Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi lukita vessan oven?

Vierailija
31.07.2022 |

Jos mies haluaa lukita oven, on se yleensä merkki siitä että viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.

Ai jumalauta, että on luottamus toiseen hyvällä mallilla! Mä ainakin käyn aina istunnolla puhelimen kanssa. Sometan, luen uutisia tai näpyttelen työsähköposteja. Joskus muistan lukita oven ja joskus en. Puoliso on ihan samanlainen eikä mulla ainakaan ole mitään tarvetta kytätä, et sontiiko se siellä ihan oikeesti, vai chattailee jonkun kanssa😂

Pitäiskö teidän vaikka istua alas ja puhua omista epäilyksistä ja epävarmuuksista? Ja miksei kaikesta muustakin ihan avoimesti. Saatatte yllättyä positiivisesti miten se vaikuttaa teidän parisuhteeseen.

Kuulostaapa hygieniseltä toiminnalta hoidella muitakin asioita siellä pöntöllä istuessa (Huom. sarkasmi). 

Vierailija
82/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa kerran kuussa lähtyssaarnaaja-asennossa. Muita asentoja en hyväksy, koska ne ovat epänormaaleja. Olen sanonut, että silloin hänen on purettava siemennesteensä. Miksi tämä ei riitä? Miksi hänen täytyy vielä salaa onanoida? En ymmärrä ollenkaan hänen käytöstään. Asiasta on puhuttu monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas kummallisia juttuja. Kaikki saa lukita vessan oven. Jos minulla on sinne asiaa saan sen kyllä auki oli lukossa tai ei.

Vierailija
84/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on taas kummallisia juttuja. Kaikki saa lukita vessan oven. Jos minulla on sinne asiaa saan sen kyllä auki oli lukossa tai ei.

Meilläkin saa lukitun vessan oven auki pienellä neliöavaimella. Se työnnetään siihen sopivsan reikään lukossa ja kierretään. Mies on piilottanut avaimen jonnekin, jotta voi rauhassa tehdä rivoja hommiaan. Hankin jostakin samanlaisen avaimen, jotta saan miehen pervot touhut loppumaan.

Vierailija
85/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tietenkään anna. Enhän pääse pyyhkimään, sit kun kakki on tullut.

Vierailija
86/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi mies käyttäytyy asiallisesti vessassa. Hän on sulkeutunut vessaan koko päiväksi. Istuu pöntöllä housut ylhäällä. Pöntön edessä hänellä on pieni pöytä ja siinä läppäri ja kännykkä. Hänellä on siis aivan kuin kotitoimisto vessassa. Jos minulla on asiaa vessaan, hän poistuu, keittää kahvit ja palaa poistuttuani vessaan kahvimuki kädessä. Välillä vien hänelle sinne haukattavaa. Meidän mies on sentään huippu verrattuna miehiin, joista vaimot ovat tässä ketjussa kirjoittaneet.

Vierailija
87/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kysymys tämä on?

Vierailija
88/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo tarinat ovat totta, niin oudoksi on parisuhteet menneet nykyisin.

Jos enää koskaan hankin parisuhdetta, niin kyllä wc:n ovi saa olla (ja pitää olla) lukossa, mutta kännykän ottaminen vessaan on epänormaalia, ellei odota tärkeää puhelua.

Vierailija
89/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tietää miehensä runkkaavan tai jopa tapaa hänet siitä, hän ajattelee, että miehen mielessä on joku muu nainen kuin hän tekoaan tehdessään. Nainen kokee tällaisen helposti uskottomuudeksi.

Vierailija
90/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
91/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en enää sen jälkeen, kun löysin sen katsomassa kuvia tällaisista animeneidoista, joilla on penikset! En tiedä kohta, mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella.

Vierailija
92/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tietää miehensä runkkaavan tai jopa tapaa hänet siitä, hän ajattelee, että miehen mielessä on joku muu nainen kuin hän tekoaan tehdessään. Nainen kokee tällaisen helposti uskottomuudeksi.

Kyllä minä masturboin useita kertoja kuukaudessa ja silloin ajattelen mitä ajattelen. Joskus ihan vain sitä tunnetta, joskus jotain muuta miestä. En tulkitse tätä uskottomuudeksi. Oletan mieheni toimivan samoin.

,nainen

Vierailija
93/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käydään paskalla ovi auki ja jatketaan juttua sukulaisten kahvipöytään sujuvasti hieman vain ääntä lisää korottaen. Yhtä suurta perhettähän tässä ollaan ja jokainen ymmärtää, että torttu pitää saada pois, jotta pöydän torttua mahtuu tilalle.

Vierailija
94/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.

Kai tämä on vitsi koko ketju?! Eikö olekin?

Miksi olisi? Et kai anna miehesi touhuta vessassa mitä haluaa? Älä ole sinisilmäinen!

Vierailija
95/100 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
96/100 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli kertoa, mutta varoitukseksi muille naisille siitä, mitä mies voi vessassa tehdä, on pakko kertoa. Menin vessaan tarpeilleni. Huomasin, että mies oli unohtanut sinne kännykkänsä. Ajattelin, että vien se hänelle, kun lähden vessasta. Siinä pyöri joku video. Aloin katsoa tarkemmin, koska epäilykseni heräsi. Videolla oli alaston nainen ja mies. Miehen penistä näytettiin. En tiennyt, penis voi olla niin iso. Omalla miehelläni on paljon pienempi. He tekivät niin likaista, että en voi kertoa. Miten mies ja nainen voivat tuollaista tehdä?!

Olin jo lähdössä vessasta, kun huomasin lattian kulmassa pyyhemytyn. Ihmettelin, miten siihen on pyyhe joutunut. Yleensä likaiset laitetaan pesukoneeseen. Avasin pyyhemytyn. Siinä oli kostea tuore läikkä. Huomasin, että kuivuneita läikkiä oli pyyhkeessä monta. Tajusin, että ne ovat mieheni siemennestettä. Miksi hän tekee minulle tällaista? Tunnen itseni hyvin loukatuksi. En tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
97/100 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli kertoa, mutta varoitukseksi muille naisille siitä, mitä mies voi vessassa tehdä, on pakko kertoa. Menin vessaan tarpeilleni. Huomasin, että mies oli unohtanut sinne kännykkänsä. Ajattelin, että vien se hänelle, kun lähden vessasta. Siinä pyöri joku video. Aloin katsoa tarkemmin, koska epäilykseni heräsi. Videolla oli alaston nainen ja mies. Miehen penistä näytettiin. En tiennyt, penis voi olla niin iso. Omalla miehelläni on paljon pienempi. He tekivät niin likaista, että en voi kertoa. Miten mies ja nainen voivat tuollaista tehdä?!

Olin jo lähdössä vessasta, kun huomasin lattian kulmassa pyyhemytyn. Ihmettelin, miten siihen on pyyhe joutunut. Yleensä likaiset laitetaan pesukoneeseen. Avasin pyyhemytyn. Siinä oli kostea tuore läikkä. Huomasin, että kuivuneita läikkiä oli pyyhkeessä monta. Tajusin, että ne ovat mieheni siemennestettä. Miksi hän tekee minulle tällaista? Tunnen itseni hyvin loukatuksi. En tiedä, mitä pitäisi tehdä.

Valitettava tilanne kannaltasi. Mies ilmeisesti on pitänyt vessan oven lukittuna inhottavia hommia tehdessään. Kännykkää ei saisi viedä vessaan ollenkaan, jotta mies tyydyttäisi itseään niitä rivoja videoita katsoessaan. Hän on ilmeisesti tehnyt salaa tuota jo pitkään. Ensin varmaan kannattaisi puhua hänelle ja kieltää häntä tekemästä sitä.

Vierailija
98/100 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako kukaan enää miehensä pissata seisaaltaan? Epähygieenistä.

Vierailija
99/100 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako kukaan enää miehensä pissata seisaaltaan? Epähygieenistä.

Meillä ainakin se on kiellettyä. Miehen on istuttava pöntöllä aina pikkuhädälläänki. Poikkeuksia en salli. Teen aina välillä tarkastuksia, koska vessan ovea ei saa laittaa lukkoon.

Vierailija
100/100 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silloin, kun olen itse vessassa, ja hän ulkopuolella. Mökillä nimittäin on sellainen vessa, että sen voi lukita ulkopuolelta niin, ettei sitä saa sisäpuolelta auki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan