Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg ohjeistaa 20 vuotiaita naisen alkuja: EI SE JÄRVI SOUTAMALLA KULU

Vierailija
28.07.2022 |

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Ei-se-jarvi-soutamalla-kulu-nain-Diili-vo…

Mitä mieltä olette tästä?

Onko hyvä neuvo nuorille 20v naisen aluille?

Kommentit (335)

Vierailija
321/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoksi ja lastensa äidiksi ei kiertopalkintoa kukaan mies huoli. En minä ainakaan 1998 syntynyt. Vaikka itse olisin helppoa naista nuorena kollina käynyt laittamassa, niin ei vaimoksi ole enkä äidille näytille vie. Sitä oikeaa vielä saapuvaks odotan. 

Mutta kuka nainen huolii miehen, joka on "laittanut" helppoja naisia? En minä ainakaan. 

Vierailija
322/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla naisilla on hirveät paineet. Toisaalta pitää olla kokenut ja taitava sängyssä. Toisaalta pitää varoa olemasta mikään jakorasia. Miten saavuttaa molemmat yhtäaikaa? Mistä löytyy taitava neitsyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan iltapäivälehdistäkin saanut lukea, että prostituoidun ammatti on ihan kunniallinen ammatti, ja naisille tietenkin. Joten ei se järvi soutamalla kulu kunniallisessa ammatissa. Hyvät ansioit. Itsensä arvostamisesta ja kunnioittamisesta viis, ei kun soutelemaan vaan. Mielenterveyskin saattaa romahtaa, kun toimii tässä kunniallisessa ammatissa, mutta pitäähän tiettyä ihmisryhmää palvella. 

Vierailija
324/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako tuo samaa kuin "ei pillu panemalla kulu"?

Vierailija
325/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat palstamammat moralisoivat nuorten naisten valintoja. 😂 Kyllä kaksikymppiset osaavat tehdä valintansa ilman ikälopun mamman neuvoja. Joku haluaa seksiä joku toinen ei.

Vanhat palstamammat olivat nuoria itsekin vähän aikaa sitten. Seksi oli (taivas!) keksitty jo silloin, vaikka kaltaisesti kakarat luulivat sen itse keksineensä :) Kun ikää on tullut lisää, on huomannut, että kaikki valinnat silloin kaksikymppisenä ei ehkä sittenkään menneet ihan nappiin. Joskus tulee ehdotettua sille kaksikymppiselle, että säästyy oma mielenterveys, kun ei naiskentele ympäriinsä. Ja tuo Sointu Borg on niin epäuskottavan oloinen ihminen, että en edes pölynimuria siltä ostais. Älä sinäkään siis kuuntele sen jorinoita. 

Vierailija
326/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi huono neuvo! Fiksu mies ei ota jakorasiaa.

Fiksu ei kerro kumppanilleen seksiseikkailuistaan

Mutta kaverit kertoo. 

Vierailija
327/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettehan iltapäivälehdistäkin saanut lukea, että prostituoidun ammatti on ihan kunniallinen ammatti, ja naisille tietenkin. Joten ei se järvi soutamalla kulu kunniallisessa ammatissa. Hyvät ansioit. Itsensä arvostamisesta ja kunnioittamisesta viis, ei kun soutelemaan vaan. Mielenterveyskin saattaa romahtaa, kun toimii tässä kunniallisessa ammatissa, mutta pitäähän tiettyä ihmisryhmää palvella. 

Kunniallisesti naimisissa olevat miehethän niitä prostituoituja käyttävät. Vaimoa on päästävä pettämään. Ja taloudellisessa ahdingossa olevia naisia hyväksikäyttämään omaksi mielihyväkseen. 

Mutta tässäkin tietysti nainen (prostituoitu) on se huono ihminen. 

Vierailija
328/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuntuu olevan kunnia-asia h*orata mahdollisimman monen naisen kanssa, mutta naiselle se on häpeä. Missä suomalainen tasa-arvo?

Vierailija
329/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhat palstamammat moralisoivat nuorten naisten valintoja. 😂 Kyllä kaksikymppiset osaavat tehdä valintansa ilman ikälopun mamman neuvoja. Joku haluaa seksiä joku toinen ei.

Vanhat palstamammat olivat nuoria itsekin vähän aikaa sitten. Seksi oli (taivas!) keksitty jo silloin, vaikka kaltaisesti kakarat luulivat sen itse keksineensä :) Kun ikää on tullut lisää, on huomannut, että kaikki valinnat silloin kaksikymppisenä ei ehkä sittenkään menneet ihan nappiin. Joskus tulee ehdotettua sille kaksikymppiselle, että säästyy oma mielenterveys, kun ei naiskentele ympäriinsä. Ja tuo Sointu Borg on niin epäuskottavan oloinen ihminen, että en edes pölynimuria siltä ostais. Älä sinäkään siis kuuntele sen jorinoita. 

No meitä vanhempiakin palstamammoja on moneksi. Tuossa jo kirjoitinkin, että itsekin tullut seksiä harrastettua nuorena aina silloin kun huvitti, eikä mun mielenterveys tai muukaan elämä ole siitä kyllä kärsinyt. Päinvastoin on jäänyt enimmäkseen kivoja muistoja. Lisäksi mulle on jäänyt noista ajoista myös sellainen olo, että olen itse saanut ohjailla elämääni ja tehdä asioita, joita olen halunnut, enkä ole alistunut kenenkään muun (seksikumppanien enkä myöskään yleisten mielipiteiden ja ennakkoluulojen) määräiltäväksi tai arvosteltavaksi. Itselleni henkilökohtaisesti nuo kokemukset ovat olleet paitsi iloa tuovia, myös voimaannuttavia ja vapauttavia, ja olen saanut niistä hyvää mieltä.

Yleisellä tasolla myös ajattelen, että naisten asema ei ainakaan parane sillä, että kuunnellaan ihmisiä, jotka yrittävät pakottaa elämään tai ajattelemaan tietyllä tavalla, että olisi oikeanlainen tai arvostusta ansaitseva henkilö tai esim. myöhemmin sopiva jollekin puolisoksi. Ennenmmin toivoisin, että jokainen tekee niin kuin itse haluaa ja mikä itselle tuntuu sopivalta tavalta elää omaa elämäänsä. Ei tarvitse kuunnella Sointu Borgia, mutta ei myöskään arvostelijoita tai moralisoijia.

Vierailija
330/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se järvi soutamalla kulu, mutta voi pilaantua ja sieltä pakenee elämä. Seksuaalisuus on vähän sellainen asia, että monet asiat mitkä nuoruudessa tuntuu olevan merkityksettömiä saakin sitten myöhemmin isomman merkityksen, joka voi johtaa vaikka syvempään kriisiin. Ei kenenkään tarvitse istua jalat ristissä, mutta kohtuus kaikessa. Itseäni kauhistuttaa tämä kaupallisen seksin ja itsensä myymisen ihannointi nykypäivänä. Vapaata seksiä on aina ollut ja muistan jostain Helen Mirrenin haastattelusta, missä hän sanoi, että periaatteessa tietyissä piireissä on pakko harrastaa panemista kaikkien kanssa, koska se oli 70-luvulla se juttu.

Vierailija
331/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään kannata päästää muslimia melomaan järvelle.

Vierailija
332/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut nuori pitkään aikaan. On huolestuttavaa jos kaksikymppiset miettivät päätoksiään siltä pohjalta mitä mieltä he ehkä ovat niistä keski-iässä. Nuoruuteen kuuluu kokeilut ja kantapään kautta oppimiset. Ikävä jos sinulle on tullut traumoja seksikokemuksistasi. Suurelle osalle niitä ei tule. Moni on iloinen siitä, että kumppaneita on ollut useampiakin. Joku on iloinen ettei ole ollut kuin se yksi tai ei yhtään. Miksi sinä niputat kaikki nuoret yhteen joukkoon? Jos joku haluaa harrastaa seksiä useamman kanssa ja on tyytyväinen siihen, niin mikä siinä on vikana? Tai jos ei halua seksiä? Kumpi on tärkeämpää, elää omannäköinen elämänsä vai tehdä niin kuin muut haluavat?

Vierailija
333/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tuntuu olevan kunnia-asia h*orata mahdollisimman monen naisen kanssa, mutta naiselle se on häpeä. Missä suomalainen tasa-arvo?

Palstailijoiden mielikuvituksessa naisten tulee olla siveitä ja neitsyitä. Miehet ovat hyväksikäyttäjiä oli heillä ollut naisia tai ei.

Vierailija
334/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoksi ja lastensa äidiksi ei kiertopalkintoa kukaan mies huoli. En minä ainakaan 1998 syntynyt. Vaikka itse olisin helppoa naista nuorena kollina käynyt laittamassa, niin ei vaimoksi ole enkä äidille näytille vie. Sitä oikeaa vielä saapuvaks odotan. 

Olet siis laittaja helppo mies. Hyi. Et aviomiesmateriaalia, et lasten isä materiaalia etkä kelpaa äidille näytille vietäväksi. Yhdeksi yöksi voit kelvata, et mihinkään vakavampaan. 

Vierailija
335/335 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunniallisesti naimisissa olevat miehethän niitä prostituoituja käyttävät. Vaimoa on päästävä pettämään. Ja taloudellisessa ahdingossa olevia naisia hyväksikäyttämään omaksi mielihyväkseen. 

Mutta tässäkin tietysti nainen (prostituoitu) on se huono ihminen. 

Tarkoitan näitä keskenkasvuisia tyttöjä, jotka luulevat, että asia on heillä hallinnassa, ja kun tulee hyvät ansiot. Eri asia on naiset, jotka on pakotettu tavalla tai toisella prostituutioon ja miehet heitä käyttää hyväkseen. Suomessa ei naisten tarvitse elääkseen myydä itseään, mutta jostakin syystä siihen nyt oikein kannustetaan.