Sandaalit ja karmeassa kunnossa olevat jalat kaamea yhdistelmä joka kertoo jostakin
Vieläkin näkeen välillä naisia jotka käyttävät sandaaleita ilman sukkia mutta kantapäät ovat korppuuntuneet ja vielä usein pinttyneessä liassa. Tämä kertoo jotain naisesta. Tuollaisella naisella on muutenkin elämänhallinnan ongelmia. Tai yleisemmin tuo tyyppi ei huolehdi itsestään muutenkaan kovin huolella.
Edes peseytyminen joka päivä ei välttämättä ole itsestään selvyys. En ymmärrä miksei jalkoja viitsitä hoitaa mutta samaan aikaan hiuksiin, meikkiin ja vaatteisiin panostetaan. No usein tuohon tuntuu yhdistyvän junttius ja vähän yksitotinen mielenlaatu.
Kommentit (32)
Moi! Mulla just on korppuuntuneet jalat ja sandaalit. Ja aivan oikein, myös todella juntti ja yksitotinen mielenlaatu! Mut kiva kesä ollut.
En käytä skandaaleja, mutta itselläni atooppinen ihottuma rikkoo kantapäät. Rasvaan jalat kahdesti päivässä, joista toinen rasvaus on lääkevoiteella. Muu jalan iho siistiä ja kaunista, kantapäät rikki ja auki silti. Googleta atopia ja kantapäät, voit oppia jotain uutta. Voisi vähän mieli avartua, tosin harvemmin typerykset kuitenkaan kasvavat aikuisiksi
N30
Naisten kuuluisi tosiaan olla huoliteltuja myös jalkojen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Mulla just on korppuuntuneet jalat ja sandaalit. Ja aivan oikein, myös todella juntti ja yksitotinen mielenlaatu! Mut kiva kesä ollut.
Pesetkö edes hampaitasi joka päivä?
On korona-aika. Ei ole voinut käydä kahteen vuoteen jalkahoidossa.
Meillä esihenkilöllä töissä aivan kamalat, kuivat jalat, kantapäissä varmaan sentin paksuudelta kuivaa, keltaisenharmaata hilsepintaista kuollutta ihoa. Toki hienoissa nahkasandaaleissa. Muutoin on huoliteltu, tukka aina mintissä ja kaunis meikki. Lisäksi paheksuu aivan ihme asioita, mm. miniä oli syönyt juustokakkua pikkulusikalla kun leivoshaarukoitakin olisi ollut!
Oikeestiko sä tuijottelet muiden jalkoja? Onko sulla joku jalkafetissi?!
Mulla on kaikki tuo muu, mutta sandaaleja en omista. Onks tää ny jotenki parempi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei taatusti käy siellä mutta kykenee hoitamaan ilman sitäkin tämän perushygieniian luettavan asiankin.
Jotkut sandaalit värjää jalkapohjia eli ei se välttämättä ole mitään pinttynyttä likaa. Omat mustat sandaalit just sellaiset. Mutta käytän siitä huolimatta. Lähteehän se sitten pesussa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna yhteystiedot. Voin laittaa tietoa joka päivä.
Tämmöisen kirjoittama mies on niin luotaantyöntävä, että turn off on liian lievä ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna yhteystiedot. Voin laittaa tietoa joka päivä.
Olet taatusti niitä lumihiutaleita joiden ihoa ei voi pestä joka päivä. Pesetkin vain kasvot ja kädet. Pahat hajut peität hajusteilla.
Enemmän se kertoo hänestä, joka kyttää toisten jalkoja. Varmaan aika kuluu jalkojen rasvaamisessa, sheivaamisessa sun muussa hömpässä. Vahva suositus: Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Minä olen käynyt 6-8 viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se kertoo hänestä, joka kyttää toisten jalkoja. Varmaan aika kuluu jalkojen rasvaamisessa, sheivaamisessa sun muussa hömpässä. Vahva suositus: Hanki elämä.
Kyllä huomaa että on vain sukupolvi sitten peseydyttiin vain lauantaina saunassa jossakin lehmihaanvieressä tai kehitysmaatasoisessa vailla muita pesutiloja kuin sauna olevassa lähiö rintsikassa. Sieltä se maalaismainen äidin perintö pilkistää kun vähän pintaa raaputtaa.
Älkää nyt viitsikö, kassajonossa tuijotellaan vaikka mitä kaikkea. Oon itsekin nähnyt kamalia kantapäitä sandaaleissa. Itse en koskaan lähde näissä kengissä ulos ilman sileitä kantapäitä, hoidettuja varpaankynsiä lakalla tai ilman. Sen verran täytyy pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö, kassajonossa tuijotellaan vaikka mitä kaikkea. Oon itsekin nähnyt kamalia kantapäitä sandaaleissa. Itse en koskaan lähde näissä kengissä ulos ilman sileitä kantapäitä, hoidettuja varpaankynsiä lakalla tai ilman. Sen verran täytyy pitää itsestään huolta.
Tai sitten sinä voit nostaa sen katseen sieltä lattian rajasta ylös ja käyttäytyä kuin normaalit ihmiset. Etkös tiedä, että se on epäkohteliasta kun ei viitsi katsoa ihmisiä silmiin vaan tuijotteleeheidän vartalonosia? Ehkä voisit sitä harjoitella ennen kuin menet uudestaan ihmisten ilmoille. Hieman tärkeämpää muita kohdatessa kuin ne kantapäät.
Ei kuivat jalat ole likaiset, haloo. Mä en tasan rupea jonkun runkkarin mieliksi rasvailemaan tai laittamaan kynsilakkaa.
Kannattaisi ap:n hakea apua mt-ongelmaansa.
En ole koko kesänä katsonut yhdenkään ihmisen jalkoihin enkä edes tiedä missä kengissä ihmiset liikkuvat tuolla. Eli en kiinnitä huomiota.