Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärrättekö että kala-allergikko ei voi olla edes samassa rakennuksessa jos koju on syönyt siellä kalaa?

Vierailija
27.07.2022 |

Eli jos allergia on oikein paha. Siksi kannattaa katsoa, minkälaiset eväät pakkailee esim. töihin.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko nuoleskella kaikkien samassa rakennuksessa olevien kanssa?

Tarvii nimittäin sen kontaktin allergisoivaan kohteeseen.

Vierailija
22/103 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko näin moni pitää kalasta niin paljon, että sitä on tuotava myös työpaikalle?? Syökää aitten mökeillänne ihan mitä tahdotte.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että koju voi noin vain käydä rakennuksessa syömässä kalaa! Olen pöyristynyt!

Vierailija
24/103 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko näin moni pitää kalasta niin paljon, että sitä on tuotava myös työpaikalle?? Syökää aitten mökeillänne ihan mitä tahdotte.

ap

Minä tuon töihin yleensä edellisen päivän tähteet. Jos se sattuu olemaan kalaa niin en kyllä ala toista ruokaa kokkaamaan sen takia että joku muu ei sitä kestä.

Vierailija
25/103 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaviaaria sun haavoihin.

Vierailija
26/103 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koju voimaantuu ja syö rempseästi kalaa julkisella paikalla. Millaisia ajatuksia tämä herättää sinussa ja miten sanoittaisit hajun?

Vierailija
27/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Aika monessa työpaikkaruokalassa on kalaa tarjolla.

Vierailija
28/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap trollaa mainiosti. Yksi paras trollaus palstalla aikoihin.

Vierailija
29/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua otti päähän edellisen työpaikan hajuton toimisto. Mä hikoilen runsaasti enkä saanut edes käyttää raikkaalta tuoksuvaa deodoranttia. No joo, ei se toimisto ollut siis oikeasti hajuton, koska löyhkäsihän siellä hiki. Kiitos näiden superallergisten. Ps. Pitäisikö teidän siedättää itseänne? Olen itse siedättänyt pois hajusteallergiani.

Näissä erittäin vakavissa allergioissa, joissa allerginen henkilö saa anafylaktisen sokin tai pahan astmakohtauksen, siedättäminen voi olla erittäin hankalaa ja epäonnistuu helposti, koska oireet laukaisee niin mitättömän pieni määrä allergeenia. On vaikea motivoitua siedättämiseen, jos sen prosessin aikana päätyy useamman kerran teholle.

Vierailija
30/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua otti päähän edellisen työpaikan hajuton toimisto. Mä hikoilen runsaasti enkä saanut edes käyttää raikkaalta tuoksuvaa deodoranttia. No joo, ei se toimisto ollut siis oikeasti hajuton, koska löyhkäsihän siellä hiki. Kiitos näiden superallergisten. Ps. Pitäisikö teidän siedättää itseänne? Olen itse siedättänyt pois hajusteallergiani.

Oletko kuullut hajustamattomista deodoranteista?

Hajusteherkille muiden hajusteet voivat olla hyvin vastenmielisiä.

Vierailija
31/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä erittäin vakavissa allergioissa, joissa allerginen henkilö saa anafylaktisen sokin tai pahan astmakohtauksen, siedättäminen voi olla erittäin hankalaa ja epäonnistuu helposti, koska oireet laukaisee niin mitättömän pieni määrä allergeenia. On vaikea motivoitua siedättämiseen, jos sen prosessin aikana päätyy useamman kerran teholle.

Silloin on turhaa odottaa että muut motivoituisivat olemaan ottamatta vaikkapa sitä kalaa tms. evääksi töihinsä.

Vierailija
32/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut itse neuvotella käyväsi taukotilassa syömässä ennen muita? Jos sinulla on noin harvinainen oireenkuva, et voi vaatia muita elämään sen mukaan ja valita, mitä he syövät. Voit kuitenkin vaikuttaa siihen, kuinka itse käyttäydyt ja kuinka voit välttää altistuksen.

Vierailija
33/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihmeen koju? Syökö koju tosiaan mujeita?

Vierailija
34/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kalalientä kahvinkeittimen veteen niin loppuu se vikinä

Vierailija
35/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk sinun allergiat ja nyt tuli mieleen etten olekaan syönyt kalaa vähään aikaan, ostankin tänään lohta ja teen keiton, sitä otan evääksi monena päivänä.

Vierailija
36/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko nuoleskella kaikkien samassa rakennuksessa olevien kanssa?

Tarvii nimittäin sen kontaktin allergisoivaan kohteeseen.

Kala-allerginen lapsi söi päiväkodissa hoitajan vieressä, joka söi kalakeittoa. Silmät turposivat ja suupielet aukesivat. Koskaan aikaisemmin ei ollut saanut näin voimakasta reaktiota. Saatiin epipen-kynä, mutta sitä ei olla toistaiseksi tarvittu. Näyttää, että nyt jo koululaisena ei enää reagoi niin voimakkaasti ja hän on itsekin oppinut luovimaan asian kanssa. Ymmärtää asia tosi hyvin.

Vierailija
37/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia nämä muka-hauskat ihmiset.

Vierailija
38/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, henkilö joka oli saada slaagin, kun taukotilassa yksi söi kalaruokaa, työskenteli itse lihatiskillä, missä kolmen metrin päässä oli kalatiski.

Vierailija
39/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas kerran.

Vierailija
40/103 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöviä kojuja pitääkin välttää. Kaikkien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme