Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata jojolaihdutella jos haluaa että kasvot ei valahda alle nelikymppisenä

Vierailija
31.07.2022 |

Joskus 36 vuotiaana huomasin ekat pystyjuonteet leuan alla, siitä lähtien kyyti on ollut kylmää noin niinkuin kasvojen ikääntymisen kannalta. Parin vuoden sisään tuli lisää näitä juonteita ja nasolabialejuomut syveni syvenemistään. Nyt 43 vuotiaana nuo leuanalusjuonteet ovat ihan rehellinen kalkkunakaula joka näkyy ihan joka asennossa, ei vain päätä tiettyyn asentoon käännellessä niin kuin silloin alussa. Kasvojen alaosa on valahtanut ja suupielet pysyvästi alaspäin, on sellainen bitch face jatkuvasti vaikka ei oikeasti edes mikään vituttaisi.
Varmaan suurin syy tähän valahtamiseen on kun koko nuoruuteni (tai koko aikuisiän oikeastaan) ajan jojolaihduttelin, välillä olin tosi hoikka ja sitten taas painoa tuli lisää, jonka taas laihdutin pois. Iho venyi. Tietty geeneillä on vaikutusta mutta kyllähän tuollainenkin tekee osansa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran painosi on jojoillut? Mulla on aivan max 7 kiloa pahimmillaan noussut paino, mutta yleensä jojoilen sellaista 2 kilon väliä.

Vierailija
2/2 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran painosi on jojoillut? Mulla on aivan max 7 kiloa pahimmillaan noussut paino, mutta yleensä jojoilen sellaista 2 kilon väliä.

Painoskaala aikuisiällä ollut kaikenkaikkiaan välillä 58-85kg, mutta noin 5-6kg:n sisällä tuo jojoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän