Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"

Kommentit (499)

Vierailija
321/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin tän parin kohdalla näe ongelmaa. Kaksi taiteilijasielua on löytänyt toisensa. Eikö se just taiteilijoiden kohdalla ole ihan ymmärrettävää, että ne panee enemmän painoa sille, mitä on ihmisen sisällä? Ei ne tee muitakaan elämän valintoja tarkasti laskelmoiden ja harkiten, vaan enempi mennään kutsumuksen ja intohimon perässä. Siksi ne ovat taiteilijoita, ne on syntyneet taiteilijoiksi eikä niillä ole vaihtoehtoa.

Tää on vähän sama kuin Sami Jaffa ja Meeri Koutaniemi. Iso ikäero, mutta jotenkin sellaiset yhteensopivat taiteilijasielut, jotka ymmärtävät toisiaan ja joilta sujuu yhdessä työskentely ja yhdessä eläminen, vaikka siinä mukana on välillä kaaostakin.

Insinöörien välillä tällaista ei tapahdu niin helposti. Hekin saattavat löytää sielunkumppanuuden ja täydellisen ymmärryksen jonkun toisen ihmisen kanssa, johon on valtava ikäero. Mutta he järkeilevät, että ei tämä toimi pidemmän päälle, ja se elämää suurempi rakkaustarina jää kokematta, kun pitää valita joku tuttu ja turvallinen ja sosiaalisesti hyväksyttävä elämäntapa.

Vierailija
322/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma on säälittävä ja tietämättään naurettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi

Vierailija
324/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
325/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tällaista puuma-uutisointia erittäin haitallisena. Aloin tapailla 19-vuotiaana 45-vuotiasta naista ja nuorena poikana kuvittelin olevani suhteessa, vaikka kyse oli puhtaasta hyväksikäytöstä. Suuri ikäero tai eroavaisuus vaikka varallisuudessa luo valta-asetelman. Valtaa käytetään valitettavan usein väärin

Sanopa tämä myös näille, ketkä hihkuvat dannyjen ja rennyjen olevan äijiä, kun on nuoremmat naiset.

Vierailija
326/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olin tulossa teatteriharjoituksista ja Nestori rullaluistelutreeneistä. Olimme menossa samaan aikaan ulko-ovesta sisään ja aloimme jutella. Huomasin nopeasti, että olemme samanlaisia herkkiä keijusieluja. Puhuimme samaa kieltä. Ajattelimme molemmat toisistamme, että tuossa on minun ihmiseni. Olemme olleet yhdessä ensikohtaamisesta asti, Ylijoki kertoo haastattelussa.

Parin ikäerolla ei ole kummallekaan merkitystä, kertoo Ylijoki.

Seikkailijahenkisyys ja intohimoinen uteliaisuus, kyky iloon ja riemuun ovat tärkeimpiä ominaisuuksia, mitä kumppaniltani kaipaan. Itsenäinen ja turvallinen elämä minulla on jo hallussa omasta takaa, Ylijoki sanoo."

eli siis selvennän tämän selkokielelle, pikkupoika tunnisti näyttelijän ja halusi päästä toteuttaan äitifetissiään, vieläpä julkkiksen kanssa. näyttelijä todennäköisesti passaa lihapullamuusia sille päivittäin ja pesee vaatteet niin mikäs siinä ollessa pitempään, ehkä saa vielä nimen testamenttiin.

Vierailija
327/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

golden girls kirjoitti:

tää oli tää nuoruuden puuma telkkarissa, itse lähinnä etoilin tätä kun ei mikää hottis ollut vaikka siihen aikaan muuten MILFfeistä tykkäsinkin. nykyään en tollaseen koskis edes seipäällä.

Vierailija
328/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin tän parin kohdalla näe ongelmaa. Kaksi taiteilijasielua on löytänyt toisensa. Eikö se just taiteilijoiden kohdalla ole ihan ymmärrettävää, että ne panee enemmän painoa sille, mitä on ihmisen sisällä? Ei ne tee muitakaan elämän valintoja tarkasti laskelmoiden ja harkiten, vaan enempi mennään kutsumuksen ja intohimon perässä. Siksi ne ovat taiteilijoita, ne on syntyneet taiteilijoiksi eikä niillä ole vaihtoehtoa.

Tää on vähän sama kuin Sami Jaffa ja Meeri Koutaniemi. Iso ikäero, mutta jotenkin sellaiset yhteensopivat taiteilijasielut, jotka ymmärtävät toisiaan ja joilta sujuu yhdessä työskentely ja yhdessä eläminen, vaikka siinä mukana on välillä kaaostakin.

Insinöörien välillä tällaista ei tapahdu niin helposti. Hekin saattavat löytää sielunkumppanuuden ja täydellisen ymmärryksen jonkun toisen ihmisen kanssa, johon on valtava ikäero. Mutta he järkeilevät, että ei tämä toimi pidemmän päälle, ja se elämää suurempi rakkaustarina jää kokematta, kun pitää valita joku tuttu ja turvallinen ja sosiaalisesti hyväksyttävä elämäntapa.

Tämä oli paras kommentti palstalla todella pitkään aikaan! Juuri näin. Kun antaa mahdollisuuden jollekin kiehtovalle, mutta epäsovinnaiselle, niin ei ainakaan itse torpedoi itseltään mahdollisuutta onneen.

Vierailija
329/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinolla millä hyvänsä lehtiin ja lööppeihin, viimeksi nähny tätä töllössä kotikadussa jtn 2008

Vierailija
330/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma on säälittävä ja tietämättään naurettava.

hyvin sanottu siellä jossain, tekee nää puuma avautumiset vielä etovampia noista vaihdevuosi naisista

Vierailija
331/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pvn näkisi kun vanhempi mies avautuu iltalehdessä kuinka ihanaa on lykkiä nuorta kiinteetä naista joka on myös sielunkumppani, se olis heti irstas sika joka tollasista avautuisi.

Vierailija
332/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa elää Suomessa epäsovinnaiseen tyyliin. Olen itse ihastunut itseäni paljon nuorempaan mieheen, ja oikeastaan tämä ketju antaa pyrkimyksilleni pontta. Kiitos siitä.

Paheksukaan, haukkukaa, ihan sama! Kerran täällä vain eletään, eikä mun elämän tarkoitus ole miellyttää naapurin Pirkkoa ja Penttiä.

Go Kirsi ja Nestori, GO!!!

Vierailija
333/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Kirsinä vielä katsellut......

Vierailija
334/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitin poikaani puumanaisista. Hän vain nauroi, että ei kai ne vanhat tädit nuoria miehiä katsele. Sanoin että valitettavasti katselee eikä jää siihen kaikista röyhkeimmillä. Hän oli aidosti järkyttynyt.

Vierailija
335/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä selvästi on vanhemmalla naisella auktoriteettiasema nuoreen poikaan. Hyväksyykö pojan vanhemmat tämän suhteen? Tämä ei voi mitenkään olla tasa-arvoinen suhde.

Miksi olet niin huolissasi vanhemmista? Eikö täysi-ikäinen ihminen päätä itse parisuhteistaan?

Jännä, miten jaksetaan velloa ikäerossa, kun nainen on vanhempi.

Ainoa todella huoli, mitä kannattaisi tässä parisuhteessa keskustella vakavasti läpi ajoissa niin on lisääntymisiässä olevan miehen isähaaveet.

Voin sanoa ihan oman ikäiseni miehen kanssa aikanaan tuossa iässä seurustelleena, että rakkaudesta on vaikeaa päästää irti, kun se ei päättynyt vaan syy oli antaa toiselle mahdollisuus isyyteen - itse en lapsia ole toivonut.

Vierailija
336/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei ole yhtään kauhisteluketjua Sami Yaffan ja Meeri Koutaniemen ikäerosta?

Vierailija
337/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei ole yhtään kauhisteluketjua Sami Yaffan ja Meeri Koutaniemen ikäerosta?

pikkusen ku kelaat ylöspäin..

Vierailija
338/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua ihmetyttää tuossa suhteessa lähinnä sen poitsun olemus. Sehän on ihan selvä Johnny Depp -wannabe. Se + tuo ikäero + tuo kohtaamistapa = melko outoa.

Vierailija
339/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuman kanssa seukkaaminen on kyllä hyvä vaihtoehto jos olet ok näköinen kypsymätön poika.

Vierailija
340/499 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poika on onneksi jo naimisissa, ikäisensä naisen kanssa, joten en joudu samanlaista shokkia kokemaan, kuin Nestorin vanhemmat. En olisi kyllä hyvällä katsonut, jos olisi itseäni vanhemman mummeliinin näytille tuonnut.

Mitä ihmettä aikuisen poikasi rakkauselämä sinulle kuuluu?

Mulkoilet tai et, se on hänen yksityisasiansa.

Vanhempi joka ei kunnioita ja rakasta ehdoitta (aikuista) lastaan on kamala otus ja monen ihmisen trauman takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan