Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehesi lukita vessan oven?

Vierailija
31.07.2022 |

Jos mies haluaa lukita oven, on se yleensä merkki siitä että viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies istui joskus pimeässä vessassa paskalla. Ovi lukossa. Kävelin sinne pari kertaa ja meinasin saada sydänkohtauksen. Pyysin miestä laittamaan oven lukkoon.

Vierailija
2/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole mukana puhelinta tai varapuhelinta, ei varmaan viestittele ja oven voi lukita? Tosin voi viestitellä muualla.

Vierailija
4/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko? Eikö siis suomalainen mies ole aikuinen? Eihän tällä tavalla voi oikeasti täysi-ikäistä partneriaan kohdella, teki siellä vessassa mitä tahansa.

N54

Vierailija
5/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Miten muuten hänen äitinsä pääsee pyyhkimään, jos ovi on lukossa?

Vierailija
6/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaiset mammat taas asialla, hoitoon mars.

Vierailija
7/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittu ovi on merkki siitä, että vessa on varattu. Ei mistään muusta.

Vierailija
8/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonta ilmiannettu.

Vierailija
9/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai annat miehen sulkea vessan oven? Meillä pitää kusta ja pskantaa ovi auki! Siellähän voi tapahtua vaikka mitä hävyttömyyksiä vaikkei ovi olisi lukossa!

Vierailija
10/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukittu ovi tarkoittaa sitä, että mies unnuttaa siellä vessassa.

Onko se teillä kiellettyä?

Meillä saa ihan rauhassa masturboida, jos siltä tuntuu ja mielellään ovi lukossa jos sen tekee vessassa, niin ei vaikka lapsi yllätä.

Vierailija
11/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee miten? Telepaattisesti? 😂 Kaikki ei käy luurin kanssa vessassa.

Vierailija
12/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä päätän milloin vessan ovi lukitaan, ja toisinaan lukitsen oven vaikkei mies sitä pyytäisikään. Avaan sitten joskus jos muistan.

Vierailija
13/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sovittu että vessan ovi annetaan aina olla auki, niin ei tule mitään epäilystä puolin eikä toisinkaan että olisi jotain salattavaa.

Ai jumalauta, että on luottamus toiseen hyvällä mallilla! Mä ainakin käyn aina istunnolla puhelimen kanssa. Sometan, luen uutisia tai näpyttelen työsähköposteja. Joskus muistan lukita oven ja joskus en. Puoliso on ihan samanlainen eikä mulla ainakaan ole mitään tarvetta kytätä, et sontiiko se siellä ihan oikeesti, vai chattailee jonkun kanssa😂

Pitäiskö teidän vaikka istua alas ja puhua omista epäilyksistä ja epävarmuuksista? Ja miksei kaikesta muustakin ihan avoimesti. Saatatte yllättyä positiivisesti miten se vaikuttaa teidän parisuhteeseen.

Vierailija
14/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on itsenäinen ja päättää itse vessassa olostaan. Ei kyllä lukitse ovea, mutta sulkee tietenkin ja en minä vessaan mene/huutele, jos mies on siellä. Vessassa saa meillä käydä kumpikin rauhassa.

Vierailija
15/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies istui joskus pimeässä vessassa paskalla. Ovi lukossa. Kävelin sinne pari kertaa ja meinasin saada sydänkohtauksen. Pyysin miestä laittamaan oven lukkoon.

Ovi auki, kai

No, en epäile, koska samoja kokemuksia on.

Vierailija
16/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovi auki, kai

No, en epäile, koska samoja kokemuksia on.

Ja vaikka vessassa on valot, niin ei sitä huomaa, kun myös siinä huoneessa, josta ovi vessaan, on valot.

Vierailija
17/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. No eipä tuo juuri laita edes ovea kiinni, eikä puhelinta sentään kanna vessaan.

Vierailija
18/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen sanoa ku mulla on siellä valvontakamerat. No hätä😅

Vierailija
19/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi minulla ei ole akkaa itselläni jos elämä naisen kanssa on oikeasti tuota, että ei edes vessassa sa rauhassa käydä ja laittaa lukkoa kiinni ilman, että akka on heti luulemassa, että minä olen pettämässä häntä tai itsetyydytän siellä. 

Vierailija
20/100 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan anna! ja menen sinne hänen viereensä katsomaan kun tekee tarpeitansa ettei vaan tee mitään epäilyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi