Ero varmaan väistämättä tulossa, surettaa
"Kesäloma" on ollut sellainen kokemus, että pitää varmaankin laittaa eropaperit vetämään heti elokuussa. Päiväkoti-ikäiset lapset ovat olleet kotona ja olen hoitanut heitä käytännössä yksin. Mies on tehnyt omia projektejaan ja rästitöitä ja ollut naama rutussa joka kerta, kun joutuu osallistumaan. Olen vienyt lapsia eläintarhaan tms, kun miestä ei huvita. Ei käyty missään yön yli, koska miestä ei huvittanut. Ei hoidettu kodin pieniä remppahommia, koska miestä ei huvittanut. En saanut yhtään omaa aikaa, koska miehen jutut menee edelle. Ketuttaa, kun en saa olla koskaan yksin kotona. Isovanhempia ei kiinnosta lapsenlasten hoito.
Olen totaalisen väsynyt ja vihainen ja ensi viikolla pitäisi palata töihin. Ensi vuonna pidän lomani muulloin kuin heinäkuussa ja mies pärjätköön päiväkotien ollessa kiinni. Jos edes ollaan vielä yhdessä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia avioliitto suomalaisen naisen kanssa on nykyään miehelle todella paska diili. Se likipitäen takaa, että sinusta tulee vanki omassa kodissasi, tekemisesi tai tekemättä jättämisesi puidaan netissä tuntemattomien toimesta, yli 50% todennäköisyydellä suhde päättyy eroon ja jos on lapsia niin miehenä päädyt makselemaan elatusmaksuja.
Naisten voimaantuminen on mennyt aivan sairaalloiseksi. Sen kun yhdistää naisille tyypilliseen ylianalysointiin, tunnekuohuihin ja epävarmuuteen, niin lopputulos on se että hyviä pitkiä parisuhteitakin romutetaan kun käydään ensin kyselemässä vauvapalstoilta ja naistenhuoneista että kannattaako mun nyt dumpata se Pekka kun se ei kesälomalla viitsinyt tehdä remppaa eikä suostu puhumaan tunteistaan.
Itse kävin perheneuvolassa aikanaan puhumassa väsymyksestä kun olin paljon yksin lasten kanssa. Siellä sanottiin että nyt sinulle jotain omaa aikaa, ilmoitusasiana jätät lapset miehelle joskus kun hänellä ei ole mitään.
Aika pian lasten kasvaessa he alkoivat itse pyytää että heitä isä sinne ja mennäänkö tänne. Nykyään mies tekee heidän kanssaan enemmän juttuja kuin minä ja hänestä sukeutui tosi hyvä isä vaikka pikkulapsiaikana työ meni perheen edelle.
Apn tilanteessa tärkeintä on hänen tämänhetkinen jaksamisensa. Jos vain rahaa on, menet vaikka itse yöksi hotelliin tai vaikka kaverin kanssa laivalle.
Vierailija kirjoitti:
Apn tilanteessa tärkeintä on hänen tämänhetkinen jaksamisensa. Jos vain rahaa on, menet vaikka itse yöksi hotelliin tai vaikka kaverin kanssa laivalle.
Sinä siellä voimaantumiskiimoissasi kuvittelet klassiseen vauvapalstatyyliin että nainen on tässä uhri ja mies itsekäs roisto. Onko mies uupunut? Mikä on tarinan toinen puoli?
En halua hoitaa lapsia, ja siksipä en ole sellaisia hankkinut. Palstan perusteella monen muunkin olisi kannattanut harkita sellaista vaihtoehtoa.
Tämän takia avioliitto suomalaisen naisen kanssa on nykyään miehelle todella paska diili. Se likipitäen takaa, että sinusta tulee vanki omassa kodissasi, tekemisesi tai tekemättä jättämisesi puidaan netissä tuntemattomien toimesta, yli 50% todennäköisyydellä suhde päättyy eroon ja jos on lapsia niin miehenä päädyt makselemaan elatusmaksuja.