Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mielestäsi kuuluu ristiäisten tarjoiluihin? Mitä olet itse tarjonnut tai mistä vieraana pitänyt?

Vierailija
28.07.2022 |

Jos ristiäisinä on kahvitilaisuus niin millaisia tarjoiluja niissä olisi hyvä tarjota? Mitä itse toivot tai olet tarjonnut?

Voi laittaa pitemmänkin menun tai yksittäisiä tarjoiluja, jotka ovat mieleen. Makeita ja suolaisia.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies leipaisisi kenties mokkapalat, tai kenties jotain leivoksia. Kakun hakisi varmasti kaupasta. Suolaiseksi esimerkiksi karjanpiirakoita ja munavoita ja suolaista piirakkaa. Luulen että tarjoilut olisivat oikein maukkaat, ainoastaan esillepano epäilyttäisi.

Vierailija
42/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ristiäiset on pidetty niin pienellä porukalla, että ei ole tavallista kahvipöytää erikoisempia tarjottavia ollut kuin täytekakku ja voileipäkakku. Ei pienen vauvan äiti voi raataa mitään pitopöytää, ja kukapa muu ne laittaisi?

Pienen vauvan isä tai pitopalvelu?

Naurattaa ajatus, että isäni olisi huolehtinut meillä ristiäistarjoiluista. Kattaus olisi ollut kokolailla tämä:

uunilenkkiä

HK:n lihapiirakoita

kaupan pullapitko kokonaisena (vieraat voi siivuttaa itse)

Domino-keksipaketti

Tuossa tapauksessa vaihtoehdoksi jää pitopalvelu. :D Meillä kyllä mieskin osaisi kivat ja tyylikkäät tarjoilut järjestää, tottakai erinäköiset kuin minulta tulisi. Yhdessä tehden yleensä paras tulos, kun on kaksi erilaisia päätä ideoimassa.

Kirjoittaja tarkoittikin omaa isäänsä, ei miestään.

Hupsista, näinhän se olikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikutoisuudessa ei omasta mielestä ole mitään vikaa! Mokkapalat ja valmiit riisipiirakat maistuisi ihan hyvin.