Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen naapurin asentaneen vessanpyttyyni mikrofonin

Vierailija
28.07.2022 |

En ymmärrä, missä se on siellä, kohta on koko pytty hajalla. Mutta ole täysin varma, että siellä on mikrofoni. Se pitää vain löytää. Näin, että vessassa on kytketty Bluetoothilla mikrofoni.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaita naapureita on aina hauska juoksuttaa. Pari tapausta tullu vastaan. Kaikkein hulluin oli se joka salakuunteli kirjan lukemista. Juoksi kuin hullu aina samasta kohtaa avaamaan oven hiljaisille vierailleen ja sekosi totaalisesti. Ku pitää se jututtaa tollasta ja kunnolla. Se kun oli niin hullu et mua kuunnellessa ei joutanu vessaankaan. Ja siivos vaan sillon kun ei huomannut mun tulleen jostakin kotoa.....terkut vaan sössölle, naapurista tyhmimmälle. Kai mä sit oon telkkaria jännempi tapaus.

Oikea psykoosipotilas tuli ketjuun :D

Vierailija
22/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm Kellokosken ja Lapinlahden haarakonttorit ovat avautuneet jälleen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mallinen pönttö? Mulla olisi Idoihin räjäytyskuvat.

Vierailija
24/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vessanpytty on itsessään kuulotorvi, joka välittää äänet kauempana viemärissä olevaan mikrofoniin. Jollei pyttyä halua hajoittaa, niin se kannattaa täyttää karkealla soralla.Pissa valuu hyvin läpi ja kakka myös kun vähän tikulla sekoittelee. Paperit täytyy kumminkin laittaa roskiin.

Se on kumminkin pieni vaiva siitä että välttyy kaikkien ääniensä ja ajatustensa salakuuntelulta ja nauhottamiselta.

Vierailija
25/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 100m johtoa jonka päässä on kamera, vietän sitä joka päivä kerrostalon putkiston läpi ja kurkkaan mitä löytyy.

Sama juttu. Minun laitteeni nostaa aina vessanpytyn kannen pystyyn, ja sitä joka toisessa naapurihuoneistossa sitten selvitellään isoon ääneen! Naurattaa hihi hihihi hihihi

Vierailija
26/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta kiva jos tuottaa hupia keksijälleen.

Laitan korteni kekoon ja annan vinkin: Mikit testataan yleensä sanomalla siihen, tässä tapauksessa pönttöön " Yksi, kaksi, kolme.. kuuluuko?" ja sen jälkeen kuuluvalla äänellä "Hyvä yleisö, arvoisat kunniavieraat! Kuten tiedätte, meillä on tänään persformanssi- esitys paikallisin voimin! Esitys alkaa, nauttikaa kuulemastanne!". Ja sitten armoton show käyntiin!

Hauskoja iltoja!

Vierailija
27/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa paranoid

Vierailija
28/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen scanneri jolla mikit näkyy.

Ei mikkejä oo kuin yks, se Hessu Hoon kaveri.

Vierailija
29/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen scanneri jolla mikit näkyy.

Ei mikkejä oo kuin yks, se Hessu Hoon kaveri.

Ei auta mikkiscanneri jos tuleekin minni...

Vierailija
30/30 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri: P.s.a homma mutta tulipahan tehdyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme