Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä aikaisin aamulla klo6 töihin lähtijät eivät taida tajuta, että monet haluaa nukkua rauhassa vähän pidempäänkin

Vierailija
29.07.2022 |

Kolistellaan porraskäytävässä, vaikka pitäisi "hipsutella". Joku saattaa viedä roskapussin roskakatokseen töihin lähtiessään, mistä on seurauksena kolinaa. Itse herään näin kesäisin melko aikaisin kun on valoisaa. Mutta syksyn tullen kun pimenee, haluan nukkua tasan siihen asti kun on valoisaa. Jos aamu uni jää katkonaiseksi, joudun torkkuilemaan jo iltapäivällä, mikä taas vaikeuttaa iltaisin nukahtamista.

Nih!

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, ap.

Vierailija
102/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat suurenee uusiin kertaluokkiin, kun kesällä on lämmin ja pitää pitää ikkunoita auki öisin. Tällöin pihan meteli kuuluu sisälle paljon kovempaa. Siksi tein ehdotuksen taloyhtiölle tuosta, että autot jätettäisiin kesällä kadun puolelle yöksi. Mutta mitäs ne tällaista vuokralaista yhtään kuuntelee.

ap

Trollia harvoin kuunnellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 on kyllä aika myöhään. Minä lähden jo 5:30

Ja minä joko klo 05 tai välillä jopa klo 04.30.

Jos asuisin kerrostalossa, niin varmasti veisin roskapussin samalla reissulla.

Vierailija
104/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä muistutuksesta että miksi kannattaa jaksaa painaa niitä omakotitalon loputtomia pihatöitä. Ei siis naapurista kantautuvat äänet, vaan jokaisesta pienestä risahduksesta valittavat.

Luepas nro 9:n kommentti. Kyllä omakotitaloissakin häiriköistä on harmia.

Vierailija
105/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää kun yleensä herään klo 10, mutta rappuralli alkaa jo siinä klo 6-7

Toinen on myös lehtienjakajat, jota rämistelevät postiluukkuja, roska-autot, ruohonleikkurikoneet ja rappusiivoojat. Pitäisi heippalappuja alkaa kirjoittelemaan että täällä vielä nukutaan!

Sun heippalaput on yhtä tyhjän kanssa, kun työväki saapuu töitään tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi