Tinder match poisti minut matcheista, kun kuuli ammattini
Kommentit (45)
MIksi ihmiset puhuvat juttelemisesta, kun kysessä on viestittäminen? Ollaanko jo niin vieraantuneita ihmiselämästä, että luullaan viestittelyä oikeaksi kommunikoinniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tuttu juttu. Monesti keskustelut etenee hyvässä hengessä siihen asti kun nainen kysyy mitä teen työkseni ja kun vastaan olevani bussikuski niin se loppuu siihen. Oon joskus miettinyt et pitäiskö tän takii vaihtaa johonkin paperinpyörittelijän hommaan et kelpais
Tämä on oikeasti aika kauheaa ja myönnän syyllistyväni siihen myös itse. Olen siis korkasti koulutettu nainen ja teen töitä ylimmässä johdossa. Bussikuskeissa, rekkamiehissä, varastomiehissä jne ei ole ihmisenä mitään vikaa, mutta ei mulla nyt ole sun kanssas alkukohteliaisuuksien jälkeen mitään puhuttavaa. Mun työpäivä pyörii kv-yrityksen strategian muodostuksen parissa ja haluan pystyä puhumaan jotain siitä, ja no, bussin ajaminen on aika kaukana siitä.
Olen ihan varma että missaan kaikenlaisia helmiä tämän takia ja olen oikeasti todella häpeissäni tästä. Olen yrittänyt kyllä pariutua duunareiden kanssa, mutta kun me puhuta edes samaa kieltä tai muuten vaan ei ole mitään yhteistä niin ei tule mitään. Varmaan kuolen yksin. Ja parasta toki on, että en ole edes riittävän fiksu, tai siis nätti, pariutumaan juristien tai johtajien kanssa. Ei o heleppoa.
Minkälainen idiootti haluaa puhua työasioista kotona? Eikö sinulla ole elämää, vain työ? Ja sitten vielä kovat on kuvitelmat omista lahjoista:)
Mitäs siitä. Minullakin poistuisi heti jos olisi vaikka poliisi, lääkäri, ambulanssikuski tms.
Ihana tarina, 41!
Mutta kun näitä lukee niin tajuaa hyvin miksi ihmiset eivät löydä ketään. Jessus, tehän ootte kuin tavaraa marketin hyllyssä valkkaamassa!
Itse kiitän tinderiä siinä mielessä, että ellen olisi mennyt tinder deiteille miehen kanssa, joka kehui itseään ja vain itseään, niin en olisi tavannut samalla reissulla nykyistä miestäni. Tinder deitti kehui itseään ja arvosteli minua päin naamaa. Olin ok, noh oletpas pokka tyyppi ja toivottavasti menet peilisi kanssa naimisiin. Kiitos ja heippa ja et ole niin komea kuin itse luulet, jos saan sanoa tähän väliin.
Poistuin paikalta ja olin kävelemässä metrolle, niin siinä just ennen rullaportaita oli mies, joka katsoi minuun päin ja sanoi, hei, sulla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä tänään ja näytät muutenkin siltä, että pinna kireellä jostain syystä. Lähde bisselle, niin vien veetutuksen ja muut huolet pois. Olin hiljaa ja katsoin tätä tyyppiä ja hän sanoi, mikä estää lähtemästä yhdelle bisselle vaikka ellet ole siis naimisissa jne. Juodaan yhdet ja sit voit lähtee himaan, mutta lähdet paremmalla fiiliksellä silti himaas. Mua jotenkin huvitti sen se avoimuus ja huoleton asenne ja se ns pokauslaini, jos niin voin sanoa. En keksi parempaa vertauskuvaa. Lähdin. Tuntui heti ihmiseltä, joka oli niin aito, kun voi vaan olla. Hänen asenne ja kaikki se olemus mikä välittyi. Juteltiin sitten ja kerroin hänelle mistä tulen. Sanoin ihan suoraan miten meni. Hän nauroi ja sanoi, että se oli sen tyypin moka. Jatkettiin siinä iltaa ja hän ei vihjaillut mitään sellasta, että tuutko mun luo ja saako seksiä jne jne. Ei puhunut sanaakaan tollasia eikä vihjannut. Asuttiin samassa suunnassa ja ehdotti saisko hän viedä taxilla minut kotiin turvallisesti. Mentiin ja kun hyppäsin autosta ulos, niin kiitin häntä halaten hauskasta illasta ja pelastit päiväni. Siinäkään vaiheesssa ei ehdotellut mitään. Pyysin hänen puhnumeroa ja kysyin, että lähtisitkö deiteille huomenna. Lähti se.
Olen ikuisesti kiitollinen sille peiliin katsovalle urpolle. Siitä kiitän häntä.
JA tämä mies on juuri sellainen mistä olen unelmoinut. Tavallinen putkimies, jolla pieni vatsa ja on hauska ja välittävä. Ekaa kertaa hyvä olla suhteessa, joka on aito suhde.