Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut jaksaa ja kerkiää IMUROIDA JOKA PÄIVÄ?

Vierailija
22.10.2006 |

Meillä imuroidaan ehkä kerran kahdessa viikossa. Hävettää tosin myöntää, että niin harvoin.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" desperate housewiveseja" . Oot todella vastenmielinen muija, täytyy sanoa.

Vierailija
22/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RisaMaya:

tekosyitä tekosyitä... aikaahan kyllä löytyy jokaisella ja ei imuroiminen aikuiselle ihmiselle fyysisestikään liian vaativaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin moppaan kuivalla mopilla (aivan uskomaton se pölyn ja roskan määrä vaikka sen tekee vähintään 1x/pvä) eikä nouse pölyhiukkaset huoneilmaan.

Sitten jos jaksan moppaan vielä nihkeällä (eli sumutan suihkupullosta moppiin) lähtee tahrat + loput pölyt jos niitä vielä on.

itse koen, että moppauksessa on paljon pienempi vaiva, kevyt, äänetön ja lopputulos " raikkaampi" kuin imuroidessa.

...ja mopin " liinat" saa pestä koneessa 90 asteessa, joten kuolee pölypunkit.

suosittelen.

..nii joo, ja se säilytys, moppi menee tooosi pieneen tilaan!! Meillä on siis Mifi moppi, kahdella jatkolla oleva varsi, pisimmillään 180cm. minäkin yletyn pyyhkimään kaappejen päälliset, katot, kaakelit.

Vierailija
24/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on keskuspölynimuri, joten kaikki pöly menee ulos, eikä jää sisäilmaan pyörimään. Että siltä pohjalta tuo on puppua.

Vierailija:

Jos imuroi päivittäin, niin niitä pölyhiukkasia vaan liikkuu paikasta toiseen. Oli millaiset filtterit tahansa, niin aina sieltä imurista niitä hyppii takaisin sisäilmaan. Mieluummin lattiat kostealla/nihkeällä pyyhkiä ja isommat roskat harjalla lakaista.

Vierailija
25/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todellakaan imuroida joka päivä!

Aina on silti siistiä, roskat otan keittiöstä ja eteisestä lapiolla ja harjalla ja pyyhkäisen kostealla lattiaa aina silloin tällöin.

Koko kämpän imuroin kerran viikossa.

Vierailija
26/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää mitä muijia! Minä imuroin silloin kun tarvitsee (joskus se on joka päivä, joskus kerran viikossa) ja muut saavat imuroida silloin kun niitä huvittaa. IIIK! Jos toiset osaakin nää siivoushommat paremmin kuin te...

Vierailija
27/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ihmeessä jaksatte edes täällä av:lla lorvia, laiskimukset!

Vierailija
28/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset tekevät niin älyttömän numeron jostain kotitöistä. Meillä on aina perussiistiä vaikka olen superlaiska ihminen. Ei minulle ole mitenkään vaikeaa siivota joka päivä sitä puolta tuntia millä saa pidettyä talon suht siistinä koko ajan. Tai sitten ne valittajanaiset on jotain nysvääjiä, jotka juuttuu siivotessaan pikkuasioiin eivätkä osaa tehdä kodistaan helposti hoidettavaa. Avuttomuutta, sanon minä.

Vierailija
29/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siivoaa kerran viikossa niin tunti hyvä jos riittää. jos siivoaa useammin, se käy nopsaan.

Mä en imuroi koko taloa joka päivä, mutta joka päivä jonkun osan. Yleensä jaan talon 3 osaan ja 3 päivässä siis tulee imuroitua talon kaikki osat.

Ja miksikö? Puhtaassa kodissa on kivempi olla, ja koti on myös aina sellaisessa kunnossa ettei tartte hävetä jos joku tulee käymään. Meillä on myös lemmikkieläimiä, joista tulee karvaa ja hiekkaa.

Vierailija
30/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se ero varmaan on. Jos mullakin olisi KÄMPPÄ, tuskin imuroisin usein. KOTI taas on sen arvoinen että haluan pitää sen siistinä.

Vierailija
31/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa perusimurointi ja ehkä siinä välillä kerran keittiön lattia on aina riittänyt. Eteisessä on iso kokolattiatyyppinenmatto - mutta irrotettava ja tampattava, joka vetää tarkotuksella hiekat itseensä.

Mä en tosiaan tajua ihmisiä, joille elämänsisältä on tiptop koti ja päivittäinen imurointi. TV:n katsominenkin sentään on henkisesti kehtittävää verrattuna tollaseen pakkoneuroosiin.

Vierailija
32/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kaveriani uikuttaa jatkuvasti miten heidän miehensä eivät tee tasapuolisesti kotitöitä. Tekisi mieli sanoa, että jos tekisit sitä mitä sulle maksetaan (KODINHOIDONTUKI), niin miehelläkin olisi enemmän aikaa sinulle ja lapsille.

Vierailija
33/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään kodinhoidosta.

Se aika mikä menee hysteeriseen siivoukseen on poissa mieheltä ja lapsilta. Kun koko perhe siivoaa yhdessä kerran viikossa ei kukaan tule hulluksi ja ala vahtimaan toisia, joita sia ei voisi vähemmän kiinostaa.

Vierailija
34/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä arvoalueella. Ja tää on ihan kokonaan mun oma, ei pankin. Missäs lukaalissa itse asut? Kämppä on vaan helsinkiläinen synonyymi asunnolle, talolle, kodille jne.

Ja todellakin, meillä on siistiä täällä, vaikka imuroinkin vain kerran viikossa!

On sulla rikas elämä, kun tärkein pätemisen keino on tiheä imuroiminen. Jessus.

31

Vierailija
35/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Tekisi mieli sanoa, että jos tekisit sitä mitä sulle maksetaan (KODINHOIDONTUKI), niin miehelläkin olisi enemmän aikaa sinulle ja lapsille.

Vierailija
36/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskan ihmisen vakiovastaus. Kerropa, mitä elämässäsi tärkeää teet sen imuroinnilta säästyvän 30-40 minuutin aikana? Sitä telkkaria katselet?

Vierailija
37/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tekisi mieli sanoa, että jos tekisit sitä mitä sulle maksetaan (KODINHOIDONTUKI), niin miehelläkin olisi enemmän aikaa sinulle ja lapsille. "

Kodinhoidontukea ei ole olemassakaan. Se on lapsen KOTIHOIDON tuki ja sitä maksetaan alle 3-v lapsen hoitamisesta muualla kuin yhteiskunnan tarjoamassa hoitopaikassa.

Vierailija
38/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ole maksettu kodin hoitamisesta kodinhoidotukea, vaan lasteni hoitamisesta kotona eli kotihoidontukea olen joskus saanut. missäs kunnassa saa kodinhoidontukea? voisin harkita muuttoa! ihan ilmaiseksi imuroin nykyään tätä meidän kotia ja joka pv ja välillä monta kertaa kun lapset ja koirat tuovat kuraa....mutta en oo tiennyt että siitä jossain maksetaan!

Vierailija
39/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siivoaminen nyt niin vaikeaa voi olla :O

Vierailija
40/92 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelen toista tutkintoa samalla kun hoidan kaksi lasta ja kodin. Ja koiran ja kesämökin. Ja todellakin käytän ne 30 - 40 minuuttia mieluummin muuhun kuin turhaan imurointiin. Telkkaria olen viimeksi katsonut vuonna 2002.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi