Monestiko suihkussa viikossa ja kuinka kauan kerralla?
Monestiko käyt suihkussa viikossa ja kauanko olet suihkussa per kerta? Itse käyn kolme kertaa viikossa ja olen suihkussa n. 2 min. Suihku on kiinni, kun saippuoin itseni.
Miten te muut?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Käyn 14 kertaa viikossa. Aamusuihku kestää minuutin kerrallaan eli viikossa 7 min. Iltasuihku hiustenpesulla 10 min eli 70 min.
77 minuuttia siis kokonaisuudessaan.
Varaa on siis vähentää!!
Käyn pitkissä suihkussa talviaikaan pari kertaa päivässä.
Sitten taas sähkönkulutukseni viime kuussa, kun se oli vähän normaalia isompi, oli 120 KwH
Joten ilmastosyntiseksi en tunnustaudu
7 kertaa viikossa. En tiedä minuuteista, varmaan 5-15min.
Pari kertaa päivässä ja 5-10min suihku koko ajan auki.
Nää "minulla menee suihkussa 2min" on just omasta päästä heitettyjä arvioita, todellisuudessa jos kellottaisi sitä aikaa menee ainakin tuplasti enemmän.
Vähintään kerran päivässä. Suihku on kiinni saippuoidessa, kun mitä sitä vettä turhaa juoksuttaa.
14 kertaa viikossa eli aamuin illoin (olen puhdas ja siisti ihminen enkä mikään haiseva karvarölli) ja noin 10 minuuttia kerrallaan. Mulla ei onneksi edes vesi maksa, kun asun opiskelijakämpässä jossa vesi, lämmitys ja internet kuuluu hintaan. :)
Jotain 20 min minulla menee suihkussa jos teen siellä muutakin kuin pesen pelkän vartalon, mutta laitan hanan kyllä kiinni kun en tarvitse vettä. Päivittäinen vartalopesu mikäli vietän aikaa kodin ulkopuolella, hiukset pesen yleensä 2-3 kertaa viikossa.
kerran päivässä, noin kymmenen minuuttia
2-3 kertaa viikossa, mutta kesäaikaan saatan käydä joka päivä jos on kovin kuuma ja hikoilen. Yleensä suihkussa menee ehkä 5min, joskin laitan hanan kiinni shampoon ja saippuan levittämisen ja sheivauksen ajaksi. Talven pakkasilla jos paleleltaa, niin silloin voin viipyä lämpimän suihkun alla vähän pidempäänkin. Normisti pesen arviolta n. 40-asteisella vedellä, kuumalla ilmalla viileämpi vesi.
Vierailija kirjoitti:
14 kertaa viikossa eli aamuin illoin (olen puhdas ja siisti ihminen enkä mikään haiseva karvarölli) ja noin 10 minuuttia kerrallaan. Mulla ei onneksi edes vesi maksa, kun asun opiskelijakämpässä jossa vesi, lämmitys ja internet kuuluu hintaan. :)
Mitä järkeä on sänkyä varten käydä suihkussa?
Pitkät paksut hiukset, en käytä hoitoainetta. Saippuoin rinnoista ylöspäin koko yläkropan ja pers/nivusosaston ja 8 minuuttia meni kun kerran huvikseen kellotin. Joka pv käyn suihkussa. Usein vielä hikien huuhtominen liikunnan jälkeen jolloin 2krt/pv
Kaksi kertaa viikossa n. 5min
Bidee joka aamu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi hemmetti, sinäkö menet hikisenä ja likaisena sänkyyn? 🤮 Mahtaa lakanat haista mojovalta.
Ennen nukkumaanmenoa on kyllä ainakin mulle vielä tärkeämpää käydä suihkussa kuin aamulla, haluan mennä sänkyyn puhtaana enkä vie päivän likoja mukanani. Samoin puolisolla on mukavampaa olla vieressä kun ei joudu hienhajussa nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi hemmetti, sinäkö menet hikisenä ja likaisena sänkyyn? 🤮 Mahtaa lakanat haista mojovalta.
Ennen nukkumaanmenoa on kyllä ainakin mulle vielä tärkeämpää käydä suihkussa kuin aamulla, haluan mennä sänkyyn puhtaana enkä vie päivän likoja mukanani. Samoin puolisolla on mukavampaa olla vieressä kun ei joudu hienhajussa nukkumaan.
Ihminen hikoilee yön aikana noin litran. En ole niin saastainen ihminen että päivän aikana muutun maagisesti haisuliksi. Tervejärkinen ihminen pesee välillä niitä lakanoitansa.
Käyn suihkussa joka päivä, vettä valutan max 5min/kerta. Pesen hiukset 1-2krt viikossa, siinä menee kyllä kauemmin mutta en laske vettä yhtään enempää kuin tarvitsee. Pitkät hiukset jää tahmeiksi jos ei huutele shampoota ja hoitoainetta huolella.
Pikainen suihku joka päivä ja puhtaat alusvaatteet ainakin.
8-9kertaa viikossa. Viitisen minuuttia kerralla.
Käyn 14 kertaa viikossa. Aamusuihku kestää minuutin kerrallaan eli viikossa 7 min. Iltasuihku hiustenpesulla 10 min eli 70 min.
77 minuuttia siis kokonaisuudessaan.