Annatko miehesi lukita vessan oven?
Jos mies haluaa lukita oven, on se yleensä merkki siitä että viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.
Kommentit (100)
Meillä on avaimella lukittava vessa ja avain on aina minulla taskussa. Jos mies haluaa vessaan hänen pitää pyytää sitä minulta.
Meitä on moneen junaan ja loput jää asemallekin.
Minäkin istun aina vessanpöntöllä, jos ei ole muutakaan tekemistä. Jos jollakulla muulla on tarvetta, poistun siksi ajaksi ja menen taas istumaan vessanpöntölle.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole mukana puhelinta tai varapuhelinta, ei varmaan viestittele ja oven voi lukita? Tosin voi viestitellä muualla.
Se voi masturboida, joten ovi pitää pitää ehdottomasti auki. Onneksi meillä näkee olohuoneesta vessaan.
En anna enkä todellakaan annä hänen ottaa kännykkää mukaan vessaan.
Jos puoliso on uskoton, en usko, että asia hoituu jättämällä vessan oven lukitsematta.
Mä kirjoitan tätä postausta istuessani paskalla.
Ja samalla laitan viestiä salapanolle.
Itse asun yksin ,joten minua ei häiritse henkilö joka on kotini käy wc ja lukitsee sen oven? Itse lukitsen samoin jos käyn Wc yö kylässä tai vierailulla.Minulla kyllä on vieras rakko,eli en alvariin Wc juokse.. Kotini en koskaan!Isoa hätä en tee matkoillani,en kylässä.Vatsa ei vaan toimi . Kuin vain oma koti kullan kallis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole mukana puhelinta tai varapuhelinta, ei varmaan viestittele ja oven voi lukita? Tosin voi viestitellä muualla.
Se voi masturboida, joten ovi pitää pitää ehdottomasti auki. Onneksi meillä näkee olohuoneesta vessaan.
Jaa, meillä se tekee sitä olohuoneessa.
Mieheni ei lukitse ovea, ja saa poikkeuksetta olal siellä täysin rauhassa. Miksi menisin vapaahetoisesti paskanhajuun? Minä sen sijaan joudun joka kerta lukitsemaan oven, koska meihellä olisi aina hirveästi asiaa jonka takia se ovi on pakko tulla aukaisemaan juuri silloin kun istun kakkosella, vaikak sitä ennen ja sen jälkeen on voinut olla tunteja puhumatta ja näkemättä minua.
Sitten käsi käy lukitulla oven kahvalla, ja huutelu alkaa ¨"minä vain sitä että....
Vierailija kirjoitti:
Ai annat miehen sulkea vessan oven? Meillä pitää kusta ja pskantaa ovi auki! Siellähän voi tapahtua vaikka mitä hävyttömyyksiä vaikkei ovi olisi lukossa!
Joo, ja sit pitää vielä todistaa muijalle että paskat on pöntössä, "tuu kattoon..."
Vierailija kirjoitti:
Viestittelee miten? Telepaattisesti? 😂 Kaikki ei käy luurin kanssa vessassa.
Se morsettaa pieremällä.
Kuuluu putkia pitkin salarakkaan vessaan.
Kunnon raikuvat ruikulit niin ovea kyllä visusti kiinni.
Pröpröötprö pröpröö pröötpröpröö pröpröö pröpröprö = rakas
On se kummaa, kun miehet pyrkivät aina masturboimaan, kun silmä välttää.
En oo ikinä ees tullu kattoneeks laittaako se ovea lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukittu ovi tarkoittaa sitä, että mies unnuttaa siellä vessassa.
Onko se teillä kiellettyä?
Meillä saa ihan rauhassa masturboida, jos siltä tuntuu ja mielellään ovi lukossa jos sen tekee vessassa, niin ei vaikka lapsi yllätä.
Se on pettämistä
Voi vitsi mikä aloitus 😂
Ei, ei ole väliä lukitseeko vai ei. Jos on vieraita, suositeltavaa.
Jos puoliso pettää, hän kyllä löytää sen tavan ja ajan sille viestittelylle joka tapauksessa - ei ne muutamat vessakäynnit vuorokaudessa ja niiden vahtiminen siihen vaikuttaisi.
ja masturboiminen nyt vaan on seksin lisäksi yksi parhaista keinoista purkaa stressiä niin vapautunut kumppanihan on iloinen kumppani ;)
Eikä tule olemaankaan tuolla nimityksellä. Mä otin tämän aloituksen vitsinä.