Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
extrafilmistä kysymys
22.10.2006 |
Voiko Extrafilmiin lähettää oman CD:n vai täytyykö aloituspaketissa tullutta CD:tä käyttää? Meillä on pari CD:tä lähetystä vaille valmiina mut epäröin voiko ne laittaa filmipussissa menemään?
Ajattelin tilata 10x15 kuvia sillä uhallakin, että päistä näkyisi vain puolet. Vai kannattaako ottaa riskiä? Tietty haluan kunnon kuvia..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
in. nykyään lähetän suoraan netin kautta, mikä on tosi kätevää.