"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Kerrankin? Eikö tuo ole jo (ainakin) toisen kerran näin päin jo ihan tämän saman naisen kohdalla?
Pitääkö sitä uutta rakkautta lähteä heti lehtiin huutelemaan? Tyylikkäämpää olis ollut, kun olis vaan ollut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen ilmiö kirjoitti:
Naiset ikääntyy muuten nyt hitaammin, siis ilman kirurgiaa tai mitään. Hoitavat ja suojaavat ihojaan ja syövät puhtaampaa ravintoa.
Miehet ikääntyy jostain syystä nyt nopeammin, kaljuuntuvatkin nopeammin nykyään.
Aiemmin oli toisin päin.
Kaverin vaimo täytti just 50v ja näyttää oikeasti joltain 38v. Kaveri ite on 32v. Sen vaimo ei polta eikä juo. Välillä ottaa lasin tai kaksi viiniä. Urheilee ja syö terveellisesti. Muistan, kun näin ensimmäisen kerran sen naisen, niin kysyin jälkeenpäin, että kuinka vanha nainen on, niin oli sillon 45v. Olin häh ai on vai. Joo on se. Ne tapas lenkkipolulla siinä voimapaikassa missä voi nostella tukkeja ja vedellä leukoja jne. Alkoivat jutella ja molemmille tuli fiilis, että ihan kun olis tuntenu jotenkin aina. Kaikki oli helppoa heti ja kaikki asiat natsas. Ovat kyllä luodut toisilleen. Lapsia naisella ei ollut ja ymmärsin ettei saa lapsia, vaikka lapsirakas onkin ja kaverini ei halua omia lapsia, joten sekin natsas. On heillä pari kummilasta joiden kanssa sitten touhuilee. Upea ja hieno nainen.
Niinhän sitä nuorena luulee, ettei halua lapsia, mutta monella keski-ikäistyvällä miehelläkin se vauvakuume vaan monesti alkaa yhtäkkiä jomottomaan. Siinä vaiheessa mummeli lentää jorpakkoon ja on aika etsiä hedelmällinen, omanikäinen tai jopa nuorempi nainen. Siinä mielessä tuo vanhan naisen kanssa vietetty aika menee kyllä täysin hukkaan. Tämänkin voisi käyttää sen oikean puolison etsimiseen.
Jäbä on selvästi kopioinut tyylinsä Johnny Deppiltä xd
Vierailija kirjoitti:
Käytiinköhän samanlainen keskustelu, kun Katri Helenan ja Tommi Liimataisen suhde tuli julki? Heillä on ikäeroa paljon enemmän.
Oli siitä keskustelua kaikilla foorumeilla. Katri Helena on tunnetumpi kui Ylijoki.
Jotenkin aina yhtä vaivaannuttavia näin ulkopuolisen silmin nämä ensihuumahehkutukset.
Oi, hän oma ihmiseni, keijusielu joka puhuu samaa kieltä.
Tämmöinen romanttinen uutisointi antaa vääristyneen kuvan nuorille miehille ja voi lisätä moista käyttäytymistä yhteiskunnassa. Vääränlaista ikäeron ihannointia. Olen huolestunut miten tämä vaikuttaa nykypäivän nuoriin miehiin, jotka ovat vielä herkässä iässä tunne-elämältään.
Kaikki suuren ikäeron suhteet ollaan ruodittu, älä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän normaalijärkinen ja matematiikkaa riittävästi osaava mies osaa laskea, minkä ikäisiä molemmat ovat parinkymmenen vuoden kuluttua ja ymmärrä joutuvansa jossakin vaiheessa seniilin mummun omaishoitajaksi, kun ikäero on suuri.
Haha. Luuletko, että jää mummua auttamaan? Ehei. Kunhan nyt hetken jyystää puutteessa olevaa eukkoa, huvikseen.
Itse tapailin 29-vuotiaana n 30 vuotta vanhempaa miestä. Olihan se hieman outo asetelma varsinkin kun kyseisellä miehellä oli myös mun kanssa samaa ikäluokkaa olevia lapsia. Mies oli jotenkin jämähtänyt tietylle kehitystasolle. Löysi mun jälkeen uuden 29-vuotiaan. Tyyppi tykkäsi muutenkin hengailla itseään selvästi nuorempien seurassa ihan nolouteen asti. Taisi olla vaikeuksia hyväksyä ikääntymistä. En sano, että kaikki ison ikäeron suhteet olisivat tällaisia. Mun raja on nykyään noin plus miinus 10v.
Vierailija kirjoitti:
Ja näyttelijän ulkonäkö tai ammatti ei tietenkään liittynyt "rakkauteen":D luuletteko että tuonikäiset miehet oikeasti meitä 50,60 tavis mammoja vilkaiseekaan? Korkeintaan karkeaa ja rumaa huutelua!
On kyllä noloa puhua rakkaudesta kun kyseessä lienee ihan perus toyboy-viritys.
Suurimmalle osalle ihmisistä tulee suht oudot vibat siitä, että joku pystyy seurustelemaan omien lasten ikäisensä kanssa. Ajatuskin siitä tuntuu mahdottomalta meikäläisestä, niin eri maailmassa tunnutaan elävän lasteni ikäisten kanssa ja kiinnostuksen kohteet ihan erit.
Ikäerolla ei kuulemma ole mitään merkitystä kummallekaan, mutta silti sen muistaa mainita haastattelussakin ettei sillä ole merkitystä.
Vaikuttaisi, että sillä on merkitystä enemmän kuin haluaisi itselleenkään myöntää. Lisäksi jos ei olisi mitään merkitystä, niin eihän sitä sitten välttämättä edes tietäisi toisen ikää vaan se olisi aidosti ollut yhdentekevä ja toisessa vähiten kiinnostava asia alusta asti.
Jostain syystä se kuitenkin on puheeksi tullut ja näemmä hyvin alkuvaiheessa suhdetta.
Erikoinen ilmiö kirjoitti:
Naiset ikääntyy muuten nyt hitaammin, siis ilman kirurgiaa tai mitään. Hoitavat ja suojaavat ihojaan ja syövät puhtaampaa ravintoa.
Miehet ikääntyy jostain syystä nyt nopeammin, kaljuuntuvatkin nopeammin nykyään.
Aiemmin oli toisin päin.
Aiemmin naiset kaljuuntui nopeammin?
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osalle ihmisistä tulee suht oudot vibat siitä, että joku pystyy seurustelemaan omien lasten ikäisensä kanssa. Ajatuskin siitä tuntuu mahdottomalta meikäläisestä, niin eri maailmassa tunnutaan elävän lasteni ikäisten kanssa ja kiinnostuksen kohteet ihan erit.
Niinpä. Lapsettomien kohdalla sen ehkä ymmärtää paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tää uus on ollut alta kymmenvuotias kun itse asteli jo avioliittoon..
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin? Eikö tuo ole jo (ainakin) toisen kerran näin päin jo ihan tämän saman naisen kohdalla?
Eicalla ja Kirsillä oli vaan 7 v. ikäeroa.
Mua surettaa vieläkin, että nää eros.
Vaikka ei mulle millaan lailla kuulukaan.
Rummo voisi katsella jonkun ikäisensä. Ei se miehilläkään ole järkeä viivästyttää perheenperustamista jonkun eläkeikäisen kanssa roikkuessa.
Poika etsii vielä itseään.