltä, että "kaikki saavat kumppanin", mutta silloinhan pariutumisen vaikeudesta valittaminen vaihtuisi vain vakiseksisuhteen löytämisen vaikeudeksi, eikä parisuhteilla enää olisi mitään arvoa. En ainakaan itse keksi, miksi pariutuisin ollenkaan, jos se "kumppani" olisi joku vaan, kuka tahansa. Mieluummin sitten olisi sinkku ja viettäisi aikaa jonkun seksikumppanin kanssa, jota ei vaan kutsuttaisi parisuhteeksi, koska parisuhteen merkitys olisi muuttunut kulissiksi. Tuossa ehdottamassasi mallissa edelleen jotkut etsisivät sielunkumppania ja vakiseksikumppania niistä itseään miellyttävistä. Sitä en ihan hahmota, mitä sen parisuhdekumppanin kanssa sitten tehtäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi heti heidän ollessa nuorena pariutua heidän kanssaan ja saada lapsia, niin sitten saisi sellaisen naisen pysymään ja ennen kuin joku toinen ehtii viedä. Jos he huomaavat sen, että saavat seksiä milloin vain keneltä tahansa, niin sitten heitä ei saa enää napattua kumppaniksi.
Meinaat, että naisella ei ole mitään muuta syytä olla kanssasi, kuin se, että hän ei tajua, että voisi löytää jonkun toisenkin? No tuohan onkin hyvä lähtökohta suhteelle. Nyt pitäisi vielä keksiä, miksi nainen olisi erehtynyt suhteeseen ja tekemään lapsiakin sellaisen miehen kanssa, jota hän ei missään tapauksessa valitsisi, jos/kun valinnanvaraa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia friikkejä kyllä on
Oletko varma että olet itse se kiva perustyyppi? 🤔
Olen eri, mutta vastaan silti:
Olen kiva perustyyppi ja Tinderiä selatessa huomaan, että ei siellä vastaavia naisia ole kuin häviävän pieni vähemmistö. Okei, kivoja lihavia perusnaisia olisi toinen mokoma, mutta parisuhteeseen haluan löytää kokoiseni.
Ei tarvii löytää kuin 1 jos vakavaa suhdetta haluaa. Eli sitten niille harvoille sen fiksumpaa viestiä.
Mikä on "kiva" ja "perus" voi olla eri näkemys naisilla ja miehillä. Varsinkin toisistaan.
Ei aloittajan kuvailemia naisia löydy Tinderistä tai vastaavista. Eikä heitä näe edes Instagrammissa muikistelemassa huuliaan tai pyllistelemässä. Jos näillä nuorilla naisilla onkin Insta-tili, he julkaisevat kuvia omasta elämästään eivätkä juurikaan itsestään. He viettävät aikaansa ystävien, kavereiden ja perheenjäsenten kanssa. Monet löytävät tulevan puolisonsa jo opiskeluaikana ja varsin usein kaveriporukoiden kautta. Isoveljen kaveri, ystävän veli tai tämän kaveri jne. He tapaavat tavallisia, mukavia, kivoja, perheen perustamista kaipailevia, liikunnallisia ja peruskomeita miehiä tällä tavalla ja sen vuoksi heidän ei tarvitse käyttää deittisovelluksia.
Mä olen hoikka ja korkeakoulutettu lapseton nainen. En ole enää kiinnostunut parisuhteesta kun ei se näin naisena oikein anna mitään pidemmän päälle. Haluan asua yksin ja tämä ei todellakaan käy miehille. Mulla on muutama vakipano ja se riittää. N40
jos nättiä naista halajat pitäisi sun olla komistus
Tennishallilta ja golfkentältä löytää noita vapaita, nättejä naisia.
Sitten täytyy keksiä jotakin muuta.
Riippuu mikä on mielestäsi tavallinen. Pukeutuu muodin mukaisesti? Ei erotu mitenkään persoonallisuudellaan? Antaa miehen määrätä? Tunnen paljon kuvailemasi naisia, eli mukavia ja sporttisia jne, mutta kukaan heistä ei ole mielestäni "tavallinen" tai massaan hukkuva seinäruusu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallisuus ei ole erityisen naisellinen piirre, pullan leipominen ja kotoilu on. Et kai etsi naista, joka on mies naisen ruumiissa?
Mutta joo, yleensä siinä viimeistään 20-vuotiaana hyvillä ja perusnäteillä naisilla on puolisot ja hääpäivät sovittuna. Jäljelle jääneet miehet ja naiset eivät sovellu suoraan perhe-elämään, tuskin siis sinäkään.
Itse odottelin 30-vuotiaaksi ja otin lopulta vanhemman, uraa tehneen ja hyvätapaisen miehen. Hän uskoo yhteistalouteen ja haluaa avioon. Suurin osa nuoremmista karsiutuu ihan vaan huonojen käytöstapojen vuoksi, esim. liikunnallisuusvaatimus on mielestäni täysin asiaton, vaikka itse olen aktiiviurheilija ollutkin. Nyt raskaana ollessa vain aktiivikävelija..
Eihän siinä ole mitään väärää, että etsii itsensä kaltaista, siis että liikkuja paljon liikkuvaa ihmistä. Sellaisen kanssa lähtökohtaisesti on enemmän yhteistä, kun molempia innostaa lähteä pyöräilemään/heittelemään frisbeegolfia/melomaan/mitä vaan keksitäänkään. Saa myös mukavasti omaa aikaa, kun lähtee lenkille tai salille yksinään, sillä hyväkuntoinenkaan nainen ei yleensä pysy hyväkuntoisen miehen perässä tositreeneissä.
Jos taas nämä toiveet esitetään vain ulkonäön vuoksi, tokihan treenattu kroppa on useimpien mielestä nätimpi kuin pehmeä pömppömaha, jää monesti huomioimatta se, kuinka paljon aikaa urheilullisen kropan ylläpitäminen vaatii. Salilla ollaan vähintään 10 tuntia viikossa eikä kiinnosta mussuttaa karkkia toisen kainalossa suoratoistoa katsellen.
Profiilitekstiin ei kannata laittaa tiukkoja rajauksia toiselle. Sillä karkoittaa ison osan niistäkin, jotka tämän ehdon täyttävät. Vetää vaan oikealle niitä tyyppejä, joista itse kiinnostuu. Mutku tämäkään ei tietyille miehille riitä, he katsovat goldilla ketkä ovat tykänneet heistä, ja saavat hermoromahduksen, kun tykkääjät eivät olekaan niitä fitnessmalleja.
Minä taas tunnen useampiakin sellaisia pareja, joissa mies on liikunnallinen ja suhaa omissa harrastuksissaan, kun taas nainen on pyöreähkö ja kotona viihtyvä. Ihan hyvin noillakin näyttää menevän.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi heti heidän ollessa nuorena pariutua heidän kanssaan ja saada lapsia, niin sitten saisi sellaisen naisen pysymään ja ennen kuin joku toinen ehtii viedä. Jos he huomaavat sen, että saavat seksiä milloin vain keneltä tahansa, niin sitten heitä ei saa enää napattua kumppaniksi.
En tunne ketään naista, joka haluaisi seksiä milloin vain keneltä tahansa. No, ehkä tiedän muutaman tapauksen, mutta ei todellakaan kuulu tuttavapiiriin.
Mun ympärillä on niitä hyviä, tervehenkisiä, perusnättejä, perusliikunnallisia naisia vaikka kuinka. Keskiluokkaa ollaan. Ap varmaan on jonkun lähiöpubilaisen tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi helpompaa, kun pariuduttaisiin vain jonkun kanssa ja yleinen kulttuuri kannustaisi siihen, että saa käydä vapaasti harrastamassa seksiä toisten kanssa. Kaikki pysyisivät tyytyväisinä eikä tarvitsisi kenenkään tehdä mitään salaa toisilta.
Mä en ainakaan olisi tyytyväinen, jos mies kävisi jossain painamassa muita enkä itsellenikään moista vapautta kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on itselläsi tarjottavaa tuollaiselle naiselle?
Tämä!
Tiedoksesu- se tasoteoria pätee myös teihin miehiin. Jos et saa muuta kuin niitä friikkejä, niin olet sen tasoinen mies. Tyydy taloosi, kohota tasosi, tai ole ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikunnallisuus ei ole erityisen naisellinen piirre, pullan leipominen ja kotoilu on. Et kai etsi naista, joka on mies naisen ruumiissa?
Mutta joo, yleensä siinä viimeistään 20-vuotiaana hyvillä ja perusnäteillä naisilla on puolisot ja hääpäivät sovittuna. Jäljelle jääneet miehet ja naiset eivät sovellu suoraan perhe-elämään, tuskin siis sinäkään.
Itse odottelin 30-vuotiaaksi ja otin lopulta vanhemman, uraa tehneen ja hyvätapaisen miehen. Hän uskoo yhteistalouteen ja haluaa avioon. Suurin osa nuoremmista karsiutuu ihan vaan huonojen käytöstapojen vuoksi, esim. liikunnallisuusvaatimus on mielestäni täysin asiaton, vaikka itse olen aktiiviurheilija ollutkin. Nyt raskaana ollessa vain aktiivikävelija..
Eihän siinä ole mitään väärää, että etsii itsensä kaltaista, siis että liikkuja paljon liikkuvaa ihmistä. Sellaisen kanssa lähtökohtaisesti on enemmän yhteistä, kun molempia innostaa lähteä pyöräilemään/heittelemään frisbeegolfia/melomaan/mitä vaan keksitäänkään. Saa myös mukavasti omaa aikaa, kun lähtee lenkille tai salille yksinään, sillä hyväkuntoinenkaan nainen ei yleensä pysy hyväkuntoisen miehen perässä tositreeneissä.
Jos taas nämä toiveet esitetään vain ulkonäön vuoksi, tokihan treenattu kroppa on useimpien mielestä nätimpi kuin pehmeä pömppömaha, jää monesti huomioimatta se, kuinka paljon aikaa urheilullisen kropan ylläpitäminen vaatii. Salilla ollaan vähintään 10 tuntia viikossa eikä kiinnosta mussuttaa karkkia toisen kainalossa suoratoistoa katsellen.
Profiilitekstiin ei kannata laittaa tiukkoja rajauksia toiselle. Sillä karkoittaa ison osan niistäkin, jotka tämän ehdon täyttävät. Vetää vaan oikealle niitä tyyppejä, joista itse kiinnostuu. Mutku tämäkään ei tietyille miehille riitä, he katsovat goldilla ketkä ovat tykänneet heistä, ja saavat hermoromahduksen, kun tykkääjät eivät olekaan niitä fitnessmalleja.
Minä taas tunnen useampiakin sellaisia pareja, joissa mies on liikunnallinen ja suhaa omissa harrastuksissaan, kun taas nainen on pyöreähkö ja kotona viihtyvä. Ihan hyvin noillakin näyttää menevän.
Ja on myös enemmän pareja, joissa asia on toisinpäin, koska miehissä on enemmän läskejä kuin naisissa. Tämä on ihan tilastollinen fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Tiedoksesu- se tasoteoria pätee myös teihin miehiin. Jos et saa muuta kuin niitä friikkejä, niin olet sen tasoinen mies. Tyydy taloosi, kohota tasosi, tai ole ilman.
Näin on. Ihmettelen aina näitä miehiä, jotka vinkuu tätä asiaa. Tasosi on se, minkälaisen ihmisen pystyt saamaan parisuhteeseen. Miksi tämä ei koskaan päde näihin palstan miehiin?
"Tavallisen, mukavan, kivan, perheen perustamista kaipailevan, liikunnallisen, perusnätin naisen löytäminen on nykyään ihan mahdotonta!
Vierailija
klo 11:29 | 31.7.2022
Kaikenlaisia friikkejä kyllä on, mutta missä kaikki kivat vapaa perusnaiset piileksivät?"
AP, et saa, koska et ole itse vastaava mies.
Ap, sulla on liian kovat vaatimukset, pienennä listaa, niin jo ehkä alkaa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Tiedoksesu- se tasoteoria pätee myös teihin miehiin. Jos et saa muuta kuin niitä friikkejä, niin olet sen tasoinen mies. Tyydy taloosi, kohota tasosi, tai ole ilman.Näin on. Ihmettelen aina näitä miehiä, jotka vinkuu tätä asiaa. Tasosi on se, minkälaisen ihmisen pystyt saamaan parisuhteeseen. Miksi tämä ei koskaan päde näihin palstan miehiin?
Koska oikea tasoteoria kuuluu näin:
Kenen tahansa miehen taso on kuka tahansa nainen.
Siksi mitään vaivaa näkemättä kenen tahansa 40+ miehen kuuluu saada parikymppinen, amiksen käyneen yliopiston käynyt, varastoduunarin johtaja. Kaikille näistä naisista kuuluu kelvata se, että toinen on mies, eikä mitään omia toiveita arjesta tai juhlasta saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Tiedoksesu- se tasoteoria pätee myös teihin miehiin. Jos et saa muuta kuin niitä friikkejä, niin olet sen tasoinen mies. Tyydy taloosi, kohota tasosi, tai ole ilman.Näin on. Ihmettelen aina näitä miehiä, jotka vinkuu tätä asiaa. Tasosi on se, minkälaisen ihmisen pystyt saamaan parisuhteeseen. Miksi tämä ei koskaan päde näihin palstan miehiin?
Koska oikea tasoteoria kuuluu näin:
Kenen tahansa miehen taso on kuka tahansa nainen.
Siksi mitään vaivaa näkemättä kenen tahansa 40+ miehen kuuluu saada parikymppinen, amiksen käyneen yliopiston käynyt, varastoduunarin johtaja. Kaikille näistä naisista kuuluu kelvata se, että toinen on mies, eikä mitään omia toiveita arjesta tai juhlasta saa olla.
Niin, näiden miesten mielestä heidän taso on perusnätti= missifinalistitason nainen ulkonäöltään, max 25- vuotias, vaikka itse olisi +40 - vuotias.
Ohis, mutta kommentti tuohon lihavoituun osioon: noin on varmaan jossain uskovaispiireissä. Moni ei ole seurustellut vielä lukiossakaan, joten miten voisi jo vuosi lukion jälkeen olla menossa naimisiin? Ja jos pikkupaikkakunnalla on asunut, eihän siellä välttämättä ole löytänyt edes samanhenkisiä kavereita, saati että löytäisi siitä pienestä tarjonnasta sielunkumppanin. Aika omituista väittää, että suhteeseen ja vanhemmaksi soveltuvat vain ne, jotka syöksyvät suoraa päätä naimisiin ja seurustelevat varhain. Itse seurustelin ensimmäisen kerran vasta 20-vuotiaana, moni kaverinikin vasta yli kaksikymppisenä. Enkä ainakaan itse ymmärrä, miksi jotkut ihannoivat sitä, että mennään kovin nuorina naimisiin - moni voi muuttua vielä opiskeluaikana, päästyään pois vanhempien kodista ja rakentaessaan omaa elämäänsä. Ihminen voi olla 25-vuotiaana jo hyvin erilainen kuin 19-vuotiaana abiturienttina. Mahdollisesti monen aiemmat kumppanivalinnat osoittautuvat tässä vaiheessa vääriksi.