Harrastuskaveri pukeutuu muumipaitoihin ja Iines-Ankka legginseihin
Eikä siinä mitään jos hän olisi päiväkoti-ikäinen, mutta on melkein 50.
Yhtenä päivänä hänellä oli tosiaan Iines-legginssit ja muumikuvioinen tunika. Repussa oli muumimamman naama ja hiukset oli pinkeillä lenkeillä saparoilla.
Juttelee vähän väliä miten tilasi taas jonkun ihanan muumi- tai Nalle Puh-paitulin ja samalla kotiin mukeja Pipsa Possun kuvilla ja olkkariin Nalle Puh-verhot. Lapsensa ovat teinejä.
Juu, kukin tavallaan ja onhan se ihailtavaa että uskaltaa pukeutua juuri niin kuin haluaa. Mutta en voi olla miettimättä mistä moinen juontaa juurensa. Tunteeko joku tällaisen aikuistaaperon, tai oletko itse sellainen? Käydäänkö tässä läpi jotain lapsuuden ikäviä muistoja tai ikäkriisiä?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 43-vuotias ja ostin juuri Minni Hiiri-puseron. Ei kiinnosta jos se on jollekin ongelma.
Minäpäs ostin Muumimekon! Ja jos joku tietää, mistä saa Iines Ankka -leggingsejä, niin tiedosta olisin kiitollinen. Tahtoo kans semmoset 😊
https://www.redbubble.com/i/leggings/Daisy-duck-2-by-nandinisakshi/8323…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, minäkin olen sitä mieltä että tuollainen pukeutuminen on noloa. Älä välitä näistä huutelijoista täällä, jotka ilkeillä sanankäänteillä yrittävät nolata aloituksesi.
No julkisesti yrittää nolata kaverinsa, tosin nolaa vain itsensä. Toivottavasti ystävä lukee tämän aloituksen ja saa selville millainen kaveri hänellä oikein onkaan.
Emme ole kavereita. Harrastuksen parissa joudun olemaan hänen kanssaan tekemisissä.
Jos haluaisin jostain syystä nolata hänet, tekisin sen muulla tavoin kuin kirjoittamalla tunnistamattomasti anonyymille keskustelupalstalle.
Ap
Mitä ajattelet siitä, että tuo harrastuksesta tuntemasi henkilö saattaa lukea tämän aloituksen ja tunnistaa itsensä tästä? Kuvailit myös tässä ketjussa hänen työhönsä liittyvän anekdootin. Eikö olisi kiusallista tietää harrastustutun lukeneen näitä sinun pohdintojasi hänestä? -eri
Ap vielä paljasti henkilön lapsen iän ja sukupuolenkin. Kyllä tuosta jo tunnistaa ne, jotka olleet henkilön kanssa tekemisissä. Toivottavasti aloitus on mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, minäkin olen sitä mieltä että tuollainen pukeutuminen on noloa. Älä välitä näistä huutelijoista täällä, jotka ilkeillä sanankäänteillä yrittävät nolata aloituksesi.
No julkisesti yrittää nolata kaverinsa, tosin nolaa vain itsensä. Toivottavasti ystävä lukee tämän aloituksen ja saa selville millainen kaveri hänellä oikein onkaan.
Emme ole kavereita. Harrastuksen parissa joudun olemaan hänen kanssaan tekemisissä.
Jos haluaisin jostain syystä nolata hänet, tekisin sen muulla tavoin kuin kirjoittamalla tunnistamattomasti anonyymille keskustelupalstalle.
Ap
Mitä ajattelet siitä, että tuo harrastuksesta tuntemasi henkilö saattaa lukea tämän aloituksen ja tunnistaa itsensä tästä? Kuvailit myös tässä ketjussa hänen työhönsä liittyvän anekdootin. Eikö olisi kiusallista tietää harrastustutun lukeneen näitä sinun pohdintojasi hänestä? -eri
Ap vielä paljasti henkilön lapsen iän ja sukupuolenkin. Kyllä tuosta jo tunnistaa ne, jotka olleet henkilön kanssa tekemisissä. Toivottavasti aloitus on mielikuvitusta.
Mitä väliä? Eiköhän lapseksi pukeutuva ihminen tiedä jo valmiiksi että todellakin ihmiset puhuvat.
Ap
Ihanaa! Tykkään. Kaikki saa pukeutua miten haluaa. Mulla on välillä päällä batman asu ja välillä seksikäs mekko. Elämä on liian lyhyt miettimään onko joku toisten mielestä tyylikästä.
Oletus;
Mustat tai harmaat housut, ehdottomasti löysät.
Pirteän ruskea tai beige paita, ehdottomasti kuvioton.