Annatko miehesi lukita vessan oven?
Jos mies haluaa lukita oven, on se yleensä merkki siitä että viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.
Kommentit (100)
Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.
Jos miehellä ei ole mukana puhelinta tai varapuhelinta, ei varmaan viestittele ja oven voi lukita? Tosin voi viestitellä muualla.
Annatko? Eikö siis suomalainen mies ole aikuinen? Eihän tällä tavalla voi oikeasti täysi-ikäistä partneriaan kohdella, teki siellä vessassa mitä tahansa.
N54
En tietenkään. Miten muuten hänen äitinsä pääsee pyyhkimään, jos ovi on lukossa?
Vainoharhaiset mammat taas asialla, hoitoon mars.
Lukittu ovi on merkki siitä, että vessa on varattu. Ei mistään muusta.
Ai annat miehen sulkea vessan oven? Meillä pitää kusta ja pskantaa ovi auki! Siellähän voi tapahtua vaikka mitä hävyttömyyksiä vaikkei ovi olisi lukossa!
Vierailija kirjoitti:
Lukittu ovi tarkoittaa sitä, että mies unnuttaa siellä vessassa.
Onko se teillä kiellettyä?
Meillä saa ihan rauhassa masturboida, jos siltä tuntuu ja mielellään ovi lukossa jos sen tekee vessassa, niin ei vaikka lapsi yllätä.
Viestittelee miten? Telepaattisesti? 😂 Kaikki ei käy luurin kanssa vessassa.
Meillä minä päätän milloin vessan ovi lukitaan, ja toisinaan lukitsen oven vaikkei mies sitä pyytäisikään. Avaan sitten joskus jos muistan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.
Ai jumalauta, että on luottamus toiseen hyvällä mallilla! Mä ainakin käyn aina istunnolla puhelimen kanssa. Sometan, luen uutisia tai näpyttelen työsähköposteja. Joskus muistan lukita oven ja joskus en. Puoliso on ihan samanlainen eikä mulla ainakaan ole mitään tarvetta kytätä, et sontiiko se siellä ihan oikeesti, vai chattailee jonkun kanssa😂
Pitäiskö teidän vaikka istua alas ja puhua omista epäilyksistä ja epävarmuuksista? Ja miksei kaikesta muustakin ihan avoimesti. Saatatte yllättyä positiivisesti miten se vaikuttaa teidän parisuhteeseen.
Meillä mies on itsenäinen ja päättää itse vessassa olostaan. Ei kyllä lukitse ovea, mutta sulkee tietenkin ja en minä vessaan mene/huutele, jos mies on siellä. Vessassa saa meillä käydä kumpikin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies istui joskus pimeässä vessassa paskalla. Ovi lukossa. Kävelin sinne pari kertaa ja meinasin saada sydänkohtauksen. Pyysin miestä laittamaan oven lukkoon.
Ovi auki, kai
No, en epäile, koska samoja kokemuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies istui joskus pimeässä vessassa paskalla. Ovi lukossa. Kävelin sinne pari kertaa ja meinasin saada sydänkohtauksen. Pyysin miestä laittamaan oven lukkoon.
Ovi auki, kai
No, en epäile, koska samoja kokemuksia on.
Ja vaikka vessassa on valot, niin ei sitä huomaa, kun myös siinä huoneessa, josta ovi vessaan, on valot.
En anna. No eipä tuo juuri laita edes ovea kiinni, eikä puhelinta sentään kanna vessaan.
Ei tarvitse erikseen sanoa ku mulla on siellä valvontakamerat. No hätä😅
No onneksi minulla ei ole akkaa itselläni jos elämä naisen kanssa on oikeasti tuota, että ei edes vessassa sa rauhassa käydä ja laittaa lukkoa kiinni ilman, että akka on heti luulemassa, että minä olen pettämässä häntä tai itsetyydytän siellä.
en todellakaan anna! ja menen sinne hänen viereensä katsomaan kun tekee tarpeitansa ettei vaan tee mitään epäilyttävää!