Sointu Borg ohjeistaa 20 vuotiaita naisen alkuja: EI SE JÄRVI SOUTAMALLA KULU
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Ei-se-jarvi-soutamalla-kulu-nain-Diili-vo…
Mitä mieltä olette tästä?
Onko hyvä neuvo nuorille 20v naisen aluille?
Kommentit (335)
Naisenalkuja. Melkoisia alkuja ainakin OF-sivuille itse tekemien liitymisilmoitusten mukaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuluuko mela🤔
Ei kulu. Tosin soudettaessa käytetään airoja eikä melaa.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja neuvoja nuorille tytöille (käytännössä on vielä tuossa iässä). Piste.
Sun mielestä varmaan nuorille miehille tulee neuvoa pidettäväisyyttä.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille tytöille on ihan omat nimetyksensä.
Entäs näille pojille? Ei kai ne tytöt yksin pane? Vastaa, senkin tekopyhä öykkäri.
Olihan ne gigoloita mitälie. Yhtä likaisina pidettiin.
No tämä!
Pienemmällä paikkakunnalla kun kasvoin ja aloitin aikuisuuteni , niin kyllähän ne kukasta kukkaan lentävät miehet olivat nuorten naisten silmissä pilalla eikä kukaan enää huolinut.
Jos tuo olisi totta niin he eivät olisi voineet lentää kukasta kukkaan, joten elä valehtele. Sellaisia miehiä arvostetaan joilla on mahdollisimman paljon partnereita, koska se kertoo, että mies on haluttu naisten keskuudessa.
Sen sijaan sellaista naista jolla on paljon partnereita niin pidetään halpana naisena, jota voi lihakolona pitää, mutta vakavaa suhdetta ei kukaan h***an kanssa halua.
Tämän tajuan ihan naisenakin.
Senkun itse jakaa vaikka jokaiselle miehelle, mutta jätä esikuvana nuorille tytöille tuommoiset vinkit antamalla, joilla menee maine ja mielenterveys! 😡
Vierailija kirjoitti:
Senkun itse jakaa vaikka jokaiselle miehelle, mutta jätä esikuvana nuorille tytöille tuommoiset vinkit antamalla, joilla menee maine ja mielenterveys! 😡
Sointu ajattelee vain itseään eikä tajua, että hänen seks.elämän avauksillaan on jo menettänyt maineen oikeassa bisnes maailmassa, heittänyt KTM-tutkinnon hukkaan, kun kukaan vakavasti otettava yritys ei häntä halua palkata maine haitan vuoksi.
Se järvi ei ehkä soutamalla kulu, mutta maine kylläkin. Sen voisi rehellisesti kertoa, kun jakelee nuorisolle näitä "viisauksiaan".
"Tänään munaa löydän minä jostain,
mua vielä joku arvostaa."
– Sointu
Ei hän tyhmä ole. Nykyään hömppäjulkisuudella tienaa paremmin kuin ekonomin hommissa, ellei pääse jonkun tosi iso puljun johtajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tyhmä ole. Nykyään hömppäjulkisuudella tienaa paremmin kuin ekonomin hommissa, ellei pääse jonkun tosi iso puljun johtajaksi.
Hän ilmeisesti uskoo, että julkisuus on aina hyvä eikä ole mitään väliä, mistä syystä ja missä valossa julkisuuteen päätyy.
Minä häpeäisin silmät päästäni.
Kymmenillä airoilla soudettu järvi on pilalla. Kelpaa enää vain pahassa puutteessa yhdeksi yöksi.
Sointua voi verrata koronarokotteen ottajiin jotka eivät voi myöntää tehneensä virheen vaan haluaa muidenkin tekevän saman virheen, ajatellen että siten se omakin olo helpottuu. Helpompi olisi vain myöntää tehneensä virheen.
Tosi huono neuvo! Fiksu mies ei ota jakorasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sointu ei sitten oo kuullut noista sp taudeista. Ja kortsut ei takaa mitään. Tietyt taudit kun leviää niistä huolimatta. Eikä ne kortsutkaa oo 100% varmoja muutenkaan. Menevät rikki jne.
No jo on.
Ala sinäkin naimaan oikein urakalla, äläkä narise.
Ja jos se ajanpuutteesta on kiinni niin eihän se ole kuin kumi päälle ja vartti 👍
tuokin kohta 40 ja valkoihoislapseton
Ei se väärin ole, nuorena kannattaa paneskella kun on mahdollisuus. Oli mies tai nainen.
Mutta kuluuko mela🤔