"Kirsi Ylijoen, 53, ja Nestorin, 33, rakkaus syttyi kerrostalon pihalla"
Kerrankin ruo ikäero noin päin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2a238fc1-1c3f-4faa-b96d-e3a1f4…
Kommentit (499)
Vierailija kirjoitti:
Multa täältä löytyy kaks peräkammarinpoikaa. Ihan sopii minkä ikänen nainen vaan ottajaksi, mieskin käy hyvin. Käy hyvin mikä vaan kirjan.
Nää saa vissiinki hakee täältä kotoonta.
Turhaa nalkutusta ikäeroista.
Ihan mielenkiinnosta, missä murteessa sanotaan "kotoonta"?
Vierailija kirjoitti:
Kun Nestori on 66-vuotias, niin Kirsi onkin jo 106-vuotias.
Vau, siis se ikäero kasvaa ja kiihtyy koko ajan? Jos nyt on 20 vuotta ikäeroa, sitä onkin vanhana 40 vuotta. Toiset ne vanhenee nopeammin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa täältä löytyy kaks peräkammarinpoikaa. Ihan sopii minkä ikänen nainen vaan ottajaksi, mieskin käy hyvin. Käy hyvin mikä vaan kirjan.
Nää saa vissiinki hakee täältä kotoonta.
Turhaa nalkutusta ikäeroista.Ihan mielenkiinnosta, missä murteessa sanotaan "kotoonta"?
En mä murteista tiedä, mutta Helsingissä ainakin. Nuoremmat puhuu himasta ja keski-ikäisistå osa kotoonta tai kotonta. Täällä puhutaan muutakin kuin slangia. Mä sanon mieluummin ratikalla tai raitsikalla kuin sporalla. Dösä-sanaa tulee joskus käytettyä. Slangi ei sovi ainakaan minun suuhuni kovin hyvin, kun vanhemmat ei kotona osanneet slangia eikä mun kavereista monet käyttäneet. Meillä on ehkä hiukan sitä stadin sointia puheessa, mutta ei mun ystäväpiiristä kukaan slangia puhu. Mutsi ja faija on käytössä, tai mulla oli mutsi ja isä. Osa mun lapsuuskavereista ei käyttänyt edes mutsi-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tuo mies haluaa isäksi josku niin viimeistään siinä vaiheessa menee muikkeli vaihtoon.
Vastaan nyt tähän kommenttiin vaikka tämä on kyllä osoitettu teille kaikille katkerille kateellisille.
Kaikista katkerimmin polttaa toisten onni kun sitä itsellä ei ole.
Ette taida tajuta miten paljastatte itsenne näissä myrkyllisissä kommneteissanne. Läpi paistaa pettymys omaan itseen ja elämään, ja se pitää sitten yrittää purkaa sellaisiin joilla on jotain mitä itseltä puuttuu.
En voi mitenkään uskoa että tuossa myrkyssä marinoituminen on mitenkään hyvä ja miellyttävä olotila.
Eikö siis voisi olla itselle mukavampaa jos yrittäisi kääntää ajatuksiaan valoisampaan suuntaan, keskittyä siihen mikä omassa elämässä on niin kipeää ja pettymystä tuottavaa ja yrittää löytää tapoja kääntää se parempaan?
Jos jää tuijottamaan sitä ojanpohjan kuraa saa sitä toki tuijottaa maailman tappiin. Luulisi kuitenkin olevan miellyttävämpää nostaa katseensa ja yrittää löytää jotain hyviä hetkiä ja ajatuksia omaan elämään. Sitä kautta alkaa tajuta että elämä valoisan puolella on tuhat kertaa parempaa kuin vihan ja katkeruuden ja kateuden.
Ja antaa muiden elää ja olla onnellisia. Onni ei ole mikään kakku josta leikataan ja se hupenee sitä myöten kun leikkaajia tulee. Kyllä onnea riittää ihan jokaiselle joka sitä haluaa ja osaa ottaa elämästä irti. Et sinä jää ilman sen takia että joku muu oman palansa kakusta saa, ei se lopu.
Tämäkin on ihan pelkästään asennekysymys. Itse ohajilet ajatuksiasi ja itse vaikutat elämäsi laatuun ja onneen enemmän kuin arvaatkaan. Miksi tuhlaat ainokaista elämääsi myrkyn sylkemiseen kun voisit käyttää sen myös miljoona kertaa mukavammalla tavalla, keskittymällä oman elämäsi parhaaksi tekemiseen?
Terv. nainen jolla on 12 vuotta nuorempi mies, 11 onnellista vuotta yhdessä ja yhdeksän niistä aviossa.
Rakkaus elää ja kukoistaa ja se uusieutuu ja kasvaa joka päivä.
Hyvin kirjoitettu, juuri näin se on. Muiden onni saa monet kateellisiksi ja siksi se pitää tuhota ja tehdä arvottomaksi halveksimalla ja ivaamalla. Kaikki tuntevat joskus kateutta mutta se kannattaa valjastaa myönteiseen käyttöön. Sitä kuulostelemalla voi alkaa etsiä sitä mitä omasta elämästä puuttuu ja mitä elämäänsä haluaa lisää. Tai ylipäätään keskittyä siihen miten elämästään voi tehdä parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Wannabe Johnny Depp tapaa julkkisnaisen, julkisuus itsellekin taattua samalla. Kirsin entinenkin mies oli häntä paljon nuorempi. Eli molemmat varmaan hakeneet tiettyä juttua ja nyt se osui kohdalle. Samalla toinen saa näkyvyttä ja toinen nuoremman miehen.
Tuollainen julkkisuuden henkilön matkiminen kielii kyllä huomionhausta.
Eihän Kirsin entinen mies ollut paljon nuorempi. Eicca on 46 v. ja Kirsi 53 v. Eihän siinä ole juuri minkäänlaista ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Iso ikäero on lyhytnäköisyyttä. Siksi nuorille miehille se on helpompaa "elää hetkessä". Tietynlainen rehellisyys tuosta kuitenkin jää puuttumaan. Tuttuna mulla on useita nuoria miehiä, jotka ovat lähteneet vanhojen akkojen matkaan. Yksi suhde jossa toinen on 18 ja toinen 34. Tämä suhde oli todella epätasapainoisen oloinen ja nainen aiheutti kaverisuhteiden katkeamisen pojalla. Ilmeisesti vallankäyttöä ja manipulaatiota. Toisessa suhteessa, jossa iso ikäero on myös vallan epätasapainoa.
Ongelmat alkaa kun toinen on oikeasti ikääntynyt. Ei 40-vuotias halua vielä elää vanhuutta. Sitä ei 30-vuotias pojankoltiainen osaa ajatella.
Aika harva suhde kestää kymmenen vuotta. Elikäs, kannattaa kuunnella sydämen ääntä, voi olla, että ei koskaan enää kohtaa sellaista ihmistä, jonka kanssa "mätsäisi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wannabe Johnny Depp tapaa julkkisnaisen, julkisuus itsellekin taattua samalla. Kirsin entinenkin mies oli häntä paljon nuorempi. Eli molemmat varmaan hakeneet tiettyä juttua ja nyt se osui kohdalle. Samalla toinen saa näkyvyttä ja toinen nuoremman miehen.
Tuollainen julkkisuuden henkilön matkiminen kielii kyllä huomionhausta.
Eihän Kirsin entinen mies ollut paljon nuorempi. Eicca on 46 v. ja Kirsi 53 v. Eihän siinä ole juuri minkäänlaista ikäeroa.
Niin tuossa iässä. Eicca oli parikymppinen kun ne alkoi olla yhdessä.
Itse aion tarttua rakkauteen oli rakas sitten vaikka 20 v. vanhempi tai nuorempi. Muiden mielipide ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäerosuhteissa molemmat estävät toisiaan kehittymästä. Kumpikaan ei voi elää iälleen tyypillisellä tavalla eikä löytää sitä mitä tarvitsee päästäkseen eteenpäin.
Tämä on totta. Nuorempi osapuoli takertuu kokemukseen, vanhempi nuoruuteen. Kumpikaan ei kehity vaan pakenee.
Tyypillisiä harhaluuloja ja ihmisen supistamista. Ei se nyt ihan niin mene, että ikäero on este kehitykselle.
Minä olin 22-vuotiaana hyvin rakastunut 45-vuotiaaseen mieheen. Mikä sen rakkauden syntytarina oli, niin keskustelu. Ei minun kanssani kukaan mies ollut aidosti keskustellut aiemmin suhteessa.
Rakastuin hänen kiltteihin silmiinsä, komeuteen, urheilullisuuteen ja sivistykseen. Hän ihastui minussa positiivisuuteen, kauneuteen ja keskustelutaitoihin. Melko avoimin kortein pelattiin. Hän sanoi, että hän ei anna itselleen lupaa rakastua, koska oli eronnut vaimostaan vasta edellisenä vuonna ja kasvatti kahta yläkouluikäistä poikaa, jotka joutuivat sopeutumaan vanhempiensa uusien kotien välillä kulkemiseen.
Seurustelusuhde loppui, kun olin muuttanut toiselle paikkakunnalle 23-vuotiaana saatuani elämäni ensimmäisen oikean työpaikan. Ei ollut aikaa tavata. Siinä vaiheessa minulle ei olisi enää riittänyt yhtenä viikonloppuna kuussa tapaaminen eikä hänellä olisi ollut mahdollisuutta muuttaa minun perässäni.
Kyllähän se ero sattui, koska jos rehellinen olen, hän oli elämäni ensimmäinen oikea rakkaus. Aiemmat olivat pelkkiä ihastuksia, eikä niissä suhteissa ollut keskustelua. Jälkikäteen olen ajatellut, että olisiko pitänyt kuitenkin tyytyä etäsuhteeseen ja jäädä odottamaan, kunnes hänen poikansa lentävät pesästä. Silloin elämäntilanne olisi hänen osaltaan vapautunut. Mitä 5 vuotta elämästä on, ei mitään, jos on todellisesta rakkaudesta kyse. 23-vuotias ajattelee ehkä, että kaikki pitää saada heti.
Olen aina tykännyt Kirsistä näyttelijänä(yks mun lemppareista) ja muutenkin. Jalat maassa tyyppi ja aito oma itsensä, ei esitä mitään. Aina ollut ja on kaunis ulkoisesti ja sisäisesti.
No mutta tämähän on täysin win-win tilanne!
Nestori saa kauan kaipaamaansa julkisuutta iltapäivälehtien sivuilla ja Kirsi saa nuorta wannabe Johnny Depp/Tuomas Holopainen-kloonia!
Kertokaa mulle yksi asia. Siis minkä ihmeen takia jostain kuukauden kestäneestä seukkailusta täytyy erikseen avautua lehdessä?! Luulisi että kypsään 5kympin ikään päässeen naisen päätä edes vähän järki pakottaisi. Mutta ei. Kova on hinku mainostaa, että hei, mä saan muuten nuorta m*naa!
Ja joo. Olen niin kateellinen,että muutuin vihreäksi kauttaaltaan. NOT.
Mitä väliä, keski-ikäisiä molemmat.
Näin 53 v naisena en kyllä löydä 30 v miehen kanssa kyllä oikein yhteistä , mielenkiintoista keskusteltavaa.
Ei se ole kiinni iästä löytyykö yhteisiä keskustelunaiheita vaan kiinnostuksen kohteista. Ei saman ikäisetkään välttämättä ole kiinnostunut samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Nestori saa kauan kaipaamaansa julkisuutta iltapäivälehtien sivuilla ja Kirsi saa nuorta wannabe Johnny Depp/Tuomas Holopainen-kloonia!
Kertokaa mulle yksi asia. Siis minkä ihmeen takia jostain kuukauden kestäneestä seukkailusta täytyy erikseen avautua lehdessä?! Luulisi että kypsään 5kympin ikään päässeen naisen päätä edes vähän järki pakottaisi. Mutta ei. Kova on hinku mainostaa, että hei, mä saan muuten nuorta m*naa!
Höpöhöpö. Yleisin syy julkkiksilla paljastaa elämänsä ihmisiä on juorujen ja paparazzien välttäminen. Kirsin tunnistaa kadulla, hän tullut muutaman kerran myös minua vastaan, koska saatetaan asua melko lähekkäin. Minä en todellakaan tiedä, missä talossa hän asuu enkä vahdi menemisiä tai tulemisia. Enkä tarkoita nyt sitä Imatran seutua, jossa majailee kesäteatterin takia.
Kävin katsomassa Kirsiä Imatran kesäteatterissa. En ollut hänestä sen enempää tietoinen kuin että tiesin nimen ja ehkä joskus nähnyt televisiossa.
Kaunis ja hyvässä kunnossa oleva nainenhan hän on. Näyttelijänä keskinkertainen, laulajana hieman parempi, mutta se mikä jäi mieleen oli hänen vauvamainen puhetyylinsä.
Puhuuko hän noin oudosti myös roolihahmonsa ulkopuolella?
Ihmisten ikä- ja varallisuuserot ne jaksaa sitten kaiveluttaa napoja. Mitä ihmettä kukasenkin pariutuminen kenellekään muulle kuuluu niin kauan, kuin pysytään lain puitteissa eikä ketään käytetä hyväksi. Ja sitä hyväksikäyttöäkään eivät tiedä muut kuin asianosaiset. Koittakaa nyt pitää omasta elämästänne huoli, ja murehtia vähemmän toisten onnea ja elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle yksi asia. Siis minkä ihmeen takia jostain kuukauden kestäneestä seukkailusta täytyy erikseen avautua lehdessä?! Luulisi että kypsään 5kympin ikään päässeen naisen päätä edes vähän järki pakottaisi. Mutta ei. Kova on hinku mainostaa, että hei, mä saan muuten nuorta m 7*naa!
Höpöhöpö. Yleisin syy julkkiksilla paljastaa elämänsä ihmisiä on juorujen ja paparazzien välttäminen. Kirsin tunnistaa kadulla, hän tullut muutaman kerran myös minua vastaan, koska saatetaan asua melko lähekkäin. Minä en todellakaan tiedä, missä talossa hän asuu enkä vahdi menemisiä tai tulemisia. Enkä tarkoita nyt sitä Imatran seutua, jossa majailee kesäteatterin takia.
Niin että kaikkien mammojen pitää soitella Iltalehteen, ja tilittää kuukauden kestäneet romanssit koko kansalle jottei vaan tulis juoruja? Ahhahhhah anna mun kaikki kestää. Ei tämä Kipa nyt sentään mikään megaluokan julkkis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle yksi asia. Siis minkä ihmeen takia jostain kuukauden kestäneestä seukkailusta täytyy erikseen avautua lehdessä?! Luulisi että kypsään 5kympin ikään päässeen naisen päätä edes vähän järki pakottaisi. Mutta ei. Kova on hinku mainostaa, että hei, mä saan muuten nuorta m 7*naa!
Niin että kaikkien mammojen pitää soitella Iltalehteen, ja tilittää kuukauden kestäneet romanssit koko kansalle jottei vaan tulis juoruja? Ahhahhhah anna mun kaikki kestää. Ei tämä Kipa nyt sentään mikään megaluokan julkkis ole.
Sitä pöyristyneen supatuksen määrää, jos ei itse toisi suhdettaan heti julki.
Ainakin vähän aikaa sitten tuo Nestori hengaili sinkkupalstalla Facessa.