"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Mulla on yksi "luonnonlapsi" kaveri. Elikkä vastuuton. Aina saa olla häntä pelastamassa.
Vierailija kirjoitti:
imettääköhän se sitä iltasin
Kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan samanlainen ceissi kuin Marita taavisainen ja 3-kymppinen Pasi-rakas. Heppu häipyi, muistot jäi.
Ja kuinkakohan monta suhdetta maailmanhistoriassa onkaan kaatunut vaikka osapuolet ovat olleet suurin piirtein samanikäiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä tökki tuo kuvaus, että kummatkin ovat keijusieluja. Olen tuon naisen ikäinen, mutta varmaan en ole keijusielu, kun se tuntuu oudolta tavalta kuvata itsensä. Ja sitä paitsi tuntuu egoistiselta, ovatko muut sitten jotain örkkisieluja, siis ne, joita ei tällaisella keijusielulla siunattu+
Erikoisuuden tavoittelua tuollainen. Kun luonnehditaan itseä "keijusieluksi" halutaan erottua taviksista.
Onko ne tavikset yhtään parempia kun heti ollaan tuomitsemassa kun joku uskaltaa olla vähänkin erilainen kuin he itse.
Toukokuussa hehkutti miten ihanaa olla sinkku pitkästä liitosta erottuaan.
Kesäkuussa tapasi tuon, ja nyt jo taitavat muuttaa yhteen ellei jo asu yhdessä.
Miksi nuorella miehellä on Jonny Depp tyyli? Miksi nainen menee Tuska festareille, heviä?
Ikäerossa ei varmaan ole mitään vikaa ja voi olla todellista rakkautta. Se että menee iltalehteen kertomaan omasta rakkauselämästä, kuka täysijärkinen tekee moista?
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero
😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas ilkeitä kommentteja täällä. Vaikuttavat molemmat olevan vähän sellaisia vapaasieluisia luonnonlapsia, joita ei pahemmin kiinnostaa yhteiskunnan asettamat säännöt mitä saa ja mitä ei saa tehdä vaan elävät elämäänsä just niin kuin heistä itsestään parhaaksi tuntuu ja hyvä näin.
Vapaasieluiset luonnonlapset ovat tunnettuja että tilittävät elämäänsä iltamediassa.
Missä tämä punapää on ollut viimeksi näyttelemässä? itse huomannu lukeneeni vaan otsikoita parisuhteistaan, vai onko joku trendikäs parisuhde teraputti nykyään instagramissa
Oliko jossain kesäteatterin vaihdevuosi näytelmässä?
En olisi kelpuuttanut vanhempaa miestä.
Näkee jo raitilla ikäisiäni taluttamassa rollaattoripappaa. Me käymme Itävallassa vaeltamassa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi kelpuuttanut vanhempaa miestä.
Näkee jo raitilla ikäisiäni taluttamassa rollaattoripappaa. Me käymme Itävallassa vaeltamassa.
onhan se kivaa elää menetettyä nuoruuttaan jonkun kollin kautta
No eihän tuo ole mitään Rennyyn ja Dannyyn verrattuna. Sitä paitsi 33-vuotias on ihan kunnolla aikuinen ihminen toisin kuin joku parikymppinen.
Onpas taas ilkeitä kommentteja täällä. Vaikuttavat molemmat olevan vähän sellaisia vapaasieluisia luonnonlapsia, joita ei pahemmin kiinnostaa yhteiskunnan asettamat säännöt mitä saa ja mitä ei saa tehdä vaan elävät elämäänsä just niin kuin heistä itsestään parhaaksi tuntuu ja hyvä näin.