Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa ja kerkiää IMUROIDA JOKA PÄIVÄ?

Vierailija
22.10.2006 |

Meillä imuroidaan ehkä kerran kahdessa viikossa. Hävettää tosin myöntää, että niin harvoin.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ajassa mitä tuo ajattelija on täällä viettänyt tänään, olisi jo imuroinut ja luutunnutkin!

Vierailija
82/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin pitäisi ehdottomasti tehdä niin. Koira, ilmakiertolämmitys ja pieni lapsi saavat yhdessä päivässä aikaan uskomattoman määrän pölyä, karvaa ja roskia.

Jos imuroin joka toinen päivä, niin jo välipäivinä villakoirat juoksevat nurkissa ja hiekka narskuu sisätossun alla.

Eli minä laiskimus imuroin vain 2-3 kertaa viikossa, kun pitäisi (ihan oikeasti) joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan oikeasti itse sitä mieltä että perhe-elämässä on yksi tärkeä asia ja se on se, että koko perhe imuroi 1/2 tuntia päivässä. Että haluat että lapsesi muistavat nimenomaan tämän asian.

Vierailija
84/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on pois yhteisiltä keskusteluilta.

Jos joku ei tajunnut, niin mulla on aikaa tehdä kotitöitä silloin kun lapset puuhailee omiaan, joko leikkivät tai isommat ovat harrastuksissaan tai ulkona.

Roikkuuko muiden lapset sitten koko työpäivän jälkeisen ajan äidin lahkeessa kiinni, kun äiti ei voi tehdä mitään järkevää?

Vierailija
85/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on oman sisälukutaitosi kanssa? ajattelu ei taidakaan olla vahva puolesi. Ei ihme ettet voi imuroidakaan ajatellessasi, kun noin helposti sekaisin menet.

Missään en ole noin väittänyt, kuten sanot.

Vierailija
86/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro minulle miksi minun pitäisi imuroida joka päivä? Miksi? Meillä on ihan ok kotona viikkosiivouksella ja kerran siinä välissä tapahtuvalla keittiön pikaimuroinnilla. En tajua miksi pitäisi olla siistimpää, kun minusta meillä on kivaa, enkä ole kuullut yhdenkän vieraan&ystävän valittavan.

- joo kyllä tämä on poissa töistä, niitä olen tässä tekemässä, mutta kirjoitus ei nyt luista ja tällaisesta pölinästä on apua, siivous olisi vaan keppihevonen päästä tilanteesta.

Mitä ja kenelle itse todistat jotain tuolla imurointihullutuksella?

Vierailija
87/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin yksinkertaista.

Vierailija
88/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta on hauskaa pitää asuntosi puhtaana päivästä toiseen, tee se. Puhtaassa kämpässä on kiva olla. Olen kokeillut.

Onko teillä pipo kireellä kun tällaisesta asiasta tappelette?

Vierailija
89/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

On muuten kiva kun ei ole pölyistä!

Vierailija
90/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa pitää kotinsa tai perseensä puhtaana, niin mitä sitä ihmettelemään.

Minä ainakin ihailen puhtaita ja siistejä ihmisiä.

Vierailija
91/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään jos itse pitää siivoamisesta ja siivoaa sen min. 1/2h päivässä, mutta siinä vaiheessa kun siitä ryhdytään tekemään jotain ihmisen kunnollisuuden mittaria asia menee sairauden puolelle.

Eikö koskaan käy mielessä että kaikki ihmiset eivät tunne sellaista itseinhoa, koe itseään ja ympäristöään lähtökohtaisesti likaisena, että sitä pitäisi kokoajan olla puunaamassa? Että terveen ihmisen ei tarvitse kokoajan pelätä että saasta tunkee sisään?

Vierailija
92/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko himoimuroitsijat samoja tätejä, jotka

-pesee pimpin saippualla ja pitää ällöttävinä haisuhaaroina kaikkia jotka ei tee niin

-käy suihkussa kahdesti päivässä ja uskoo, että se on terveellistä

-ei voi harrastaa suuseksiä koska se on epähygieenistä ja ällöttävää

-tekee kotona kaikki kotityöt koska mies ei osaa (kas kummaa) tehdä mitään oikein

-katkeroituu viisikymppisenä, kun sitä mitalia päivittäisestä imuroinnista ja kodin hengettärenä toimimisesta ei kaulaan ilmesty

Mitä mieltä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän