Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä aikaisin aamulla klo6 töihin lähtijät eivät taida tajuta, että monet haluaa nukkua rauhassa vähän pidempäänkin

Vierailija
29.07.2022 |

Kolistellaan porraskäytävässä, vaikka pitäisi "hipsutella". Joku saattaa viedä roskapussin roskakatokseen töihin lähtiessään, mistä on seurauksena kolinaa. Itse herään näin kesäisin melko aikaisin kun on valoisaa. Mutta syksyn tullen kun pimenee, haluan nukkua tasan siihen asti kun on valoisaa. Jos aamu uni jää katkonaiseksi, joudun torkkuilemaan jo iltapäivällä, mikä taas vaikeuttaa iltaisin nukahtamista.

Nih!

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alakerran nuori mies lopettaa tietokoneella pelaamisen ja siihen liittyvän huudon klo 3 ja klo 5 naapurin eläkeläisrouva alkaa kuunnella radiouutisisia.

Pelaamisen ja siihen liittyvän huudon

😆 Tämä naurattaa, vaikka varmaan kamalaa naapurina.

Vierailija
22/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä kelan asiakkaalla on muutoinkin niin vaikeaa. Kyllä pitää työssäkäyvän liikkua hiljaa ettei hän häiriinny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalojen järjestyssäännöt on todellakin tarkoitettu toteutettaviksi kaikkien asukkaiden parhaaksi, ei ole asiallista möykätä hiljaisuuden aikana.

Huomioi naapurisi, niin hänkin huomioi sinut. Kaikkien pitää käyttäytyä kunnolla, muuten ei naapurisopu säily.

Vierailija
24/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä kelan asiakkaalla on muutoinkin niin vaikeaa. Kyllä pitää työssäkäyvän liikkua hiljaa ettei hän häiriinny.

Tämä. Voisiko nämä valittavat pummit majoittaa johonkin korpeen keskenään nukkumaan.

Vierailija
25/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä korvatulppia kotona, vaan naapurit saa elää taloyhtiön sääntöjen mukaan, jonne on merkattu hiljaisuusaika. Varma häiriöilmoitus lähtee, jos näitä ei joku noudata.

Taloyhtiön säännöt eivät voi kieltää normaaleja elämisen ääniänsuihkuineen jne. Suurin osa niistä häiriöilmoituksista on tehty kiusantekona naapurille, josta ei pidä ja menee suoraan roskiin.

Vierailija
26/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä alakerran nuori mies lopettaa tietokoneella pelaamisen ja siihen liittyvän huudon klo 3 ja klo 5 naapurin eläkeläisrouva alkaa kuunnella radiouutisisia.

Pelaamisen ja siihen liittyvän huudon

😆 Tämä naurattaa, vaikka varmaan kamalaa naapurina.

Mun mies harrasta tota. Varsinkin lomalla/viikonloppuisin valvoo. Itse olen tottunut ja nukun tyytyväisenä, mutta voin kuvitella kuinka naapureilla ärsyttää.

Vierailija
27/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten paperiseinäisissä taloissa ihmiset asuvat, kun naapureiden normaalielämän äänet häiritsevät noin paljon. Asemme 60-luvulla rakennetussa talossa eikä täällä asuntoihin kuulu toisista mitään. Esim. alakertaan syntyi kesäkuussa vauva. Hänen itkunsa kuuluu porraskäytävään, mutta meille asuntoon ei pihaustakaan. Puhumattakaan kenenkään radionkuuntelut, vessassakäynnit tai laulelut. Ihan saavat kaikki elää omaa elämäänsä.

Vierailija
28/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä korvatulppia kotona, vaan naapurit saa elää taloyhtiön sääntöjen mukaan, jonne on merkattu hiljaisuusaika. Varma häiriöilmoitus lähtee, jos näitä ei joku noudata.

Lukeeko taloyhtiön säännöissä että rappukäytävässä pitää hipsutella, eikä roskia saa aamulla viedä?

Vierailija
29/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elementtiläävien ongelmia.

Vierailija
30/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto millä tavalla tässäkin ketjussa ihmiset vastaa ap:lle. Tässä lienee kyse samasta ilmiöstä; individualismi on mennyt liian pitkälle, egoismi ja narsismi on lisääntynyt eikä todellakaan oteta enää muita huomioon. Ollaan myös niin aggressiivisia, että kuten näistä ketjun vastauksistakin painaa, ei voi enää kaikki olla pääkopassa kunnossa.

Ap, tiedän tasan tarkkaan mistä puhut; osaa ihmisistä ei kiinnosta enää yhtään huomioida muita. Kuvitellaan, että kaikki jotka nukkuu klo.6, ovat jollain tavalla heikompaa ihmislaatua kuin itse eikä tule edes pieneen mieleen muut syyt, mitä kello kuudelta nukkumiseen voi olla.

Veikkaan, että tän ketjun törkeän ilkeät ja julmat ihmiset on niitä samoja, jotka tahallaan kolistelee hiljaisuuden aikana rapussa. Ihmiset on kuvottavan itsekkäitä nykyään.

Vierailija
31/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalojen järjestyssäännöt on todellakin tarkoitettu toteutettaviksi kaikkien asukkaiden parhaaksi, ei ole asiallista möykätä hiljaisuuden aikana.

Huomioi naapurisi, niin hänkin huomioi sinut. Kaikkien pitää käyttäytyä kunnolla, muuten ei naapurisopu säily.

Tämä.

Vierailija
32/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät huomio muita nykyään. Vain minä ja minun elämä.

Mä olen ollut aina hiljainen ja toiset huomioonottava. Mitenkään se ei ole mua auttanut, joten nyt olen vihdoin alkanut ottaa huomioon toisia samalla tavalla kuin he ovat aina ottaneet huomioon minut. Eli paskat toisista. Vihdoin mä saan olla se, joka tekee toisille niin kuin itselle tehdään.

Vierailija
33/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 22-6 on hiljaisuus. Eli kuuden jälkeen voi elää jo ihan normaalisti. Jos ei tätä kesyä, niin pitää muuttaa rivariin. Valitukset ei ainakaan mene läpi, jos ei koske tuota hiljaisuus aikaa.

Vierailija
34/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto millä tavalla tässäkin ketjussa ihmiset vastaa ap:lle. Tässä lienee kyse samasta ilmiöstä; individualismi on mennyt liian pitkälle, egoismi ja narsismi on lisääntynyt eikä todellakaan oteta enää muita huomioon. Ollaan myös niin aggressiivisia, että kuten näistä ketjun vastauksistakin painaa, ei voi enää kaikki olla pääkopassa kunnossa.

Ap, tiedän tasan tarkkaan mistä puhut; osaa ihmisistä ei kiinnosta enää yhtään huomioida muita. Kuvitellaan, että kaikki jotka nukkuu klo.6, ovat jollain tavalla heikompaa ihmislaatua kuin itse eikä tule edes pieneen mieleen muut syyt, mitä kello kuudelta nukkumiseen voi olla.

Veikkaan, että tän ketjun törkeän ilkeät ja julmat ihmiset on niitä samoja, jotka tahallaan kolistelee hiljaisuuden aikana rapussa. Ihmiset on kuvottavan itsekkäitä nykyään.

No mieti nyt vähän itsekin. Ap yrittää määrätä että naapuri ei hänen herkkien uniensa takia saisi töihin lähtiessä samalla viedä roskia, eikö se jos joku tässä ole narsistista?

Vierailija
35/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 22-6 on hiljaisuus. Eli kuuden jälkeen voi elää jo ihan normaalisti. Jos ei tätä kesyä, niin pitää muuttaa rivariin. Valitukset ei ainakaan mene läpi, jos ei koske tuota hiljaisuus aikaa.

Meidän taloyhtiössämme hiljaisuus on 22-07.

Vierailija
36/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloluukkulaisten ongelmia. Ei koske normaaleja ihmisiä.

Lähettääpä tänne kuvasi, niin me epänormaalitkin näemme, miltä näyttää normaali ihminen. Kiitos jo etukäteen.

T. Luukussa asuva

Ei tänne kuvia lähetellä vaikka totuus meni sinullekin tunteisiin.

Vierailija
37/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka heräisi aikaisin, tuntuu erikoiselta että joku pamauttaa lähtiessä aina oven, myös tullessa. 

Meillä on sellainen painava rautaovi, joka lävähtää.ja koko talo tärisee. Yritän hiljentää, ja yöllä ole. Tosinvarovaine, mutta sitä ei saa hiljaisesti kiinni. Kerrostalossa. Meillä on sellainen ovi, muilla ei.

Vierailija
38/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työtön lusmu kehtaa valittaa vielä siitä että normaalit ihmiset lähtee töihin?!

Vierailija
39/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä muistutuksesta että miksi kannattaa jaksaa painaa niitä omakotitalon loputtomia pihatöitä. Ei siis naapurista kantautuvat äänet, vaan jokaisesta pienestä risahduksesta valittavat.

Niin. Paljon mukavampaa on kuunnella kun naapurit huudattavat ruohonleikkureita, klapikoneita, sirkkeleitä ja moottorisahoja heti kukonlaulun aikaan.

T. Entinen pientaloalueen asukas

Vierailija
40/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti nyt vähän itsekin. Ap yrittää määrätä että naapuri ei hänen herkkien uniensa takia saisi töihin lähtiessä samalla viedä roskia, eikö se jos joku tässä ole narsistista?

No ketä ne roskat siellä asunnossa haittaa? Ne voi hyvin viedä illemmalla kun tulee töistä. 

Yksi asia, mikä myös haittaa on autojen käynnistely aikaisin aamulla sisäpihan puolella. Kaikuu.  Pitäisi olla joku kielto että ne pitäisi jättää kadulle jos aikomuksena käynnistellä kovinkin aikaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi