Tinder match poisti minut matcheista, kun kuuli ammattini
Kommentit (45)
Niin. Sitten vielä ihmetellään kun työttömät ei mene töihin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä uhriutumista, jos joku poistaa jonkun Tinderistä tai esim. ei enää vastaa viesteihin (ns. ghostaa). Et sinä tunne sitä ihmistä, ette ole edes tavanneet.
Tämä. En ymmärrä jatkuvaa itkua siitä miten nettideittailu on pinnallista ja miten he eivät kestä tulla jatkuvasti torjutuksi. Nuo ihmiset käyttäytyvät kuin olisivat tulleet hylätyksi alttarilla, vaikka kyse on vain siitä että ventovieras ei sittenkään halunnut tutustua.
Itse kun aloin laittamaan Tinderiin ammatikseni lääkäri, alkoi matcheja tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuttu juttu. Monesti keskustelut etenee hyvässä hengessä siihen asti kun nainen kysyy mitä teen työkseni ja kun vastaan olevani bussikuski niin se loppuu siihen. Oon joskus miettinyt et pitäiskö tän takii vaihtaa johonkin paperinpyörittelijän hommaan et kelpais
En suosittele. Jos viihdyt tuossa työssä ja siinä muussa elämässä mikä sulla on tuon työn ulkopuolella, niin pidä se! Alanvaihtoa kannattaa miettiä siinä kohtaa, kun alkaa tuntua, että haluaa työelämältä jotain muuta.
Eiköhän sinunkin ole mahdollista löytää nainen, joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet ja jolle ammatinvalintasi ei ole ongelma.
Muutenkin ihmettelen tätä ammattifiksaatiota nykyaikana, kun puhutaan että ihminen voi joutua opettelemaan 2-3 ammattia elämänsä aikana ihan vain työelämän ja maailman muutoksen johdosta. Ei työ tai ammatti ole mikään elinkautinen, se voi muuttua ja vaihtua. Tunnen yhdenkin KTM:n, jonka mies oli suhteen alussa ammattikoulun käynyt sähkömies. Myöhemmin hän opiskeli AMK:ssa sähköinsinööriksi ja vielä myöhemmin suoritti DI-tutkinnon maisterivaiheen.
Ei se tilanne, missä ihminen on joskus alta kolmekymppisenä määrittele koko loppuelämää. Ja voi se elämä mennä toiseenkin suuntaan - hyväpalkkaisissa hommissa oleva voi menettää työkykynsä. Kannattaa se oma puoliso valita mieluummin siltä pohjalta, kenen kanssa voisi ajatella kohtaavansa ne vaikeat tilanteet elämässä.
Ihan normaalia. Monesti keskustelu päättynyt, kun selvinnyt etten ole korkeakoulutettu ja hyvässä työssä
Minä olin nuorempana sihteerinä ulosottovirastossa. Tosi inhottavaa suhtautumista oli, kerroinkin monesti olevani Kelassa ym " toimistohommissa". Nykyisin palkanlaskijana. Onneksi löytyi viimein hyvä mies joka arvostaa.
En miehenä enää tee naisille aloitteita ikinä. En jaksa sitä ylimielisyyttä mikä tulee siitä että joku yrittää niitä. Naiset saa olla aloitteen tekevä osapuoli niin ei tarvitse katsella sitä. Olen ystävällinen ja juttelen mutten anna mitään merkkejä kiinnostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuttu juttu. Monesti keskustelut etenee hyvässä hengessä siihen asti kun nainen kysyy mitä teen työkseni ja kun vastaan olevani bussikuski niin se loppuu siihen. Oon joskus miettinyt et pitäiskö tän takii vaihtaa johonkin paperinpyörittelijän hommaan et kelpais
Tämä on oikeasti aika kauheaa ja myönnän syyllistyväni siihen myös itse. Olen siis korkasti koulutettu nainen ja teen töitä ylimmässä johdossa. Bussikuskeissa, rekkamiehissä, varastomiehissä jne ei ole ihmisenä mitään vikaa, mutta ei mulla nyt ole sun kanssas alkukohteliaisuuksien jälkeen mitään puhuttavaa. Mun työpäivä pyörii kv-yrityksen strategian muodostuksen parissa ja haluan pystyä puhumaan jotain siitä, ja no, bussin ajaminen on aika kaukana siitä.
Olen ihan varma että missaan kaikenlaisia helmiä tämän takia ja olen oikeasti todella häpeissäni tästä. Olen yrittänyt kyllä pariutua duunareiden kanssa, mutta kun me puhuta edes samaa kieltä tai muuten vaan ei ole mitään yhteistä niin ei tule mitään. Varmaan kuolen yksin. Ja parasta toki on, että en ole edes riittävän fiksu, tai siis nätti, pariutumaan juristien tai johtajien kanssa. Ei o heleppoa.
Mä ainakin poistin kaikki akateemisessa ammatissa olevat miehet. Ei vois vähempää sellaset ihmiset kiinnostaa. Itse olen matalasti koulutettu metallialan tehdastyöläinen, hyvä palkkainen kylläkin. Elämänkumppaniksi halusin ja löysinkin perusduunarin jonka kanssa elämä on mutkatonta ja hienostelematonta. Itse olen kylläkin kiinnostunut historiasta ja taiteesta, mutta sitäkin voi harrastaa hienostelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan poistanut Tinderissä. Ehkä johtuu siitä, etten ole siellä.
Hahah olipas ovela komentti 🙄
Näitä luetun väärin ymmärtäjiä on ketju kuin ketju täynnä. Jokaiseen ketjuun pitää nokkansa tunkea, vaikka aihe ei millään tavalla itseään koskisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä nyt poistellaan ihan miten sattuu.
Olen nyt pitkässä suhteessa, joka sai alkunsa Tinderistä. On siellä ihaniakin, kannattaa olla tarkkana alussa.
Tuossahan sinä voitit, kun pääsit urposta helpolla.
Heh, näin voi olla. Itse en antaisi pelkän ammatin määritellä, millainen toinen on.
Varsinkaan kun moni tänä päivänä sanoo tekevänsä töitä vain rahasta itsensä elättääkseen. Myös korkeakoulutetut eivät välttämättä enää työllisty omalle alalleen ja silloin on otetta töitä oman mukavuusalueen ulkopuoleltakin.
Minusta se on vain hyvä, että paljastuu heti kättelyssä arvomaailma. Tietää kiertää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti aika kauheaa ja myönnän syyllistyväni siihen myös itse. Olen siis korkasti koulutettu nainen ja teen töitä ylimmässä johdossa. Bussikuskeissa, rekkamiehissä, varastomiehissä jne ei ole ihmisenä mitään vikaa, mutta ei mulla nyt ole sun kanssas alkukohteliaisuuksien jälkeen mitään puhuttavaa. Mun työpäivä pyörii kv-yrityksen strategian muodostuksen parissa ja haluan pystyä puhumaan jotain siitä, ja no, bussin ajaminen on aika kaukana siitä.
Olen ihan varma että missaan kaikenlaisia helmiä tämän takia ja olen oikeasti todella häpeissäni tästä. Olen yrittänyt kyllä pariutua duunareiden kanssa, mutta kun me puhuta edes samaa kieltä tai muuten vaan ei ole mitään yhteistä niin ei tule mitään. Varmaan kuolen yksin. Ja parasta toki on, että en ole edes riittävän fiksu, tai siis nätti, pariutumaan juristien tai johtajien kanssa. Ei o heleppoa.
Olet kyllä todellinen väliinputoaja 😇
On kokemusta. Oli hyvä vastavuoroinen keskustelu käynnissä viehättävän luokanopettajanaisen kanssa joka lopetti keskustelun heti kun kerroin olevani hoitaja.
miten nää kaikki korkeasti koulutetut johtoasemassa olevat ehtii tänne kirjoitella? Onko virtuaalipippeli aina vähintään puoli metriä?
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran on minullekin käynyt niin, että naisen kiinnostus on loppunut, kun on kuullut minun olevan lentokoneasentaja. Se on ihan ok.
Niin tai sitten et vaan muuten ole kiinnostanut. Tunnetusti miehet syyttää naisia siitä,että a) eivät saa naista b) kiinnostus loppuu.
Kannattaisko katsoa peiliin? Ehkä juttusi ovat tylsät tai naista ei vaan muuten kiinnostanut.
Jos olet töissä turkistarhalla, teurastamolla, persujen puoluetoimistolla tai puhelinmyyjänä, niin minäkin poistaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet töissä turkistarhalla, teurastamolla, persujen puoluetoimistolla tai puhelinmyyjänä, niin minäkin poistaisin.
Niin, parempi vaikka työttömänä sossutukien varassa kuin elättää itse itsensä. 👍🏼
Laita siihen bussikuskin tilalle pilotti, et edes syyllisty valehtelemiseen.