Tavallisen, mukavan, kivan, perheen perustamista kaipailevan, liikunnallisen, perusnätin naisen löytäminen on nykyään ihan mahdotonta!
Kaikenlaisia friikkejä kyllä on, mutta missä kaikki kivat vapaa perusnaiset piileksivät?
Kommentit (279)
Vaikea sanoa, kun ap:n tekstissä on niin paljon tulkinnanvaraisia sanoja. Mitä tarkoittavat tässä yhteydessä sanat tavallinen, mukava, kiva, perusnätti ja friikki? Ja tarkoitetaanko liikunnallisella nyt tavoitteellisesti urheilevaa vai sellaista, joka harrastaa liikuntaa jonkin verran, vai tarkoitetaanko liikunnallisella vain hoikkaa, eli käykö myös liikuntaa harrastamaton laihaläski?
Jos näihin nyt saisi alkuun jotain tarkennusta, voidaan alkaa miettiä.
Mikä nyt sitten on perusnätti. Minun vaimoni on kaunis ja liikkunnallinen nainen, vaikka se +10kg on nyt vissiin ehkä kriteereihin liikaa. Minulle passeli ja toivon ettei ota tota 10kg veke ikinä, koska vaimoni on minun makuuni juuri nyt se täydellinen. Ennen lapsia oli sellainen keppi. Yleisurheilija tyyppinen. Nyt on muotoa ja persettä. On hän sinut itsensä kanssa, mutta on välillä väläytellyt, jos ottais muutaman kilon veke. Hiljaa aina kuuntelen ja olen mietteissäni älä älä älä. Jos ottaa veks, niin sitten ottaa. Oma keho, oma päätös ja kelpaa se myös silloinkin. Tämä on vaan minun näkemys hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää reilusti yli 30-vuotiaiden heräämiset tuolle asialle ja yllättyminen kuinka oman ikäiset perhekeskeiset ihmiset onkin jo hyvän aikaa sitten viety sinkkumarkkinoilta vähintään kymmeniksi vuosiksi... "oho, eivätkö kaikki 30+ sinkut olekaan parasta isä/äitimateriaalia? Lasten saaminen ei olekaan aivan itsestään selvää vaikka tunnen olevani harvinaisen hyvä saalis? Oivoivoivoi elämä on epistä..."
No, näinkin tietysti, mutta eihän se sitä tarkoita, etteikö henkilö olisi yrittänyt etsiä kumppania aiemmin. Moni 30+ sinkku on voinut seurustella nuorena pitkäänkin, mutta eihän kaikki suhteet kestä. Ja eipä joskus 20-vuotiaana tiedä, kuka omista ikätovereista lopulta on sellainen, joka haluaa lapsia tulavaisuudessa, saati perhekeskeinen. Aika harva lilluu jossain välitilassa vuosikausia ilman mitään kiinnostusta pariutumiseen, mutta eivät kaikki silti löydä loppuelämän suhdetta nuorena. Iso osa nuoruuden suhteista päättyy, kun ihmiset vielä alle 30-vuotiaina muuttuvat hyvin paljonkin - sitä voi kasvaa vaikka erilleen.
ohis
Mikä sinusta on perusnätti?
Tämä:
https://fitnessuniverse.com/unforseen-blessing/
Vaiko tämä
https://www.sportslook.net/wp-content/uploads/2014/09/Carla-Suarez-Nava…
Liikatarjonnasta muka valitellaan. Uskoisko tuota, mutta ehkä jollekulle muulle on ollut. Tosin se ei täällä valita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajan pointin. Sellaisia hoikkia 6/10 liikunnallisia lapsettomia naapurintyttöjä on todella vähän markkinoilla alle 36v ikäluokassa.
Liikaa tarjontaa joko pullukoista epäviehättävistä yksinhuoltajista tai ylimielisistä ig-beiben oloisista naisista.
Mitä tarkoitatte sanalla naapurintyttö? Onko sana muuttanut merkitystään, koska aikoinaanhan sillä tarkoitettiin sellaista, joka ei erotu oikeastaan mitenkään joukosta, vaan on supertavallinen, ehkä vähän tylsäkin mutta harmiton ja kiva. Ja ulkonäöllisesti sellainen supertavis, eli ei suinkaan mikään erityisen hyvännäköinen, vaan esim. Suomessa sellainen normaalipainon ylärajoilla oleva laihaläski, jolla on perusuomalainen perunanenä, mutta ihan kivat kasvonpiirteet, tavalliset hiukset ja huomiota herättämättömät vaatteet.
Naapurintyttö ei siis ole mikään tuntematon kaunotar ilman instatiliä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun ap:n tekstissä on niin paljon tulkinnanvaraisia sanoja. Mitä tarkoittavat tässä yhteydessä sanat tavallinen, mukava, kiva, perusnätti ja friikki? Ja tarkoitetaanko liikunnallisella nyt tavoitteellisesti urheilevaa vai sellaista, joka harrastaa liikuntaa jonkin verran, vai tarkoitetaanko liikunnallisella vain hoikkaa, eli käykö myös liikuntaa harrastamaton laihaläski?
Jos näihin nyt saisi alkuun jotain tarkennusta, voidaan alkaa miettiä.
Kuten yllä on mainittu, miesten Tinder-kielessä liikunnallinen nainen on yhtä kuin laiha nainen. Siinä kaikki. Ei lihaksikas, ei hyväkuntoinen mutta tanakka, vain laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajan pointin. Sellaisia hoikkia 6/10 liikunnallisia lapsettomia naapurintyttöjä on todella vähän markkinoilla alle 36v ikäluokassa.
Liikaa tarjontaa joko pullukoista epäviehättävistä yksinhuoltajista tai ylimielisistä ig-beiben oloisista naisista.
Mitä tarkoitatte sanalla naapurintyttö? Onko sana muuttanut merkitystään, koska aikoinaanhan sillä tarkoitettiin sellaista, joka ei erotu oikeastaan mitenkään joukosta, vaan on supertavallinen, ehkä vähän tylsäkin mutta harmiton ja kiva. Ja ulkonäöllisesti sellainen supertavis, eli ei suinkaan mikään erityisen hyvännäköinen, vaan esim. Suomessa sellainen normaalipainon ylärajoilla oleva laihaläski, jolla on perusuomalainen perunanenä, mutta ihan kivat kasvonpiirteet, tavalliset hiukset ja huomiota herättämättömät vaatteet.
Jep, naapurintytöt näyttävät esim. Anna Kontulalta, mutta heillä tarkoitetaan Laura Malmivaaran näköisiä. Kaiken lisäksi siltä pitää näyttää jo heti aamulla herätessä.
Edellisen kerran kun tällaista tavallista, liikunnallista ja perusnättiä määriteltiin, lopputulema oli se että se on sellainen Anna Nyströmin näköinen. Jos nyt joku ei tiedä kuka hän on niin kyseessä on ruotsalainen fitnessmalli, joka tahkoo miljoonia vuodessa - yllätys yllätys - ulkonäöllään.
Kun mies sanoo haluavansa tavallisen, liikunnallisen perusnätin naisen, hän tarkoittaa haluavansa fitnessmallin näköisen naisen. Sillä erolla, että se nainen ei pyllistele instagramissa vaan ainoastaan miehelle itselleen.
Tähän tulokseen olen tullut. Prove me wrong.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, naapurintytöt näyttävät esim. Anna Kontulalta, mutta heillä tarkoitetaan Laura Malmivaaran näköisiä. Kaiken lisäksi siltä pitää näyttää jo heti aamulla herätessä.
Omituista valita juuri Kontula esimerkiksi vaatimattoman näköisestä naisesta, sillä minusta hän on todella kaunis varsinkin kun otetaan huomioon, että hän on jo 45-vuotias. Taitaa olla ihan vaan ilkeät puoluepoliittiset syyt tuon valinnan takana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisia friikkejä kyllä on
Oletko varma että olet itse se kiva perustyyppi? 🤔
Olen eri, mutta vastaan silti:
Olen kiva perustyyppi ja Tinderiä selatessa huomaan, että ei siellä vastaavia naisia ole kuin häviävän pieni vähemmistö. Okei, kivoja lihavia perusnaisia olisi toinen mokoma, mutta parisuhteeseen haluan löytää kokoiseni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
Vaiko tämä
Näistä tämä alempi on se urheilullinen perusnätti. Tietysti ilme tuollaisessa tilannekuvassa on mikä on, mutta laittautuneena olisi luultavasti reilusti paremman näköinen kuin keskivertonainen.
Tavallinen...
Nainen on tavallinen kun se on läski ja epäurheilullinen. Sinä haet jotain erikoista.
Mitä sulla on tarjottavana sille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto naapurintyttö oikeasti: Jotain 165 cm, maantienharmaat hiukset, ehkä värjätyt, normaalipainossa mutta lähempänä sen ylärajaa, liikkuu kevyesti pari kertaa viikossa, vaatteet muodikkaita mutta käytännöllisiä, jotain henkkamaukkaa.
Liikunnallisuus ei ole erityisen naisellinen piirre, pullan leipominen ja kotoilu on. Et kai etsi naista, joka on mies naisen ruumiissa?
Mutta joo, yleensä siinä viimeistään 20-vuotiaana hyvillä ja perusnäteillä naisilla on puolisot ja hääpäivät sovittuna. Jäljelle jääneet miehet ja naiset eivät sovellu suoraan perhe-elämään, tuskin siis sinäkään.
Itse odottelin 30-vuotiaaksi ja otin lopulta vanhemman, uraa tehneen ja hyvätapaisen miehen. Hän uskoo yhteistalouteen ja haluaa avioon. Suurin osa nuoremmista karsiutuu ihan vaan huonojen käytöstapojen vuoksi, esim. liikunnallisuusvaatimus on mielestäni täysin asiaton, vaikka itse olen aktiiviurheilija ollutkin. Nyt raskaana ollessa vain aktiivikävelija..
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
Vaiko tämä
Ensimmäinen ei ole kaunis kasvoiltaan ja kroppa on liikaa trimmattu ollakseen perusnätti.
Jälkimmäinen on kasvoiltaan yksinkertaisesti ruma. Kroppa ei näy kuvassa, mutta lajista päätellen kovin treenattu hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
Vaiko tämä
Näistä tämä alempi on se urheilullinen perusnätti. Tietysti ilme tuollaisessa tilannekuvassa on mikä on, mutta laittautuneena olisi luultavasti reilusti paremman näköinen kuin keskivertonainen.
On kauniimpi kuin perusnätti: https://photoresources.wtatennis.com/photo-resources/2019/10/08/1f392da…
En tunne urheilijoita niin ei tule mieleen heidän joukostaan ketään oikeasti perusnättiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tommonen ja ei ole kyllä yhtään vientiä.
N25
Johtuu siitä, että "liikunnallista ja nättiä" naista etsivät miehet eivät etsi naista, joka elää naisen elämää ja haluaa sen perheen, vaan lähinnä miellyttävää sänkykaveria. Se on prioriteetti, sillä perheenäidiksi ei edes harkita jotakuta, joka ei viehätä miestä seksuaalisesti. Sinä et ole ehkä tarpeeksi tyrkky ja lähetä viboja, että urheilun lisäksi olet miellyttämishaluinen sängyssä.
Mä oon tommonen ja ei ole kyllä yhtään vientiä.
N25