Annatko miehesi lukita vessan oven?
Jos mies haluaa lukita oven, on se yleensä merkki siitä että viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.
Kommentit (100)
Mies laittaa kyllä yleensä oven kiinni mutta ei lukitse sitä. Ei ole mieltä ylentävää osua vessaan kesken hänen lorotuksensa varsinkin, kun penis on vielä niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Annoin määräyksen miehelle, että pissaa aina istualtaan, on siistimpää. Ovea ei saa lukita, jotta voin tehdä aina silloin tällöin yllätysratsian.
Meillä taas mies jättää kuin kiusallaan istuinrenkaan yläasentoon, kun on käynyt pikkuhädällä. Olen jatkuvasti sanonut siitä. Kohta hänkin saa istuallaan tehdä kaikki tarpeensa.
En oikeesti tiedä, onko aloitus provo vai ei, koska tällä tavalla ajattelevia ihmisiä oikeasti on. Kaikille teille tiedoksi, kyseessä on jo sairaalloinen, epäterve mustasukkaisuus ja kontrollintarve kumppanista. Tehkää itsellenne jotain, ennen kuin menetätte rakkaimpanne (siis ajatte itse käytöksellänne pois). Aloittaa voi lukemalla mustasukkaisuuden omahoidosta:
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…
Olen lukenut ketjun viestit. Meillä ei vastedes mies saa lukita vessan ovea ollessaan siellä. Tiedä, mtä irstauksia se siellä harjoittaa. Alan valvoa häntä tarkemmin.
Tämä ongelma ratkeaa laittamalla webbikamera vessaan jolloin muut perheenjäsenet voivat seurata vessarituaaleja tietokoneen näytöltä. Itse asiassa sen voi striimata nettiin jolloin voi ansaitakin ihan kivasti.
Mies ei ollut lukinnut wc:n ovea. Menin sinne tietämättä, että hän on siellä. Mitään niin inhottavaa en ole koskaan nähnyt. Hän tyydytti itseään. En ymmärrä, miksi hän tekee sitä. Olemme sopineet, että olemme kaksi kertaa kuussa sukupuoliyhteydessä. Olin ensin sitä mieltä, että kerran kuussa riittäisi, mutta myönnyin kahteen kertaan, kun sovittiin, että vain lähetyssaarnaaja-asennossa. Hän olisi halunnut jotakin takaapäinasentoa, mutta se on liian eläimellistä. En oikein ymmärrä, mitä olisi tehtävissä? Tunnen itseni loukatuksi miehen harjoittaman inhottavan itsetyydytyksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.
Miten jos on vieraita tai olette vierailulla, ymmärtävätkö muut ihmiset teidän käytäntöjä?
kiltti mies 41v kirjoitti:
No onneksi minulla ei ole akkaa itselläni jos elämä naisen kanssa on oikeasti tuota, että ei edes vessassa sa rauhassa käydä ja laittaa lukkoa kiinni ilman, että akka on heti luulemassa, että minä olen pettämässä häntä tai itsetyydytän siellä.
Jo sinä uskot tähän soopaan, olet niin lapsellinen että parempikin kun pysyt yksin. Tämä on läppä, ihmiset kilpailee kuka keksii hassuimman.
Ehdoton sääntö on lukita ovi, jos talossa on muita. Itse saatan lukita jopa silloin, kun olen yksin, joku saattaa rynnätä sisälle ja suoraan vessaan. Jos istun pytyllä ja ulko-ovi käy, kun ovi lukitsematta, huudan, että alakerran vessa varattu.
Meillä on kaikki ovet viety varastoon. Saunaa nykyisin käytetään harvemmin kun höyryt tulee muihin huoneisiin.
Sänkyyn laitettiin pitemmät jalat niin ukko ei voi sinnekkään piiloutua. Ulko ovi on ainoa käytössä oleva, sähkölukolla sisältä ja ulkoa. Ukko ei tiedä koodia.
Enpä ole koskaan aikaisemmin tuota miettinyt. Puoliso sulkee vessan oven, ei siinä mitään kummallista ole. Ja niin suljen minäkin. Kännykkä ei ole mukana, kummallakaan.
En anna koska haluan nähdä kun hän runkkaa siellä ja lennättää spermat peiliin.
Mulla on vahvat epäilyt, että mies masturboi suihkussa ollessaan. Olen vaatinut, että hän pesee esinahan alustan kunnolla. Enempää hän ei saa räplätä penistään suihkussa. Täytyy vaatia, että hän ei lukitse kylpyhuoneen ovea ollessaan suihkussa, jotta voin pistokokein tarkistaa, että hän ei tee siellä mitään luvatonta.
Tämä aloitushan lienee vitsi, mutta en missään nimessä seurustelisi miehen kanssa joka on niin lapanen, että antaa jonkun määräillä vessakäynneistäänkin. Siis munattomuus on suurin turn off ikinä.
Et voi estää mitään toimintaa millään tavalla
Ovet kokonaan pois vessoista jos yhdessä asutaan!
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitushan lienee vitsi, mutta en missään nimessä seurustelisi miehen kanssa joka on niin lapanen, että antaa jonkun määräillä vessakäynneistäänkin. Siis munattomuus on suurin turn off ikinä.
Ei kai normaalitarpeiden toimittamista naiset halua valvoa, vaan sitä, että mies ei masturboi vessassa. Moni nainen katsoo, että hän on riittämätön miehelle, jos miehen täytyy salaa masturboidakin normaalin seksin lisäksi.
Otan aina keittiöstä kaulimen ja kalautan, jos tekee jotain kiellettyä.
Annoin määräyksen miehelle, että pissaa aina istualtaan, on siistimpää. Ovea ei saa lukita, jotta voin tehdä aina silloin tällöin yllätysratsian.