Harrastuskaveri pukeutuu muumipaitoihin ja Iines-Ankka legginseihin
Eikä siinä mitään jos hän olisi päiväkoti-ikäinen, mutta on melkein 50.
Yhtenä päivänä hänellä oli tosiaan Iines-legginssit ja muumikuvioinen tunika. Repussa oli muumimamman naama ja hiukset oli pinkeillä lenkeillä saparoilla.
Juttelee vähän väliä miten tilasi taas jonkun ihanan muumi- tai Nalle Puh-paitulin ja samalla kotiin mukeja Pipsa Possun kuvilla ja olkkariin Nalle Puh-verhot. Lapsensa ovat teinejä.
Juu, kukin tavallaan ja onhan se ihailtavaa että uskaltaa pukeutua juuri niin kuin haluaa. Mutta en voi olla miettimättä mistä moinen juontaa juurensa. Tunteeko joku tällaisen aikuistaaperon, tai oletko itse sellainen? Käydäänkö tässä läpi jotain lapsuuden ikäviä muistoja tai ikäkriisiä?
Kommentit (65)
Ai. Mun mielestä se on jotenkin häiriintynyttä, mutta ilmeisesti on ihan jees pukeutua täti-ikäisenä kuin pikkulapsi. :D
Hauska huomata.
Ap
Minusta on häiriintynyttä vaivata mieltään sillä miten joku toinen pukeutuu. Jos ei millään lailla puutu sinun ulkoiseen olemukseen, niin älä sinäkään hänen.
Jotkut lapset pukeutuvat kuin aikuiset ja jotkut aikuiset pukeutuvat kuin lapset.
Kuulostaa huippuhauskalta ihmiseltä! Kätevästi saa rajattua tylsimykset pois piireistään. Pitäisikö harkita tyylinvaihtoa?
Onko kaverisi 200 kiloinen karvainen mies? Jos ei, niin mikä on ongelma?
Tykkää sarjakuvista? On taiteellinen tai huumorintajuinen?
Tai
Työskentelee lasten kanssa?
Häiritsee että tolla tavalla sotketaan tavaramerkkejä.
Joko Muumia tai Disneytä, ei kumpaakin samaan aikaan.
Just parasta! Leikkimielisyys on aina positiivista. Itse ostin toissapäivänä hauskoja lastenlaastareita itselleni tänne mökille 🙃
T. N melkein 52v
Kyllähän se vähän mietityttää, että onko tuohon joku "syvempi" syy, mutta toisaalta voihan sillä olla vaan sellainen maku. Ja kaveruuden kannaltahan ulkonäkö on tietty yhdentekevä, jos luonne muuten natsaa.
Iines ei käytä leggingsejä eikä muumit paitoja. Huono trolli.
😅 Mistähän saisi Iines Ankka -leggarit?
Vierailija kirjoitti:
😅 Mistähän saisi Iines Ankka -leggarit?
Olen moneen otteeseen kuullut niistä nettisivuista joista hän vaatteensa ja sisustusroinansa tilaa, mutta jostain kumman syystä en saa yhtään päähäni. :D Olen aktiivisesti keskittynyt muihin asioihin kun olen löytänyt itseni keskustelemassa keski-iän ylittäneen naisen kanssa siitä, mistä saa edullisimmin tilattua taaperovaatteita aikuisten koossa.
Pahoittelen. Google laulamaan!
Ap
Silloin kun nykyiset viiskymppiset olivat lapsia ei väreistä ollut vielä keksitty kuin ruskean eri sävyjä. Vaateet olivat sen mukaisia. Ei puhettakaan mistään kivoista Muumi-, Iines- yms. -aiheista. On ihanaa että nyt niistä voi nauttia - myös ne viiskymppiset! Hiiteen ikärasismi: glitteri, pompulat ja hauskat vaateet ovat kaikille!
Kuulostaa kivalta tyypiltä, kaverilla oli juuri eilen päällä pinkki muumipaita ja vaahtokarkki-korvikset. Jos jutut käyvät muuten yksiin niin minulle ihmisen pukeutuminen on ihan sivuseikka. Näin anonyyminä voin tunnustaa että ostan itselleni joskus sarjakuvalehden kaupasta, vaikka jonkun Hevoshullun jota luin lapsena. Vähän sellainen nostalginen muisteluolo iskee näin keski-iässä ;)