Lue keskustelun säännöt.
Voiko vanhan työntekijän laittaa koeajalle?
22.10.2006 |
Olen ollut eräässä työpaikassa töissä reilun vuoden, nyt olen ollut poissa sieltä reilun puolen vuoden ajan ulkomaillaolon takia. Tarkoitus on mennä pian takaisin vanhaan työpaikkaan. Mietin nyt vain että voiko työnantaja laittaa minut koeajalle? Olen töissä alalla jossa koeaika on yleistä.
Kommentit (4)
Tuntuisi kuitenkin oudolta jos työnantaja haluaisi minut taas koeajalle, kun kuitenkin tarkalleen tietää miten teen työtä ja millainen työntekijä olen.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
kun kuitenkin tarkalleen tietää miten teen työtä ja millainen työntekijä olen.
ap
jos työsuhde edelleen voimassa ei voi