Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi lukita vessan oven?

Vierailija
31.07.2022 |

Jos mies haluaa lukita oven, on se yleensä merkki siitä että viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä aloitus totta?

Meillä on perheessä liuta teinejä, jotka kyllä järkyttyvät, jos menevät vessaan, ja siellä on joku housut kintuissa ja intiimialueet esillä, oli se sitten kuka tahansa. Kyllä ainakin siinä vaiheessa kuuluisi toive, että vessa pitää lukita, kun sinne menee. 

Kyllä meillä jokainen pistää oven lukkoon käyntinsä ajaksi. Se on merkki siitä, että vessa on varattu. Ei ole kenelläkään tullut mieleen viedä puhelinta sinne. Kyllä sillä ehtii roikkua päivän mittaan ilman vessaakin.

Vierailija
62/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies menee vessaan puhelimen kanssa, niin minä soitan hänelle. Miehen pitää puhua puhelimessa kanssani koko vessareissun ajan, niin eipä pääse muualle viestittelemään. Kerran mies ei suostunut vastaamaan, niin otin puhelimen pois viikoksi. Siitäpähän oppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan, jos oven lukita haluaa.

Kuinka hauras mieleltään ja vainoharhainen pitää olla, että hakemalla hakee korviensa välissä toiselle pettämistä tms. !?!?!?

Hae ammattiapua itsellesi.

Ihan AIKUISEN OIKEASTI.

Vierailija
64/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tämä ole edes mikään aihe, kumpikin käy vessassa miten parhaaksi kokee. Ainoa juttu, mistä ollaan sovittu on, että suihkun jälkeen ovi jätetään auki ettei kylppärivessan ilma ole tunkkaisen kostea.

Vierailija
65/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kannattaa valvoa myös makuuhuoneessa. Mies olisi halunnut seksiä. Kieltäydyin, koska vasta kaksi viikkoa aikaisemmin hän oli saanut. Epäilin, että hän voisi ruveta likaisiin puuhiinsa. Määräsinkin, että hänen on pidettävä kätensä sinä yönä ja jatkossakin peiton päällä.

Vierailija
66/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut miehen kännykkään eston, että sillä ei voi viestitellä kuin muutamille sellaisille ihmisille, joille hän ei mitään sopimattomia viestejä lähetä. Kuten vaikka hänen miespuolinen pomo, hänen vanhemmat, minä, lapsemme ja minun vanhemmat. Sitä estoa hän ei voi itse poistaa tai laittaa pois päältä. Sen lisäksi näen omasta kännykästäni koko ajan, että missä mies menee ja kännykkäni hälyyttää heti kun mies yrittää poistua alueelta, missä annan hänen liikkua tai tekee jotain kiellettyä. Kännykkää hän ei voi myöskään jättää pois, koska se on kiinnitetty häneen niin, että se ei lähde irti. 

Vierailija
68/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään tapauksessa. ties minne sieltä vielä karkaisi, mokomakin.

😤

Vierailija
69/100 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta vessaa, enkä takuulla kyttää onko edes jossain yläkerran vessassa. Ei kuulu alakertaan. Kotona on täysi vapaus tehdä mitä tykkää.

Vierailija
70/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukkoon.

Miten ihmeessä pääsisin katsomaan kun hän masturboi?

Ovet pitää olla auki ja mulle pitää kertoa jos aikoo runkata

Vierailija
71/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, kun en seuraa hänen vessakäyntejään. Kuka valvoo töissä käyvän miehen vessakäyntejä? Pitääkö lähettää videokuvaa? Vaikka aloitus on suurella todennäköisyydellä provo, vauvalla ei olisi ihme vaikka joku tuotakin kysyisi tosissaan. 

Vierailija
72/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus näitä naisia. Kyllä mun miehellä onkin helppoa. Koittakaa nyt aikuiset elää normaalisti.

Vierailija
73/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on oma vessat, ei tarvitse lukita ovea koska ei sinne kukaan ole tulossa.

Vierailija
74/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lukinnut vessan oven. Tiedän, että touhuaa jotakin tosi rivoa.

Vierailija
75/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö lainsäädännöllä puuttua parisuhteessa elävien masturbointiin?

Vierailija
76/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö lainsäädännöllä puuttua parisuhteessa elävien masturbointiin?

Kyllä ja nimenomaan miesten. Kuten tästä ketjustakin käy ilmi, naisten on tosi rasittavaa estää miesten inhottavat touhut.

Vierailija
77/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelee miten? Telepaattisesti? 😂 Kaikki ei käy luurin kanssa vessassa.

Sillä on salainen radiopuhelin piilotettu pöntön vesitankkiin.

Vierailija
78/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo pienestä saakka opetettu lapsille että kaikille pitää antaa vessarauha. Mies ei taida useinkaan lukita vessan ovea, en tiedä kun en käy kokeilemassa, itse lukitsen aina jos kotona on muita kuin minä.

Vierailija
79/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan jo pienestä saakka opetettu lapsille että kaikille pitää antaa vessarauha. Mies ei taida useinkaan lukita vessan ovea, en tiedä kun en käy kokeilemassa, itse lukitsen aina jos kotona on muita kuin minä.

Voi käydä niin, että menet vessaan tietämättä, että siellä on ketään. Koet todellisen järkytyksen, kun tapaat miehen verekseltään iljettävästä puuhastaan.

Vierailija
80/100 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.

Kai tämä on vitsi koko ketju?! Eikö olekin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän