Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua sanottu helposti lähestyttäväksi ihmiseksi? Millainen olet omasta

Vierailija
29.07.2022 |

mielestäsi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu. En tunne itseäni helposti lähetyttäväksi.

Vierailija
2/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan tavallinen ja ystävällinen. En mitenkään erikoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on vähän ristiriitaista kun kuitenkin väsyn ihmisiin nopeasti. Joskus pitää oikein pinnistellä että "älä ota mitään kontaktia, älä ole ystävällinen ym" jos on jo valmiiksi väsynyt.

Vierailija
4/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on vähän ristiriitaista kun kuitenkin väsyn ihmisiin nopeasti. Joskus pitää oikein pinnistellä että "älä ota mitään kontaktia, älä ole ystävällinen ym" jos on jo valmiiksi väsynyt.

Up

Vierailija
5/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ihan tavallinen ja ystävällinen. En mitenkään erikoinen.

Samoin täällä

Vierailija
6/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
7/18 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on sanottu.

Olen semmoinen ihminen, joka osaa kuunnella. Ihmiset kuvittelee lähestyvänsä, kun he löytää jonkun, joka viitsii heidän jorinoitaan kuunnella.

Väittäisin, että oikeasti aika harva lähestyy oikeaa minua, esim. jakaa samoja kiinnostuksenkohteita tai huumoria. Se kuuntelijarooli on vaan semmosia pöpöttäjiä varten. Kuuntelen myötätuntoisesti myös työkseni, eli olen tehnyt ästä jossain määrin hankalasta lahjakkuudestani ammatin.

Hankalaa asiassa on se, että jotkut kuvittelee mua paremmaksikin ystäväksi sen jälkeen kun ovat kerran tai pari saaneet "kunnolla avautua". Mulle he ovat siinä vaiheessa jo luiskahtaneet potilaskategoriaan.

Vierailija
8/18 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/18 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on monta kertaa sanottu salaperäiseksi, kylmäksi ja etäiseksi, vaikka olen aina ystävällinen kaikille. Vaikea sitä itse on ymmärtää, miten muut sinut näkevät. Minun mielestäni ei kannata vaivata päätään moisella.

Vierailija
10/18 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä nauravainen, hymyilevä ja hyväntuulinen. Ja siis helposti lähestyttävä, kyllä. Minusta on aidosti kiva jutella vieraidenkin kanssa. Aitouden huomaa.

Vierailija
11/18 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein saanut kuulla olevani helposti lähestyttävä ja että minulle on niin helppo puhua. Olen ekstrovertin kasvatuksen saanut introvertti, joka kärsii tästä ominaisuudesta.

Minulle opetettiin pienestä pitäen, että ihmisille pitää antaa aikaa. Minusta tuli hyvä kuuntelija suvun mummoille ja työhön väsyneille, joilla sitä puheaikaa riitti. Tämä taito on seurannut minua työelämään ja ollut kyllä usein hyödyksikin. Olen työskennellyt ja ollut tykätty asiakaspalvelutöissä.

Joudun jatkuvasti myyjän työssäni tilanteisiin, joissa ihmiset kertovat minulle traagisiakin elämäntarinoitaan. Moni itkee tai halaa minua lähtiessään. Työkaverit sanoivat, että on se hyvä että meillä on nyt joku niitä kuuntelemaan. Höpöttäjiä siis riittää. Pahimpia yritän jo välttää. En pidä siitä, että työpaikalleni tullaan notkumaan kuin johonkin rippituoliin.

Vierailija
12/18 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on sanottu.

Olen semmoinen ihminen, joka osaa kuunnella. Ihmiset kuvittelee lähestyvänsä, kun he löytää jonkun, joka viitsii heidän jorinoitaan kuunnella.

Väittäisin, että oikeasti aika harva lähestyy oikeaa minua, esim. jakaa samoja kiinnostuksenkohteita tai huumoria. Se kuuntelijarooli on vaan semmosia pöpöttäjiä varten. Kuuntelen myötätuntoisesti myös työkseni, eli olen tehnyt ästä jossain määrin hankalasta lahjakkuudestani ammatin.

Hankalaa asiassa on se, että jotkut kuvittelee mua paremmaksikin ystäväksi sen jälkeen kun ovat kerran tai pari saaneet "kunnolla avautua". Mulle he ovat siinä vaiheessa jo luiskahtaneet potilaskategoriaan.

Mitä työtä teet?

Vierailija
13/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uskoinen,kaikki mene läpi!Hyväksi käytettävä juuri siksi etten osaa kyseen alaistaa ihmistä, ihmisiä ja en osaa olla utelias terveen lailla edes.Pieni uteliasuus pitää olla jokaisella. Opetelen tervettä uteliaisutta,kuntelemaan mitä ihminen oikeasti puhuu ja mitkä ovat hänen oikeat motiivit kanssani.Kehuskeluko,lankeanko siihen?

Vierailija
15/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
16/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulle tulee tosi usein ihan tuntemattomat ihmiset juttelemaan. Ehkä näytän kiltiltä ja vaarattomalta, en tiedä. 

Vierailija
17/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lintuharrastaja ja helposri lähestyttävä, perusystävällinen ja koska olen luonnossa, olen siinä tilanteessa myös iloinen. Ihmiset pysähtyvät ja kertovat omista lintuhavainnoostaan. Olen introvertti, mutta mielelläni kuulen ihmisten lintujuttuja. Kun alan väsyä (introvertti kun olen), siirryn sitten polulla eteenpäin tms. ja pääsen omaan rauhaan. Minulla on aiemmin toisissa tilanteissa ollut vaikeuksia laittaa rajaa kuuntelemiselleni, mutta nykyään osaan tehdä sen ajoissa.

Vierailija
18/18 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuharrastaja kirjoitti:

Olen lintuharrastaja ja helposri lähestyttävä, perusystävällinen ja koska olen luonnossa, olen siinä tilanteessa myös iloinen. Ihmiset pysähtyvät ja kertovat omista lintuhavainnoostaan. Olen introvertti, mutta mielelläni kuulen ihmisten lintujuttuja. Kun alan väsyä (introvertti kun olen), siirryn sitten polulla eteenpäin tms. ja pääsen omaan rauhaan. Minulla on aiemmin toisissa tilanteissa ollut vaikeuksia laittaa rajaa kuuntelemiselleni, mutta nykyään osaan tehdä sen ajoissa.

Kuulostaa hyvältä