Sointu Borg ohjeistaa 20 vuotiaita naisen alkuja: EI SE JÄRVI SOUTAMALLA KULU
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Ei-se-jarvi-soutamalla-kulu-nain-Diili-vo…
Mitä mieltä olette tästä?
Onko hyvä neuvo nuorille 20v naisen aluille?
Kommentit (335)
Pitäisi vaan neuvot ihan itsellään. Oma maine mennyt, mutta nyt jakaa neuvoja millä käytännössä vielä nuoret tytöt pilaisivat omansa.
Nuorillemme, niin tytöille kuin pojille, olemme kehoittameet etsimään, vaihtamaan matalalla kynnyksellä , jos ei tunnu sopivalta .
Kukaan ei ole mestari syntyessään ja siinä kehittyy, mitä treenaa. Samalla tavalla kuin monessa muussakin taidossa, parempaan seksiin oppii sitä mukaan kun harrastaa enemmän ja enemmän seksiä. Jos haluat tulla hyväksi maalintekijäksi tai korin heittäjäksi, niin toistoa toiston perään ja eri kulmista ja etäisyyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole mestari syntyessään ja siinä kehittyy, mitä treenaa. Samalla tavalla kuin monessa muussakin taidossa, parempaan seksiin oppii sitä mukaan kun harrastaa enemmän ja enemmän seksiä. Jos haluat tulla hyväksi maalintekijäksi tai korin heittäjäksi, niin toistoa toiston perään ja eri kulmista ja etäisyyksistä.
Yllättävän monessa muussa asiassa tyydymme olemaan keskinkertaisia emmekä tavoittele huipputuloksia. "Riittävän hyvä" on taso, joka meille tavallisille riittää. Mutta me emme pyrikään ammattilaisiksi , emme koripallossakaan.
Voi Sointu, järvi ei ehkä soutamalla kulu, mutta maine kyllä kyllä noilla ulostuloilla ja neuvoilla ja elämäntavalla.
Omasi on mennyt, elä yritä saada nuoria naisen alkuja pilaamaan omaansa.
Huonoja neuvoja nuorille tytöille (käytännössä on vielä tuossa iässä). Piste.
Todella paljon on seksitauteja, oli juuri parin viikon sisällä kirjoitus, oliko se Ylellä?
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Herpes on vauvalle vaarallinen, se merkitään neuvolakorttiin ja jos herpes on aktiivinen, kun vauva syntyy niin tehdään keisarileikkaus.
Pakko kommentoida nyt kun ketjua jälleen nostettiin ennen palstan sulkeutumista. Mua puolestaan ahdistaa se, miten huonon s-kumppanin löytyessä pitäis sit vaan tyytyä siihen. Olen 26 ja viiden vuoden parisuhde takana, oli tosi rankkaa koska mies halusi seks jos ei nyt joka päivä niin joka toinen päivä. Muiden kanssa n u s s i essa olen ymmärtänyt, miten eritavoin sitä voikaan pa nna. Ahdistaa silti että bodycount nousee ja milloin se ylittää sit sellasen kriittisen rajan. Mitä tässä asiassa sit vois tehdä, oisko pitänyt jäädä siihen suhteeseen mikä mul oli ja siinä olin huomattavasti enemmän m ä lliämpärinä ja alapää haavoilla vrt mitä nyt sinkkuna. Sekö on sitä parempaa itsensä jakamista jos on huonot ihmissuhdetaidot ja vaihtaa kumppania vuosittain?
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida nyt kun ketjua jälleen nostettiin ennen palstan sulkeutumista. Mua puolestaan ahdistaa se, miten huonon s-kumppanin löytyessä pitäis sit vaan tyytyä siihen. Olen 26 ja viiden vuoden parisuhde takana, oli tosi rankkaa koska mies halusi seks jos ei nyt joka päivä niin joka toinen päivä. Muiden kanssa n u s s i essa olen ymmärtänyt, miten eritavoin sitä voikaan pa nna. Ahdistaa silti että bodycount nousee ja milloin se ylittää sit sellasen kriittisen rajan. Mitä tässä asiassa sit vois tehdä, oisko pitänyt jäädä siihen suhteeseen mikä mul oli ja siinä olin huomattavasti enemmän m ä lliämpärinä ja alapää haavoilla vrt mitä nyt sinkkuna. Sekö on sitä parempaa itsensä jakamista jos on huonot ihmissuhdetaidot ja vaihtaa kumppania vuosittain?
Jatkan vielä et maikkarilla oli joku mullistuksellinen liberaalipappi puhumassa, joka kerto et nykypäivänä avioliitto ei merkitse enää niin paljoa vaan avoliitto hoitaa saman asian. Musta toikin on vähän jämähtänyt ajatus, sillä miks hyvän p a n o n kanssa pitää heti yrittää et toimisko ihmissuhde muutenkin? Eihän sellasesta tuu kuin pelkkiä riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä et maikkarilla oli joku mullistuksellinen liberaalipappi puhumassa, joka kerto et nykypäivänä avioliitto ei merkitse enää niin paljoa vaan avoliitto hoitaa saman asian. Musta toikin on vähän jämähtänyt ajatus, sillä miks hyvän p a n o n kanssa pitää heti yrittää et toimisko ihmissuhde muutenkin? Eihän sellasesta tuu kuin pelkkiä riitoja.
Edelleen odotan ratkaisuja mun ongelmaan
Olen ollut 12 vuotta naimisissa ja harrastanut useamman kerran viikossa seksiä, joitain poikkeuksia lukuunottamatta ja ei ole kulunut. Miksi se kuluisi siitä, että harrastan mieheni kanssa seksiä?
Taas näitä Soinnun voimistumis juttuja... Hohhoijaa.
K
Vierailija kirjoitti:
Vielä armon vuonna 2022 asia menee samoin kuin sata vuotta sitten: Miehelle haaremi on kovan jätkän merkki, naiselle itsensä jakaminen on synti ja häpeä
Niin, näkyy kyllä vievän aikaa tämä asenteiden muuttuminen. Mutta jonkun verran edistymistä on kyllä tapahtunut. Olen yli 60 ja asenteet olivat lapsuudessani pahemmat.
Ihan älytön neuvo nuorille.
Ei varmaan nosta paineita ja aiheuta tahattomia raskauksia nämä Soinnun elämän viisaudet.
Kun on oman maineensa onnistunut pilaamaan niin nyt oikein vängenvääntämällä yrittää saada nuoret naiset alut tekemään saman ennen kuin tajuavat miten ne teot vaikuttaa loppuelämän maineeseen.
Huono neuvo. Fiksut miehet eivät ota vaimokseen ja lastensa äidiksi naista, jolla on todennäköisesti ainakin herpes ja maine pettäjänä ja jakorasiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille tytöille on ihan omat nimetyksensä.
Entäs näille pojille? Ei kai ne tytöt yksin pane? Vastaa, senkin tekopyhä öykkäri.
Olihan ne gigoloita mitälie. Yhtä likaisina pidettiin.
No tämä!
Pienemmällä paikkakunnalla kun kasvoin ja aloitin aikuisuuteni , niin kyllähän ne kukasta kukkaan lentävät miehet olivat nuorten naisten silmissä pilalla eikä kukaan enää huolinut.
Näitä kumiperseitä on valitettavasti Suomessakin jo niin paljon, että helpostihan ne sekoittaa toisiinsa. Näyttävät suunnilleen samalta ja puhuvat yhtä tyhmiä.