Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"

Kommentit (499)

Vierailija
61/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi mitään juteltavaa 33-vuotiaan skeittaavan miehen kanssa. Ikää mulla 45v. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja mulle alaraja alkaa olla siinä 40 paikkeilla. Olisi naurettavaa pyöriä jonkun jonnen kanssa.

Vierailija
62/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi riski on se, että kaveri vedättää ja itkettää Kirsiä, snorttaa sen rahat menemään ja jatkaa matkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ilmiö kirjoitti:

Naiset ikääntyy muuten nyt hitaammin, siis ilman kirurgiaa tai mitään. Hoitavat ja suojaavat ihojaan ja syövät puhtaampaa ravintoa.

Miehet ikääntyy jostain syystä nyt nopeammin, kaljuuntuvatkin nopeammin nykyään.

Aiemmin oli toisin päin.

Kaverin vaimo täytti just 50v ja näyttää oikeasti joltain 38v. Kaveri ite on 32v. Sen vaimo ei polta eikä juo. Välillä ottaa lasin tai kaksi viiniä. Urheilee ja syö terveellisesti. Muistan, kun näin ensimmäisen kerran sen naisen, niin kysyin jälkeenpäin, että kuinka vanha nainen on, niin oli sillon 45v. Olin häh ai on vai. Joo on se. Ne tapas lenkkipolulla siinä voimapaikassa missä voi nostella tukkeja ja vedellä leukoja jne. Alkoivat jutella ja molemmille tuli fiilis, että ihan kun olis tuntenu jotenkin aina. Kaikki oli helppoa heti ja kaikki asiat natsas. Ovat kyllä luodut toisilleen. Lapsia naisella ei ollut ja ymmärsin ettei saa lapsia, vaikka lapsirakas onkin ja kaverini ei halua omia lapsia, joten sekin natsas. On heillä pari kummilasta joiden kanssa sitten touhuilee. Upea ja hieno nainen.

Vierailija
64/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ikääntyy muuten nyt hitaammin, siis ilman kirurgiaa tai mitään. Hoitavat ja suojaavat ihojaan ja syövät puhtaampaa ravintoa.

Miehet ikääntyy jostain syystä nyt nopeammin, kaljuuntuvatkin nopeammin nykyään.

Aiemmin oli toisin päin.

Kaverin vaimo täytti just 50v ja näyttää oikeasti joltain 38v. Kaveri ite on 32v. Sen vaimo ei polta eikä juo. Välillä ottaa lasin tai kaksi viiniä. Urheilee ja syö terveellisesti. Muistan, kun näin ensimmäisen kerran sen naisen, niin kysyin jälkeenpäin, että kuinka vanha nainen on, niin oli sillon 45v. Olin häh ai on vai. Joo on se. Ne tapas lenkkipolulla siinä voimapaikassa missä voi nostella tukkeja ja vedellä leukoja jne. Alkoivat jutella ja molemmille tuli fiilis, että ihan kun olis tuntenu jotenkin aina. Kaikki oli helppoa heti ja kaikki asiat natsas. Ovat kyllä luodut toisilleen. Lapsia naisella ei ollut ja ymmärsin ettei saa lapsia, vaikka lapsirakas onkin ja kaverini ei halua omia lapsia, joten sekin natsas. On heillä pari kummilasta joiden kanssa sitten touhuilee. Upea ja hieno nainen.

Sä oot toi vanhempiämmä. Helvetin läpinäkyvä kirjoitus :D

Vierailija
65/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhan näköiseltähän tuo ukko näyttää kuvissa. No nauttikoot aikansa ei se ole minulta pois.

Vierailija
66/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli toisin päin.

Ikä on kuule muutakin kuin rapistuva ulkonäkö ja tekee väistämättä tehtävänsä. Omaishoitajaksi se sinunkin kaverisi kohta päätyy.

Vierailija
67/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia! Ja voisitte myös kokeilla olla vähemmän kyynisiä ja pahansuopia. Ei aina tarvitse ajatella kaikkea negatiivisesti ja pahinta ajatellen.

Vierailija
68/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on kyllä nuoren näköinen,ei uskois 50:seksi...mitäs ikäerosta,molemmat aikuisia ja jos kemia toimii ja rakastaa,niin antaa mennä :)

Vierailija
69/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Nestorikaan miltään nulikalta enää vaikuta eikä edes näytä ja ikää kuitenkin yli 30, mikseivät voisi olla yhdessä. Samoin ajattelisin jos sukupuolet olisivat toisinpäin tällaisessa tapauksessa kun on kyse kahdesta omillaan toimeen tulevasta aikuisesta ilman elatussuhdetta. Sitä nyt ei voi tietenkään ennustaa onko pitkä vai lyhyt suhde, mutta eipä voi samanikäistenkään suhteen joten vähän erikoista arvottaa muiden suhteita  tulevaisuudella spekuloinnin perusteella.

Vierailija
70/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli toisin päin.

Sä oot toi vanhempiämmä. Helvetin läpinäkyvä kirjoitus :D

Itselle tuli täysin sama fiilis tuosta :)

Vierailija
71/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vouhkatko ja moralisoiko! kaksi täysi-ikäistä ja vapaaehtoista tykkäävät toisistaan, mitä ihmeen järkyttävää siinä on. Lapsellisia, tekopyhiä holhoajia olette!

Vierailija
72/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Kirsi pitkään naimisissa sen Apocalyptica-jannun kanssa?

Vierailija
73/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei olisi mitään juteltavaa 33-vuotiaan skeittaavan miehen kanssa. Ikää mulla 45v. Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä ja mulle alaraja alkaa olla siinä 40 paikkeilla. Olisi naurettavaa pyöriä jonkun jonnen kanssa.

Millaisista asioista haluat jutella oman kumppanisi kanssa?

Vierailija
74/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä naisten tuhannet pöyristyneet viestit?

Ei missään. Me ollaan iloisia, että joku nainen on löytänyt rakkauden :)

Harmi ettei iloa riitä Rennyn parisuhteeseen.

Ei mulla siitäkään mitään negaa ole sanottavana :D Molemmat aikuisia ihmisiä, niin mitä se muille kuuluu. Sama Salen ja Jennin kohdalla.

Vierailija
75/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsi on kyllä nuoren näköinen,ei uskois 50:seksi...mitäs ikäerosta,molemmat aikuisia ja jos kemia toimii ja rakastaa,niin antaa mennä :)

Ei näytä päivääkään yli 60 v

Vierailija
76/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on kyllä kaunis nainen!

Minullakin on, vaikka taviskaunisnainen olenkin, 26 vuotta nuorempi mies, poikani ikäinen. Ihan ollaan naimisissa ja ei, en elätä häntä, hän tienaa nelinkertaisesti se mitä minä, olen jo eläkeläinen. Ja hän maksaa meillä kaiken.

Vierailija
77/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma sai nuorta melaa ja poika äidiltä pesää

Vierailija
78/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan perversiä.

Vierailija
79/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poika on onneksi jo naimisissa, ikäisensä naisen kanssa, joten en joudu samanlaista shokkia kokemaan, kuin Nestorin vanhemmat. En olisi kyllä hyvällä katsonut, jos olisi itseäni vanhemman mummeliinin näytille tuonnut.

Älähän vielä ilakoi, ehkä sitten kakkoskierroksella?

Vierailija
80/499 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan aina mieheni tyttäreksi ja mieheni tytärtä hänen vaimokseen kun liikumme kolmestaan. Olemme miehen kanssa hiukan yli viisikymppisiä, tyttärensä on 32.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä