Sandaalit ja karmeassa kunnossa olevat jalat kaamea yhdistelmä joka kertoo jostakin
Vieläkin näkeen välillä naisia jotka käyttävät sandaaleita ilman sukkia mutta kantapäät ovat korppuuntuneet ja vielä usein pinttyneessä liassa. Tämä kertoo jotain naisesta. Tuollaisella naisella on muutenkin elämänhallinnan ongelmia. Tai yleisemmin tuo tyyppi ei huolehdi itsestään muutenkaan kovin huolella.
Edes peseytyminen joka päivä ei välttämättä ole itsestään selvyys. En ymmärrä miksei jalkoja viitsitä hoitaa mutta samaan aikaan hiuksiin, meikkiin ja vaatteisiin panostetaan. No usein tuohon tuntuu yhdistyvän junttius ja vähän yksitotinen mielenlaatu.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö, kassajonossa tuijotellaan vaikka mitä kaikkea. Oon itsekin nähnyt kamalia kantapäitä sandaaleissa. Itse en koskaan lähde näissä kengissä ulos ilman sileitä kantapäitä, hoidettuja varpaankynsiä lakalla tai ilman. Sen verran täytyy pitää itsestään huolta.
Tai sitten sinä voit nostaa sen katseen sieltä lattian rajasta ylös ja käyttäytyä kuin normaalit ihmiset. Etkös tiedä, että se on epäkohteliasta kun ei viitsi katsoa ihmisiä silmiin vaan tuijotteleeheidän vartalonosia? Ehkä voisit sitä harjoitella ennen kuin menet uudestaan ihmisten ilmoille. Hieman tärkeämpää muita kohdatessa kuin ne kantapäät.
Joku jalkafetissi, ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
On korona-aika. Ei ole voinut käydä kahteen vuoteen jalkahoidossa.
Onko maha niin iso ettei itse yletä niitä hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt viitsikö, kassajonossa tuijotellaan vaikka mitä kaikkea. Oon itsekin nähnyt kamalia kantapäitä sandaaleissa. Itse en koskaan lähde näissä kengissä ulos ilman sileitä kantapäitä, hoidettuja varpaankynsiä lakalla tai ilman. Sen verran täytyy pitää itsestään huolta.
Itsestään huolta pitämistä on kävelylenkki luonnossa tai hyvä kirja. Toi on pinnallista nillitystä, ei itsestä huolehtimista.
Arvaan että kirjoittaja on in ce l, aika selvä tapaus.
Voi olla. Erotatko kuitenkaan mikä on hoitamattomuus ja mikä on krooninen sairaus jonkun tuntemattoman jalassa tai varpaassa. Osalla voi jokin valmiste /oma hoito auttaa, mutta entä ne muut.
Kyllä, hyi hitto. Monella on hoitamattomat jalat.
En minäkään pidä paljaista jaloista, mutta ei ne sentään elämänhallintaongelmista kerro.
Useimmilla miehilläkin on hoitamattomat jalat - ja kädet. Paksuuntunut iho kertoo siitä, että niitä on käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se kertoo hänestä, joka kyttää toisten jalkoja. Varmaan aika kuluu jalkojen rasvaamisessa, sheivaamisessa sun muussa hömpässä. Vahva suositus: Hanki elämä.
Kyllä huomaa että on vain sukupolvi sitten peseydyttiin vain lauantaina saunassa jossakin lehmihaanvieressä tai kehitysmaatasoisessa vailla muita pesutiloja kuin sauna olevassa lähiö rintsikassa. Sieltä se maalaismainen äidin perintö pilkistää kun vähän pintaa raaputtaa.
En ole ennen kuullutkaan niin isoista rintsikoista, että niihin mahtuu sauna.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuivat jalat ole likaiset, haloo. Mä en tasan rupea jonkun runkkarin mieliksi rasvailemaan tai laittamaan kynsilakkaa.
Kannattaisi ap:n hakea apua mt-ongelmaansa.
Pitäisit yhä niitä maastohousuja ja maihinnousukenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän se kertoo hänestä, joka kyttää toisten jalkoja. Varmaan aika kuluu jalkojen rasvaamisessa, sheivaamisessa sun muussa hömpässä. Vahva suositus: Hanki elämä.
Kyllä huomaa että on vain sukupolvi sitten peseydyttiin vain lauantaina saunassa jossakin lehmihaanvieressä tai kehitysmaatasoisessa vailla muita pesutiloja kuin sauna olevassa lähiö rintsikassa. Sieltä se maalaismainen äidin perintö pilkistää kun vähän pintaa raaputtaa.
En ole ennen kuullutkaan niin isoista rintsikoista, että niihin mahtuu sauna.
Yleensä sauna on ulkorakennuksessa mutta joissain rinnetonteille rakennetuissa on niin korkea kellari että sauna on voitu sijoittaa sinne.
Joo. Monenlaista jalkaa näkee kesällä, mutta voi olla jalkasairauttakin, eli ei voi mitään. Kaikille ei ole suotu kauniita jalkoja .mutta kesä silti kaikilla!
Ataappinen iho on häviävän harvinainen. Eikä edusta mitenkään ap mainitsemaa ongelmaa. Aina joka keskustelussa on ensimmäisenä nämä jotain väestö tasolla marginaalista terveysongelmaa mainostavat esillä. Jos on atooppinen ihottuma niin se oireilee kyllä iholla muutenkin.