Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri kysellyt minusta selkäni takana

Vierailija
29.07.2022 |

Mikä vaivaa ihmistä joka kyselee toisesta ihmisestä asioita? Ei tulisi itselläni mieleenkään. Mitä niillä tiedoilla tekee?!?

Olen työpaikalla pidättyväinen enkä kerro itsestäsi paljoakaan. Niin tämä ilmeisesti innoittanut tiedonhaluista työkaveriani utsimaan tietoa minusta muilta. Olen aivan järkyttynyt.

Jotenkin noloa ja meni kyllä maku ja luottamus tuon ihmisen osalta. Eikö ole häpeällistä tuollainen käytös? Jos ihminen ei itse kerro asioistaan eikö sen jo pitäisi kertoa muille, ettei ihminen halua jakaa asioitaan?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisi puhuakin omista asioistani mutta kukaan ei kysy mitään suoraan minulta. Oletan ettei ketään kiinnosta mutta kuitenkin tiedän, että spekuloitu on.

Vierailija
62/78 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisi puhuakin omista asioistani mutta kukaan ei kysy mitään suoraan minulta. Oletan ettei ketään kiinnosta mutta kuitenkin tiedän, että spekuloitu on.

Itse jollakin tavalla nautin kun eivät tiedä minusta. Eikä todellakaan ole mitään salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en luota työkavereihin jotka puhuvat toisten asioista vaikka kahvitauolla. Vedän heti omat liinani kiinni tuollaisen ihmisen suhteen. Mutta heille, joista vaistoan että heitä ei voisi vähempää kiinnostaa, saatan kertoakin jotain. Mutta he, kenestä vaistoan tiedonjanon, suljen omien asioideni ulkopuolelle täysin.

Vierailija
64/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallani työkaverit jostain syystä luulivat että käytän päihteitä. Seurasivat pupillejani jne. Huomasin sen mutta asia varmistui, kun kuulin tämän yhdeltä ei niin sisäpiiriläiseltä työkaverilta. Ei siinä mutta käytän alkoakin ehkä pari kertaa vuodessa ja silloinkin lasin tai max kaksi.

Mistä lie lähtenyt tuollaiselle laukallejokuhan sen keksi. Ehkä saivat siitä säpinää tylsään arkeensa. loukkasi kyllä minua.

Vierailija
65/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa varmaan on ne ihmiset jotka utelevat pahansuovasti, ihmisten yksityisyyskäsitys on vaan monesti erilainen. Itse en tosin kerro töissä nykyään itsestäni mitään. Välttelen kertomasta asuinpaikkaa, en kerro suhde- tai perheasioista, en mistään vähääkään henkilökohtaisesta. Joskus olen tuossa työpaikassa joutunut mielestäni ikävän juoruilun kohteeksi niin sitä en kyllä unohda ikinä. Siitä lähtien olen ollut työ"kavereiden" kanssa tekemisissä niin vähän ja pinta puolisesti kuin mahdollista. Ei suurin osa varmaan tarkoita pahaa mutta voi silti aiheuttaa juoruilun kohteelle pahaa mieltä.

Aika monta on pahansuopaa, jos puhutaan varhaiskasvatuksesta tai sote-alasta.

Vierailija
66/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeellistä tuossa? 

Vierailija
67/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla työpaikallani työkaverit jostain syystä luulivat että käytän päihteitä. Seurasivat pupillejani jne. Huomasin sen mutta asia varmistui, kun kuulin tämän yhdeltä ei niin sisäpiiriläiseltä työkaverilta. Ei siinä mutta käytän alkoakin ehkä pari kertaa vuodessa ja silloinkin lasin tai max kaksi.

Mistä lie lähtenyt tuollaiselle laukallejokuhan sen keksi. Ehkä saivat siitä säpinää tylsään arkeensa. loukkasi kyllä minua.

Ilmeisesti näytät myös päihteiden käyttäjältä, joten siitä jutut lähtenyt liikkeelle. 

Vierailija
68/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvassa varmaan on ne ihmiset jotka utelevat pahansuovasti, ihmisten yksityisyyskäsitys on vaan monesti erilainen. Itse en tosin kerro töissä nykyään itsestäni mitään. Välttelen kertomasta asuinpaikkaa, en kerro suhde- tai perheasioista, en mistään vähääkään henkilökohtaisesta. Joskus olen tuossa työpaikassa joutunut mielestäni ikävän juoruilun kohteeksi niin sitä en kyllä unohda ikinä. Siitä lähtien olen ollut työ"kavereiden" kanssa tekemisissä niin vähän ja pinta puolisesti kuin mahdollista. Ei suurin osa varmaan tarkoita pahaa mutta voi silti aiheuttaa juoruilun kohteelle pahaa mieltä.

Aika monta on pahansuopaa, jos puhutaan varhaiskasvatuksesta tai sote-alasta.

Tämä totta.

Vierailija
69/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti näytät myös päihteiden käyttäjältä, joten siitä jutut lähtenyt liikkeelle. 

Nokun en edes näytä. Olen ihan siististi pukeutuva ja muutoinkin habitus ns kunnollinen.

Vierailija
70/78 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokun en edes näytä. Olen ihan siististi pukeutuva ja muutoinkin habitus ns kunnollinen.

Naama voi näyttää siltä, että alkoholi maistuu. 

Vierailija
71/78 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on todella vahva tarve ja halu ottaa ns.

selvää työkavereista. Itselleni riittää kun tiedän nimen.

Vierailija
72/78 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin meillä tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että ne +50v. naiset pohtivat onko joku raskaana, onko joku eronnut, miksi joku on saikulla, onkohan Riitalla ja Raijalla riitaa, miksi Arja sai sitä, miksi Irja sai tätä ja miksei Laura saanut tota. Sellaisia oikein tyypillisiä juoruakkakerhoja. Meillä on muutama nuorempi (alle 40v.) työntekijä ja jokunen mies, niin olen huomannut, ettei meistä yksikään ole tuollainen selän takana utelija. Kyse sotealasta.

Vierailija
73/78 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama voi näyttää siltä, että alkoholi maistuu. 

Miksi kollegaa pitäisi kiinnostaa kenenkään alkoholinkäyttö vain sillä perusteella, että naama näyttää siltä? Eri juttu, jos käytös on huolestuttavaa ja on vaaraksi itselleen ja muille ja työt kärsii. Mutta noin muuten, jos joku näyttää joltain, niin ei tosiaan pitäisi kiinnostaa.

Vierailija
74/78 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän työpaikoilta löytyy niitä, jotka tietävät toisten sairaus- ja suhdehistoriat paremmin kuin asianomainen itse.

Nimenomaan tuo sairaushistorian tietäminen huvittaa. Hyvät ihmiset ottakaa ihmeessä puheeksi sen kyseisen henkilön kanssa asiat, jos joku ihmetyttää tai askarruttaa, että mitenköhän on. Vaikka olisi mukamas henkilökohtainen asia parempi kysäistä suoraan. Eihän ne totuudet selviä jos ei kysellä ja tuo väite, että on mukamas kohteelle itselleen parempi, että ei tiedä...no varmaan suurimmissa osissa huhuiluissa ja järjestäytyneissä vainoamisissa tekee kyllä palveluksen kertomalla siitä kohteelle. Täytyy olla tomppeli jos uskoo johonkin hyvään kampanjaan, jossa ei siis kannata hiiskua kohteelle mitään.

Ja kiäh kiäh niille, jotka esittää että mukamas joku läheinen on kertonut ne jutut esim. jostain toisesta. Eiköhän se suurimmalle osalle ole selvä, että kyse on vain identiteettien varastamisests eli esiinnytään jonain muuna tai esitetään että tunnetaan joku, ketä ei tunneta oikeasti.

Vierailija
75/78 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä eräs liero joka esittää empaattista ja kivaa ja saa kaikki avautumaan asioistaan. Sitten tämä käyttää sitä sosiaalisena valuuttana suhteessa muihin ja kertoilee näitä asioita muille. En arvosta.

Vierailija
76/78 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllö täytyy olla sosiaalisesti pahasti vajaa ja yksinkertainen että pitää normaalina että kaikki haluaa puhua omista yksityisasioita työpaikalla. Miksi näitä tyyppejä edes liikuttaa muiden asiat niin paljo. Mistä ovat jääneet itse paitsi elämässä kun pitää saada huomiota ja tietoa muiden omista asioista

Vierailija
77/78 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla tuo utelu toisilta on ihan normitoimintaa, valitettavasti.

Samoin. Jos ei kerro, kaivellaan väkisin.

Eikä. Onko tämä tosiaan yleistäkin? Eikö tuota kyselijää hävetä. Siinähän joutuu outoon valoon koska eihän uteliaisiin ihmisiin suhtauduta koskaan suopeasti. Itseäni ainakin nolottaisi. Täytyy kyllä tosiaan olla utelias jos on valmis siinä samalla utsiessaan valmis pilaamaan oman maineensa ja unohtamaan hyvät käytöstavat. :(

Eiköhän riipu siitä että mitä utelias on kysynyt. Jotkut ihmiset ovat paranoideja.

Vierailija
78/78 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin puolituttuni tiedusteli veropäivän jälkeen, onko minulla muita etunimiä. Valaisin häntä auliisti ja jonkin ajan kuluttua huomasin hänen suuttuneen minulle ihan ilman syytä. Tätä on sitten jatkunut vuodesta toiseen. Yleensä hän saa mielensä tasapainoon vuodenvaihteen jälkeen. Kuinka mahtaa käydä tänä vuonna? Tätä se sitten on kun pitää urkkia ihmisten yksityisasioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi