Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun

Vierailija
27.07.2022 |

Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?

Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.

Kommentit (623)

Vierailija
161/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta kyllä saa sen kuvan, että vain ulkonäöllä on väliä miehille ja sitä parantamalla naisen taso nousee. Onko siis niin, ettei miehet edes tunne mitään rakastamista tai sen oikean kohtaamisen tunnetta, vaan yrittävät vain saada mahdollisimman hyvännäköisen? Ja jos on vähänkin pyöreä, tavallinen naama tai tasapaksu vartalo niin luonne ei paljon kiinnosta. Tämä selvä.

Mulla nimenomaan luonne on se valintakriteeri. Toki on oma maku, esim ihastun yleensä tummiin, siis ihan suomalaisiin, mut ruskeahiuksisiin ja massaa saa olla muttei bodari. Nämä piirteet löytyy aika monelta. Pointtina se, että saa miehelläkin olla oma maku, mutta tän keskustelun perusteella mies ottaa vaikka minkä riivinraudan kunhan on tarpeeksi hyvännäköinen.

Ja ei, nimenomaan en ala korjata omaa ulkonäköä, haluan miehen just tällä habituksella. Ois hirveää tajuta olevansa näyttelyesine ja/tai seksinukke.

Mulla tulee nettideittinaisia selatessa usein fiilis, että niin moni nainen hyötyisi äärettömän paljon painon pudotuksesta. En ole varma, että ymmärtääkö naiset miten tärkeä timmi vartalo on viehätyksen kannalta?

Jos näen heti kuvista että solisluiden alue on rasvan peitossa, olkavarret ovat leveän rasvaiset, reidet ovat isot selluliittiset tunkit niin millään muulla ei ole enää merkitystä. En halua ottaa luonteesta selvää.

Tulee muutenkin negatiivinen ensivaikutelma luonteesta kun laiminlyö vartaloaan ja terveyttään.

Eikö hän omaa yhtään kunnianhimoa ja kurinalaisuutta? Miksi elää löysävartaloisena?

Kunnianhimoa? Löytyy, mutta ei mihinkään naurettavaan kropan muokkaamiseen. Tuolla energialla saa jo hyvän ammatin. Kroppa on vaan pintaa ja rappeutuu joka tapauksessa, tulee vielä pinnalliset sen huomaamaan. Mikään ei ole surkeampaa kuin pinnallisen ihmisen vanheneminen, kun sillä ei ole muuta kun se muovinen pinta.

Kyllä se lihava lyllerövartalo surkeammab iljettävä vanhetessa tulee olemaan, kun iho roikkuu kuin lihavalla liito-oravalla ja terveysongelmia on roppakaupalla. Todistat vain sen, että olet niin laiska, kuin kaikki kuvittelevatkin.

Herra on hyvä ja maksaa rouvalleen salin, salongin, kirurgiset operaatiot etc. Mitä sä täällä vingut?

Voivoi menikö lylleröllä tunteisiin? Pilasit kroppas ja vaadit muita maksajiksi?

Sulla taisi mennä. Mulla on koulutus ja työpaikka. Meinaten ettei mun tarvi elää miehelle.

Katkeran mamman copetuksia, että oikein koulutus ja työpaikka! Hieno juttu, jossain olet sinäkin onnistunut.

Sanoo köyhä pullohartiamies, jonka aineenvaihdunta pitää hänet kukkakeppinä. Päässä on pelkkää tyhjää.

Eipä se koulutus ainakaan sinua viisastuttanut, kun luulet aineenvaihdunnan vaikuttavan merkittävästi painoon. Vinkki: kaikki eivät ahmi ruokaa yli tarpeensa.

Vinkki: paino ei ole koko maailma, kuten se on sinulle. Minä olen normaalipainoinen, mutta en tajua noin älyttömän kapeaa elämäntapaa, jossa ei ole mitään muuta kun se paino, tai painon puuttuminen.

Painosta eniten vänisee nämä joilla on sellainen aineenvaihdunta, että ovat kukkakeppejä vaikka söisivät mitä. Lihaksia noille miehille ei myöskään juuri tule, eli heillä on vain se pullohartiahoikkuus. Ei ammattia, ei harrastuksia, vain se painon kyttääminen. Liian pieni ja hento mies kyttäämässä joka kaloria. Ei tunteita, koska jos nainen lihoo kilonkin, ei pikkuheppi enää nouse, ja rakkaus on aina ehdollista. Sama kun nainen väkisin ikääntyy, hän on arvoton koska pinnallisella ei ole muuta kun se pinta.

Noin suuri pinnallisuus on mt-ongelma. Onneksi naiset on aika hyviä havaitsemaan nuo, vain hyvin tyhmä nainen haksahtaa pinnalliseen mieheen. Kuten täällä näemme, ei tuokaan kaveri asuisi täällä, jos sillä olisi jokin nainen, saati sitten se hoikka.

Kannattas varmaa hoitaa nuo omat mt-ongelmasi ihan alkuun.

Vierailija
162/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.

Aivan varmasti. Kannattaisi siis ensin kiinnostua muistakin miehistä, kuin niistä, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.

Päin vastoin. Juurihan te sanoitte, että nuo aina tyytyvät, eli niitä kannattaa välttää. Vain siltä top 5% voi saada aitoa rakkautta, koska he voivat valita. Eli sellainen tai yksin, opettaa palsta.

Tämä on totta. 2 rumaa miestä ja 2 pitkää suhdetta takana. Molempien sisältä paljastui lähes peto (t=d). Ihannenainen oli heillä omien lasten ikäisiä julkkiksia. Sain kuulla jatkuvasti supernaisellisesta vartalostani. Vaikka olin vuosikymmeniä laihiksella ja jumppasin niin malli ei muuttunut. Sen sijaan hiukset alkoivat tippua. Nyt minulla on komea itseni ikäinen vakavarainen mies. Hän kohtelee minua, kuin jumalatarta. Muutimme asumaan syrjäkylään kaksin järven rannalle. Älkää tyytykö, sillä riistätte toiselta arvokkaita vuosia.

Huomatkaa vakavarainen. Tämä on se juttu naisilla. Sääliksi käy rikkaita miehiä. Et voi oikeastaan koskaan tietää pitääkö nainen sinusta vai rahoistasi.

Niinpä. Töissä huvittaa eräs noin 35 v nainen. Hän on varsin hyvän näköinen ja oli ennen vaativainen miesten ulkonäöstä. Oli pitkä ominaisuuslista mikä pitää täyttää ja mitä ei saa olla ulkoisesti että kelpaa. No, kesäloman jälkeen hän laittoi sitten kuvia ihanasta lomastaan ja kuvissa hänellä oli sitten uusi mies. Selvästi lyhyempi kuin nainen, päältä kalju, mahaakin oli. Kaikkea mitä hän oli sanonut ettei käy. Selvisi kuvista myös hyvin syy miksi kiinnosti: kuvissa he hymyilivät varsin hienossa purjeveneessä eri satamissa, oli hieno auto jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.

Aivan varmasti. Kannattaisi siis ensin kiinnostua muistakin miehistä, kuin niistä, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.

Päin vastoin. Juurihan te sanoitte, että nuo aina tyytyvät, eli niitä kannattaa välttää. Vain siltä top 5% voi saada aitoa rakkautta, koska he voivat valita. Eli sellainen tai yksin, opettaa palsta.

Tämä on totta. 2 rumaa miestä ja 2 pitkää suhdetta takana. Molempien sisältä paljastui lähes peto (t=d). Ihannenainen oli heillä omien lasten ikäisiä julkkiksia. Sain kuulla jatkuvasti supernaisellisesta vartalostani. Vaikka olin vuosikymmeniä laihiksella ja jumppasin niin malli ei muuttunut. Sen sijaan hiukset alkoivat tippua. Nyt minulla on komea itseni ikäinen vakavarainen mies. Hän kohtelee minua, kuin jumalatarta. Muutimme asumaan syrjäkylään kaksin järven rannalle. Älkää tyytykö, sillä riistätte toiselta arvokkaita vuosia.

Huomatkaa vakavarainen. Tämä on se juttu naisilla. Sääliksi käy rikkaita miehiä. Et voi oikeastaan koskaan tietää pitääkö nainen sinusta vai rahoistasi.

Onko jotenkin hienompaa pitää ulkonäöstä ja nuoruudesta? Molemmat yhtä katoavaisia kuin mammona.

Vierailija
164/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen on aika monimutkainen asia. Jokainen joutuu tyytymään johonkin asiaan puolisossaan. Pitkässä suhteessa on loogisempaa siinä mielessä tyytyä ei-optimaaliseen ulkonäköön jos toinen vaihtoehto olisi vaikkapa tyytyä toisen ei-toivottuun luonteeseen, koska jälkimmäinen on paljon vaikeampi sivuuttaa arjessa.

Toisten ongelma on juuri se että heihin tyydytään, ja toisten se että heihin ei tyydytä; kärsitään siitä että mies kuolaa muita naisia ja toiset siitä että mies kuolaa häntä mutta ei halua muuta.

Joillekin käy sellainen lottovoitto että mistään paremmasta ei millään osa-alueella toivota kuin mitä omalla puolisolla on, ainakaan suhteen ensimmäisinä vuosina. Suurin osa kuitenkin joutuu tekemään jonkinlaisen vaihtokaupan (sukupuolesta riippumatta) jonkin ominaisuuden suhteen. Sen hyväksyminen on realismia. Jos odottaa sellaista ihmistä, joka ei mitään muuta keksi enää koskaan kaivata (edes fantasioissaan), taitaa yleensä lopulta onnistuessaan löytää lähinnä hyvän valehtelijan.

Ja jos ne asiat, joita toinen arvottaa korkealle, ovat itselle liian tärkeitä puutteita siitä huolimatta että toinen kuitenkin osoittaa halunsa olla suhteessa, on omalla vastuulla siinä tapauksessa erota sellaisesta ihmisestä, joka tyytyy vääriin asioihin.

Vierailija
165/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis. kirjoitti:

Monet kymmenet tuhannet kiltit ja kunnolliset miehet haluaisi naisen mutta aloittajan kaltainen nainen antaa aina pakit koska haluaa miehen joka on komea ja pitkä. Aloittaja ei tyydy vaan odottaa että joku komea mies tulee iskemään. Tavikselle se antaa pakit samantien.

Kilttikset " haluaisi naisen", mutta eivät saa. Eli kilttiskin tyytyy,kunhan vaan on pillu käytettävissä. Miksi ihmeessä naisena ottaisin katkeran naisvihaaja-tyytyjä,,jos voin saada paremman näköisenä ja muutenkin paremman- tyytyjän?

Vierailija
166/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, mutta miten tuo on mahdollista, koska sinä haluat sen itseäsi tasokkaamman miehen niin mies joutuu tyytymään matalatasoisempaan sinuun.

Jos oikeasti haluat, että noin käy niin sitten sinun tulee olla se joka tyytyy, mutta naiset tuntien se ei todellakaan ole mahdollista.

Entäs ostovosut? Nehän joutuu tyytymään saadakseen rahaa.

Ootko oikeasti noin tyhmä, ettet tajua miten maksullinen seksi eroaa parisuhteesta?

Et ole ikinä lukenut ostaja miesten itkuvirsiä siitä kuinka nainen otti ja lähti rahojen huvettua? Mä olen. Joka kerta mies koki voineensa ostaa naisen itselleen pysyvästi sijoittamalla kaiken mikä irti lähti. Vaimo kyllä tiesi alusta saakka mistä oli kysymys.

Vierailija
167/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulinaa on huvittava kuunnella "Ei me kiltit  kunnon miehet kelvata, vaan pitää olla jännis joka sitten pettää ja jättää"

Te ootte just niitä tossuja ja nössyköitä. Jos teiän asenne on jo toi, että oon kiltti ja en kelpaa, niin mitä kiinnostavaa teissä on naiselle? Teiltä puuttuu se miehekkyys kokonaan, mikä naisiin vetoaa. Ei ihme ettei natsaa. Man up!

Vierailija
168/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet top 10% nainen, olet sellainen varmasti jollekin miehelle. Ellet ole, ei kannata elätellä liian romanttisia toiveita ettei joudu pettymään.

Noinhan se menee. Sama toisten päin. Jos et ole pitkä tumma komea varakas -tyyppinen mies, et kuulu 10% top wow miehiin...

Vierailija
169/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta kyllä saa sen kuvan, että vain ulkonäöllä on väliä miehille ja sitä parantamalla naisen taso nousee. Onko siis niin, ettei miehet edes tunne mitään rakastamista tai sen oikean kohtaamisen tunnetta, vaan yrittävät vain saada mahdollisimman hyvännäköisen? Ja jos on vähänkin pyöreä, tavallinen naama tai tasapaksu vartalo niin luonne ei paljon kiinnosta. Tämä selvä.

Mulla nimenomaan luonne on se valintakriteeri. Toki on oma maku, esim ihastun yleensä tummiin, siis ihan suomalaisiin, mut ruskeahiuksisiin ja massaa saa olla muttei bodari. Nämä piirteet löytyy aika monelta. Pointtina se, että saa miehelläkin olla oma maku, mutta tän keskustelun perusteella mies ottaa vaikka minkä riivinraudan kunhan on tarpeeksi hyvännäköinen.

Ja ei, nimenomaan en ala korjata omaa ulkonäköä, haluan miehen just tällä habituksella. Ois hirveää tajuta olevansa näyttelyesine ja/tai seksinukke.

Viehättävä ulkonäkö ja hyvä luonne = potentiaalinen kumppani

Epäviehättävä ulkonäkö ja hyvä luonne = potentiaalinen ystävä

Ei se tämän monimutkaisempaa ole näin miehen näkökulmasta.

Vierailija
170/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulinaa on huvittava kuunnella "Ei me kiltit  kunnon miehet kelvata, vaan pitää olla jännis joka sitten pettää ja jättää"

Te ootte just niitä tossuja ja nössyköitä. Jos teiän asenne on jo toi, että oon kiltti ja en kelpaa, niin mitä kiinnostavaa teissä on naiselle? Teiltä puuttuu se miehekkyys kokonaan, mikä naisiin vetoaa. Ei ihme ettei natsaa. Man up!

Ja mitvit eilisen avautumistopan suhteen?? Ulivulin luokse oli tulossa 35v. lapseton kokenut nainen. Tällä levis kasetti ja alkoi karjumaan vääränlaisesta naisesta. Meni pesä sivu suun...

Vierailija
171/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäisikö minun ajatella samoin kun puolisoni (nainen) aina kehuu komeiksi miehiä, jotka ovat itseni täysiä vastakohtia? 

Vierailija
172/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen tulisi olla tasapainossa niin, että molemmat kokee saaneensa saaliin. Tällöin on luontaisesti molemminpuolista kunnioitusta. Nykyään tuntuu olevan tapana että naiset saa haluamansa ja miehet tyytyy ja sitten miestä ei kiinnosta koko parisuhde eikä hän kunnioita naistaan. Eikä se naisenkaan kunnioitus miestään kohden kovin ilmiselvältä vaikuta, vaan melko pian nuo näyttävät olevan tyytymättömiä.

Hyvä pointti tuo, että molempien tulee kokea saaneensa saaliin. Enpä ollut asiaa noin ajatellut aiemmin.

Olen ollut sellaisissa suhteissa, joissa tiedostin että voisin saada paremmankin miehen kuin se silloinen kumppani. Ja luulen että en sen takia oikein ikinä kunnioittanut kyseisiä miehiä.

Ja toisaalta, olen ollut myös suhteessa jossa mies oli minua selvästi "ylempitasoinen", ja mies kyllä selvästi tiedosti sen että hän oli meistä kahdesta se jolla on enemmän optioita. Homma päättyi pian kun hän löysi minua paremman.

Vierailija
173/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on edelleenkin hirveän tärkeää kuulua joukkoon. Kaunis kodinkone miltä tulee sopiva määrä jälkeläisiä 5/5

Ruma nainen voi homehtua pois.

Naisen tulisi pitää huoli ettei koskaan luovu urastaan. Kodinkoneena eläminen ei anna mitään.

Vierailija
174/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nainen jonka kanssa ollaan paremman puutteessa, tyypillisesti kahden pidemmän suhteen välissä. Luultavasti siksi että olis edes joku (jolta saa seksiä).

Yksi mistä tietää että on vain paremman puute on se että miehet ärsyyntyvät joistain ihan triviaaleista pikkujutuista. Samahan se on monen muunkin asian kanssa, jos joku on hyvä ja "oikea" , on valmis antamaan pikkuvikoja anteeksi. Minulle sen sijaan ollaan oltu pahastuneita (ei siis vain huomauteltu vaan ihan tosissaan arvosteltu) jostain ihan älyttömistäkin asioista, alkaen kukkakimpusta maljakossa (oli maanläheisyyttään korostaneen miehen mielestä turhaa hienostelua). Lähestulkoon jokaisessa seurustelusuhteessa on ollut tunne että on ikään kuin miinakentällä hiki hatussa miettimässä että miten päin siellä uskaltaa olla. Yksikin väärä liike niin peli on menetetty.

Toinen, selvempi merkki on välttely ja selvä tekosyiden keksiminen. Piikikkään arvosteleviin etäisiin miehiin tiedän nyt laittaa välit poikki jo entistä aiemmin.

Mulla on kyllä ihmissuhteissa muutenkin vikaa. Naisetkin viettävät aikaa kanssani lähinnä hyötymielessä, olen heille esim. ilmainen terapeutti. Tyypillistä on että minuun otetaan yhteyttä kun ollaan vailla jotain.

Pitäisi keksiä miten hankkia hyviä ihmissuhteita.

Ärsyyntyminen pikkuasioista toisessa, toisen tekemisissä on paljastava merkki siitä, että ärsyyntyjä ei välitä kovinkaan paljon.

Vierailija
175/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ex piti tummista naisista vaikka minä olen blondi. Enää en tee tuota virhettä, että olisin päivääkään miehen kanssa jota ulkonäköni ei viehätä!

No voihan se silti viehättää. Jos ihmiseen rakastuu muuten, alkaa yleensä tämän ulkonäkökin viehättää silti, vaikkei olisi ollenkaan omaa perinteistä tyyppiä.

Toki. Mutta tässä tapauksessa hän ylisti minulle kovaan ääneen niitä brunetteja ja minä sitten näytin hänelle ovea. Tuollaisella miehellä ei tee mitään joka aiheuttaa vain pahaa oloa ja mieltä. Eipä ole kyseisellä miehellä ollut kysyntää, sinkkuna on ollut jo vuosikaupalla sen jälkeen kun erosimme.

Vierailija
176/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee nettideittinaisia selatessa usein fiilis, että niin moni nainen hyötyisi äärettömän paljon painon pudotuksesta. En ole varma, että ymmärtääkö naiset miten tärkeä timmi vartalo on viehätyksen kannalta?

Jos näen heti kuvista että solisluiden alue on rasvan peitossa, olkavarret ovat leveän rasvaiset, reidet ovat isot selluliittiset tunkit niin millään muulla ei ole enää merkitystä. En halua ottaa luonteesta selvää.

Tulee muutenkin negatiivinen ensivaikutelma luonteesta kun laiminlyö vartaloaan ja terveyttään.

Eikö hän omaa yhtään kunnianhimoa ja kurinalaisuutta? Miksi elää löysävartaloisena?

Kunnianhimoa? Löytyy, mutta ei mihinkään naurettavaan kropan muokkaamiseen. Tuolla energialla saa jo hyvän ammatin. Kroppa on vaan pintaa ja rappeutuu joka tapauksessa, tulee vielä pinnalliset sen huomaamaan. Mikään ei ole surkeampaa kuin pinnallisen ihmisen vanheneminen, kun sillä ei ole muuta kun se muovinen pinta.

Vahvistit juuri sen mitä sanoin. Tämä on iso ongelma naisten parissa.

Joo todella monelta naiselta löytyy akateemista tutkintoa, mutta kiinnostaako se miehiä? Ei.

Jos naisena haluat pariutua niin miksi et tee sitä mikä kannattaa eli ala syömään terveellisemmin ja samalla enemmän kuntoilua.

Ei miehille tule vau-fiilistä siitä kun profiilissa lukee LL, OTM, M.Sc vaan miehille tulee vau-fiilis siitä kun vatsa on litteä ja peppu on muodokas ja profiilissa on listattuna tavoitteellista urheilua.

Hyi olkoon. Olen kyllä hoikka ja urheilen, mutta en IKINÄ haluaisi näin pinnallista miestä! 

Ymmärrän että tuo viesti saattaa aiheuttaa hyi olkoon reaktion, mutta valitettavasti kirjoittaja oli oikeassa: noin miehet ajattelevat.

Ainakin itse miehenä ajattelen juuri noin, ja aika iso osa miespuolista kavereistani myös, mitä siis joskus näistä asioista ollaan keskusteltu.

Vierailija
177/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä myös sitä, että minkälaisista miehistä itse kiinnostut. Miksi jatkuvasti kiinnostut itsellesi vääränlaisista miehistä? Homma ei mene vain toiseen suuntaan. P.s. ihan jokaisesta ihmisestä, Gisele Bundchenistakin, katoaa se uutuuden viehätys ja se maailman kaunein ja upein kumppani alkaakin näyttää ihan tavalliselta ihmiseltä kun sen on nähnyt mahataudissa, flunssassa tai kamalassa krapulassa useita kertoja. Ihminen ei jaksa olla vuosia vain ulkonäön kanssa yhdessä vaan se persoona tulee paljon tärkeämmäksi ja toisen ulkonäköön ei kiinnitä huomiota niin paljoa.

Vierailija
178/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavis. kirjoitti:

Monet kymmenet tuhannet kiltit ja kunnolliset miehet haluaisi naisen mutta aloittajan kaltainen nainen antaa aina pakit koska haluaa miehen joka on komea ja pitkä. Aloittaja ei tyydy vaan odottaa että joku komea mies tulee iskemään. Tavikselle se antaa pakit samantien.

Kilttikset " haluaisi naisen", mutta eivät saa. Eli kilttiskin tyytyy,kunhan vaan on pillu käytettävissä. Miksi ihmeessä naisena ottaisin katkeran naisvihaaja-tyytyjä,,jos voin saada paremman näköisenä ja muutenkin paremman- tyytyjän?

Joo ja tuo ikuinen ulina että pitäisi olla muka komea ja pitkä. Silti minäkin tosielämässä näen jatkuvasti ei-komeiden ja lyhyiden miesten löytävän naisia, eli ei selvästikään pidä paikkaansa. Mutta se ero on, että nämä naisen löytävät tapaukset on tasapainoisia ja mukavia ihmisiä, jotka on kiinnostuneita naisesta ensisijaisesti ihmisenä eikä pelkkänä pillunkantotelineenä joka pitäisi saada käyttöön. Eivätkä he myös säteile ympärilleen uhriutumista ja naisvihaa.

Vierailija
179/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, pitäisikö minun ajatella samoin kun puolisoni (nainen) aina kehuu komeiksi miehiä, jotka ovat itseni täysiä vastakohtia? 

Tuntuuko se sinusta hyvältä, että hän kehuu muita miehiä? Ja vielä täysin sinun vastakohtiasi. Aika törppö nainen. Itselläni oli tuollainen mies. Onneksi pääsin hänestä eroon.

Vierailija
180/623 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se kuitenkin olla. Tämän ketjun kyynisyydestä huolimatta uskon sellaiseen ihmisten väliseen vetovoimaan, jota ei voi selittää pelkästään stereotyyppisillä mielikuvilla kauniista. Tietysti saatatkin tarkoittaa juuri subjektiivista viehättävyyden kokemusta. Kauneus on edelleenkin katsojan silmissä. Itse olen hyvä esimerkki siitä: osa tapaamistani miehistä on pitänyt minua kauniina, osa ei. Nyt tietty voi väittää, että nämä kauniiksi kehuneet ovat olleet potentiaalisia tyytyjiä. Joku ehkä onkin, mutta eivät kaikki, koska tietynlaista lumoutunutta katsetta on vaikea teeskennellä.