Tinder match poisti minut matcheista, kun kuuli ammattini
Kommentit (45)
Oletko korkeasti koulutettu nainen? Duunreilla ei itsetunto riitä, siitä se johtuu.
Siellä nyt poistellaan ihan miten sattuu.
Olen nyt pitkässä suhteessa, joka sai alkunsa Tinderistä. On siellä ihaniakin, kannattaa olla tarkkana alussa.
Tuossahan sinä voitit, kun pääsit urposta helpolla.
Ihmisillä on mitä ihmeellisempia kriteerejä kumppaniehdokkaille. Eipä muiden kriteereihin kannata jumittua.
Muutaman kerran on minullekin käynyt niin, että naisen kiinnostus on loppunut, kun on kuullut minun olevan lentokoneasentaja. Se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Siellä nyt poistellaan ihan miten sattuu.
Olen nyt pitkässä suhteessa, joka sai alkunsa Tinderistä. On siellä ihaniakin, kannattaa olla tarkkana alussa.
Tuossahan sinä voitit, kun pääsit urposta helpolla.
Heh, näin voi olla. Itse en antaisi pelkän ammatin määritellä, millainen toinen on.
Millionairematch. Vähemmän urpo meininki 👏
Alle 200k ryhmä.
Se on ihan normaali tapa, ei hukkaa kummankaan aikaa enempää. Joku ei pidä jostain ammatista ja pitää toisesta. Se ei aina liity pelkkään rahaan, joillakin liittyy. Jos sulla olisi raidalliset sukat, joku ei pitäisi niistä, aina löytyy joku.
Vierailija kirjoitti:
Millionairematch. Vähemmän urpo meininki 👏
Alle 200k ryhmä.
Miten siellä menee ne ryhmät (alarajan suhteen lähinnä :D)? Onko siellä oikeasti ihmisiä, että kannattaa maksaa? Varsinkin, kun mulla on lapsiakin, että niin paljon pitäis olla tarjontaa, että mukaan mahtuu sellaisiakin, joille lapset ei ole ongelma (enempää lapsia en halua)
t. N37, vuosiansiot about 100k
Vierailija kirjoitti:
Oletko korkeasti koulutettu nainen? Duunreilla ei itsetunto riitä, siitä se johtuu.
Ei, kun olette usein niin itseänne täynnä olevia tiukkapipoja, ettei teidän seuraa kestä.
Sellaista se on.
Olen kyllä sitä mieltä, että jos omaa jonkin tuollaisen "ominaisuuden", joka usein aiheuttaa Tinderissä poistamisia tai huonoa menestystä niin se kannattaa kertoa heti keskustelun alkuun. Sillä tavalla näkee heti toisen reaktion eikä käytä turhaan aikaansa epäsopivaan ihmiseen. Itse ennen esimerkiksi peittelin pitkäaikaistyöttömyyttäni, mutta nyt kerron sen heti alkuun niin kaikki joille se on liikaa voivat lopettaa keskustelun siihen paikkaan.
Joo tuttu juttu. Monesti keskustelut etenee hyvässä hengessä siihen asti kun nainen kysyy mitä teen työkseni ja kun vastaan olevani bussikuski niin se loppuu siihen. Oon joskus miettinyt et pitäiskö tän takii vaihtaa johonkin paperinpyörittelijän hommaan et kelpais
En ymmärrä uhriutumista, jos joku poistaa jonkun Tinderistä tai esim. ei enää vastaa viesteihin (ns. ghostaa). Et sinä tunne sitä ihmistä, ette ole edes tavanneet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan poistanut Tinderissä. Ehkä johtuu siitä, etten ole siellä.
Hahah olipas ovela komentti 🙄
Ei kannata olla amisresdukoiden kanssa tekemsissä..
Ne alkaa nettistalkkauksen heti, kun taudot ja äly ei riitä kuin näppiselämään. Henki ja sivistys nolla.
Vierailija kirjoitti:
Heikkoitsetuntoisilla nousee koulutus hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuttu juttu. Monesti keskustelut etenee hyvässä hengessä siihen asti kun nainen kysyy mitä teen työkseni ja kun vastaan olevani bussikuski niin se loppuu siihen. Oon joskus miettinyt et pitäiskö tän takii vaihtaa johonkin paperinpyörittelijän hommaan et kelpais
Kyllä minullakin nousisi niskakarvat pystyyn jos kuulisin deittikumppanin olevan bussikuski, ovat sen verran inhottavia käytökseltään. Heti tuon kuultuani alkaisin kuvitella miten kiljut naama punaisena pelästyneelle teinille tai turistille, joka ei heti osaa toimia oikein. 95% bussikuskeista pilaa loppujen maineen.
Naiset, varsinkin hyvännäköiset, saa niin paljon matcheja ja viestejä että ei niiden kaikkien kanssa ehdi millään juttelemaan. Ei välttämättä liittynyt poistaminen millään tavalla ammattiisi vaan oli vaan sattumaa, että poisti sen jälkeen kun olit kertonut ammatin. Luultavasti sillä on monta muutakin keskustelua meneillään eikä ole aikaa kaikkien kanssa viestitellä joten joku/jotkut menee poistoon.
Ei ole kukaan poistanut Tinderissä. Ehkä johtuu siitä, etten ole siellä.