En halua, että enää yksikään mies vain tyytyy minuun
Kun ei halumaansa naista saa. Kerta toisensa jälkeen suututtaa ja satuttaa, kun jälkikäteen saa kuulla tai huomata, ettei ole miehen tyyppiä. Miksi miehet tyytyvät siihen, mitä vain saavat?
Tosi kiva nytkin oli huomata, että miehen tyyppiä on ruskettuneet, isotissiset blondit. Ite olen iholtani mitä kalpein ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja tissit minit.
Kommentit (623)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen jonka kanssa ollaan paremman puutteessa, tyypillisesti kahden pidemmän suhteen välissä. Luultavasti siksi että olis edes joku (jolta saa seksiä).
Yksi mistä tietää että on vain paremman puute on se että miehet ärsyyntyvät joistain ihan triviaaleista pikkujutuista. Samahan se on monen muunkin asian kanssa, jos joku on hyvä ja "oikea" , on valmis antamaan pikkuvikoja anteeksi. Minulle sen sijaan ollaan oltu pahastuneita (ei siis vain huomauteltu vaan ihan tosissaan arvosteltu) jostain ihan älyttömistäkin asioista, alkaen kukkakimpusta maljakossa (oli maanläheisyyttään korostaneen miehen mielestä turhaa hienostelua). Lähestulkoon jokaisessa seurustelusuhteessa on ollut tunne että on ikään kuin miinakentällä hiki hatussa miettimässä että miten päin siellä uskaltaa olla. Yksikin väärä liike niin peli on menetetty.
Toinen, selvempi merkki on välttely ja selvä tekosyiden keksiminen. Piikikkään arvosteleviin etäisiin miehiin tiedän nyt laittaa välit poikki jo entistä aiemmin.
Mulla on kyllä ihmissuhteissa muutenkin vikaa. Naisetkin viettävät aikaa kanssani lähinnä hyötymielessä, olen heille esim. ilmainen terapeutti. Tyypillistä on että minuun otetaan yhteyttä kun ollaan vailla jotain.
Pitäisi keksiä miten hankkia hyviä ihmissuhteita.
Tuo jatkuva arvostelu ja kitinä on kyllä miehen ominaisuus, ei suhteen ominaisuus, joidenkin luonne vain on olla rasvaamaton sarana. Mies voi juosta jonkun naisen perässä vuositolkulla, samalla antaen pakkeja muille naisille, ja sitten suhteen saatuaan vänistä joka leivänmurusta tai vääränlaisesta äänensävystä muttei lähde edes kulumalla. Joku toinen mies voi niinikään tavoitella naista vuosia, mutta suhteessa ei aleta nälvimään ja kitisemään, koska se ei kuulu tapoihin.
Toki on myös niin, että jos arvostelu alkaa äkkiä, on mies luultavasti pettämässä ja haaveilemassa erosta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.
Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen. XDDDDDDDDDDDD ÖÖÖÖÖÖÖÖ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta kyllä saa sen kuvan, että vain ulkonäöllä on väliä miehille ja sitä parantamalla naisen taso nousee. Onko siis niin, ettei miehet edes tunne mitään rakastamista tai sen oikean kohtaamisen tunnetta, vaan yrittävät vain saada mahdollisimman hyvännäköisen? Ja jos on vähänkin pyöreä, tavallinen naama tai tasapaksu vartalo niin luonne ei paljon kiinnosta. Tämä selvä.
Mulla nimenomaan luonne on se valintakriteeri. Toki on oma maku, esim ihastun yleensä tummiin, siis ihan suomalaisiin, mut ruskeahiuksisiin ja massaa saa olla muttei bodari. Nämä piirteet löytyy aika monelta. Pointtina se, että saa miehelläkin olla oma maku, mutta tän keskustelun perusteella mies ottaa vaikka minkä riivinraudan kunhan on tarpeeksi hyvännäköinen.
Ja ei, nimenomaan en ala korjata omaa ulkonäköä, haluan miehen just tällä habituksella. Ois hirveää tajuta olevansa näyttelyesine ja/tai seksinukke.
Mulla tulee nettideittinaisia selatessa usein fiilis, että niin moni nainen hyötyisi äärettömän paljon painon pudotuksesta. En ole varma, että ymmärtääkö naiset miten tärkeä timmi vartalo on viehätyksen kannalta?
Jos näen heti kuvista että solisluiden alue on rasvan peitossa, olkavarret ovat leveän rasvaiset, reidet ovat isot selluliittiset tunkit niin millään muulla ei ole enää merkitystä. En halua ottaa luonteesta selvää.
Tulee muutenkin negatiivinen ensivaikutelma luonteesta kun laiminlyö vartaloaan ja terveyttään.
Eikö hän omaa yhtään kunnianhimoa ja kurinalaisuutta? Miksi elää löysävartaloisena?
Kunnianhimoa? Löytyy, mutta ei mihinkään naurettavaan kropan muokkaamiseen. Tuolla energialla saa jo hyvän ammatin. Kroppa on vaan pintaa ja rappeutuu joka tapauksessa, tulee vielä pinnalliset sen huomaamaan. Mikään ei ole surkeampaa kuin pinnallisen ihmisen vanheneminen, kun sillä ei ole muuta kun se muovinen pinta.
Kyllä se lihava lyllerövartalo surkeammab iljettävä vanhetessa tulee olemaan, kun iho roikkuu kuin lihavalla liito-oravalla ja terveysongelmia on roppakaupalla. Todistat vain sen, että olet niin laiska, kuin kaikki kuvittelevatkin.
Herra on hyvä ja maksaa rouvalleen salin, salongin, kirurgiset operaatiot etc. Mitä sä täällä vingut?
Voivoi menikö lylleröllä tunteisiin? Pilasit kroppas ja vaadit muita maksajiksi?
Sulla taisi mennä. Mulla on koulutus ja työpaikka. Meinaten ettei mun tarvi elää miehelle.
Katkeran mamman copetuksia, että oikein koulutus ja työpaikka! Hieno juttu, jossain olet sinäkin onnistunut.
Sanoo köyhä pullohartiamies, jonka aineenvaihdunta pitää hänet kukkakeppinä. Päässä on pelkkää tyhjää.
Eipä se koulutus ainakaan sinua viisastuttanut, kun luulet aineenvaihdunnan vaikuttavan merkittävästi painoon. Vinkki: kaikki eivät ahmi ruokaa yli tarpeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan hämmentynyt luettuani tämän ketjun. Johtune siitä että olen vanha dinosaurus, jo 48 v.
Mutta siis onko tämä nykyään näin ulkonäkökeskeistä? Että jos ei saa juuri sitä joka ULKOISESTI on superkuuma tai komea niin kyseessä on surullinen tyytyminen? Kyllä esim. mulle oli nuorena ihan selvää että monet mallit, filmitähdet, ja monet oman kaupungin miehetkin on komeampia ulkoisesti kuin mun mies. Samoin tiesin että vaikka olen ihan kivan näköinen itse, paljon kauniimpia naisia löytyy runsaasti. Nykyajan skaalalla olisin arvioinut olevani ulkoisesti ehkä 8.
Mutta ei silloin kukaan ajatellut, että jos ei pidä omaa seurustelukumppania tai puolisoa ulkoisesti kaikkein kauneimpana tai komeimpana, niin pitäisi olla jotenkin tyytymätön, ajatella että voi paska, jouduin tyytymään tällaiseen kun oma taso ei riitä parempaan. LUONNE, persoonallisuus oli pääasia. Se että sovitaan yhteen ja on mukavaa ja helppoa olla yhdessä. Seksuaalista vetoakin toki täytyi tuntea, mutta eihän sen syttyminen yleensä vaadi mitään kovin ihmeellistä kun on "puutteessa". Omaan makuun mukiinmenevä riittää. Ja sitten kun on tehty valinta että tämä on minun puolisoni, ei vatvota mitään olisiko jossain parempia, oliko tämä nyt tyytymistä vaan keskitytään tekemään elämästä yhdessä niin hyvää kuin mahdollista, rakennetaan suhde ja elämä yhdessä.
Niin naisillehan se on ongelma, että mies tyytyy. Mies on ihan tyytyväinen tyydyttyään naiseen. Sen siitä saa, kun on lapsesta asti opettu olevansa prinsessa.
Onkohan tämä jokin nykypäivän ongelma? Mä olen jo 60v ja jo nuorena olin ihastunut John Travoltaan. En kuitenkaan koskaan edes seurustellut yhdenkään Travoltan näköisen miehen kanssa. Travoltan näköiset miehet valitsivat mua kauniimpia naisia. Minäkin siis tyydyin niihin miehiin, joihin mulla oli mahdollisuuksia. En saanut Travoltaa enkä ketään Travoltan näköistä. Ei kuitenkaan ollut mulle koskaan mikään ongelma ja tuskin oli niille miehillekään, joihin tyydyin. Ja vaikka parisuhteessa olinkin, silti katsoin ihan mielelläni Saturday Night Feveriä ja Greasea tai silmääni miellyttäviä miehiä. Katsoa saa, mutta ei koskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan hämmentynyt luettuani tämän ketjun. Johtune siitä että olen vanha dinosaurus, jo 48 v.
Mutta siis onko tämä nykyään näin ulkonäkökeskeistä? Että jos ei saa juuri sitä joka ULKOISESTI on superkuuma tai komea niin kyseessä on surullinen tyytyminen? Kyllä esim. mulle oli nuorena ihan selvää että monet mallit, filmitähdet, ja monet oman kaupungin miehetkin on komeampia ulkoisesti kuin mun mies. Samoin tiesin että vaikka olen ihan kivan näköinen itse, paljon kauniimpia naisia löytyy runsaasti. Nykyajan skaalalla olisin arvioinut olevani ulkoisesti ehkä 8.
Mutta ei silloin kukaan ajatellut, että jos ei pidä omaa seurustelukumppania tai puolisoa ulkoisesti kaikkein kauneimpana tai komeimpana, niin pitäisi olla jotenkin tyytymätön, ajatella että voi paska, jouduin tyytymään tällaiseen kun oma taso ei riitä parempaan. LUONNE, persoonallisuus oli pääasia. Se että sovitaan yhteen ja on mukavaa ja helppoa olla yhdessä. Seksuaalista vetoakin toki täytyi tuntea, mutta eihän sen syttyminen yleensä vaadi mitään kovin ihmeellistä kun on "puutteessa". Omaan makuun mukiinmenevä riittää. Ja sitten kun on tehty valinta että tämä on minun puolisoni, ei vatvota mitään olisiko jossain parempia, oliko tämä nyt tyytymistä vaan keskitytään tekemään elämästä yhdessä niin hyvää kuin mahdollista, rakennetaan suhde ja elämä yhdessä.
Niin naisillehan se on ongelma, että mies tyytyy. Mies on ihan tyytyväinen tyydyttyään naiseen. Sen siitä saa, kun on lapsesta asti opettu olevansa prinsessa.
Onkohan tämä jokin nykypäivän ongelma? Mä olen jo 60v ja jo nuorena olin ihastunut John Travoltaan. En kuitenkaan koskaan edes seurustellut yhdenkään Travoltan näköisen miehen kanssa. Travoltan näköiset miehet valitsivat mua kauniimpia naisia. Minäkin siis tyydyin niihin miehiin, joihin mulla oli mahdollisuuksia. En saanut Travoltaa enkä ketään Travoltan näköistä. Ei kuitenkaan ollut mulle koskaan mikään ongelma ja tuskin oli niille miehillekään, joihin tyydyin. Ja vaikka parisuhteessa olinkin, silti katsoin ihan mielelläni Saturday Night Feveriä ja Greasea tai silmääni miellyttäviä miehiä. Katsoa saa, mutta ei koskea.
Niinpä :D Meillä mies kuolaa Jenna Colemania ja Florence Pughia ja minulla taas on jo vuosikymmenen kestänyt Cillian Murphy ihastukseni. Kumpaakaan ei haittaa toisen julkkisihastukset eikä todellakaan ajatella että kyseessä on tyytymissuhde koska ei noita ulkomaan filmitähtiä ole "saanut" (molemmat on myös sen verran realisteja että ymmärtää että emmehän me oikeasti edes tunne näitä ihastuksiamme ollenkaan ja on hyvin mahdollista että ihmisinä ei edes ollenkaan sopisi niiden kanssa yhteenkään jos olisi mahdollisuus tuntea).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi joskus kiva olla miehelle se wow, tuo on kaunein ja mielenkiintoisin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Haluan olla hänen miehensä kuolemaan saakka nainen.
Aivan varmasti. Kannattaisi siis ensin kiinnostua muistakin miehistä, kuin niistä, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.
Päin vastoin. Juurihan te sanoitte, että nuo aina tyytyvät, eli niitä kannattaa välttää. Vain siltä top 5% voi saada aitoa rakkautta, koska he voivat valita. Eli sellainen tai yksin, opettaa palsta.
Tämä on totta. 2 rumaa miestä ja 2 pitkää suhdetta takana. Molempien sisältä paljastui lähes peto (t=d). Ihannenainen oli heillä omien lasten ikäisiä julkkiksia. Sain kuulla jatkuvasti supernaisellisesta vartalostani. Vaikka olin vuosikymmeniä laihiksella ja jumppasin niin malli ei muuttunut. Sen sijaan hiukset alkoivat tippua. Nyt minulla on komea itseni ikäinen vakavarainen mies. Hän kohtelee minua, kuin jumalatarta. Muutimme asumaan syrjäkylään kaksin järven rannalle. Älkää tyytykö, sillä riistätte toiselta arvokkaita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä oikein huomasit, että miehen tyyppiä ruskettuneet, isotissiset blondit?
Sen perusteella keitä mies seuraa instassa ja keiden kuvista ja videoista käy tykkäilemässä.
Tässä ei nyt mielestäni se ongelma ole se, että mies käy tykkäilemässä ja seurailemassa naisia, jotka ovat täysin erinäköisiä kuin AP vaan se, että tuo mies ei ylipäätään tunnu ole henkisesti kypsä olemaan suhteessa. Ei parisuhdemateriaalia olevat miehet pyöri Instassa tykkäilemässä naisten kuvia ylipäätään.
Niinpä. Sen sijaan AP, että ajattelet miehen tyytyneen sinuun, ajattele pikemminkin niin, että sinä et suostu tyytymään tuollaiseen mieheen vaan ansaitset parempaa.
Todennäköisesti niitäkin miehiä on olemassa, jotka hullaantuisi sinusta. Ehkä sä et vaan hullaannu heistä ja anna heille mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta kyllä saa sen kuvan, että vain ulkonäöllä on väliä miehille ja sitä parantamalla naisen taso nousee. Onko siis niin, ettei miehet edes tunne mitään rakastamista tai sen oikean kohtaamisen tunnetta, vaan yrittävät vain saada mahdollisimman hyvännäköisen? Ja jos on vähänkin pyöreä, tavallinen naama tai tasapaksu vartalo niin luonne ei paljon kiinnosta. Tämä selvä.
Mulla nimenomaan luonne on se valintakriteeri. Toki on oma maku, esim ihastun yleensä tummiin, siis ihan suomalaisiin, mut ruskeahiuksisiin ja massaa saa olla muttei bodari. Nämä piirteet löytyy aika monelta. Pointtina se, että saa miehelläkin olla oma maku, mutta tän keskustelun perusteella mies ottaa vaikka minkä riivinraudan kunhan on tarpeeksi hyvännäköinen.
Ja ei, nimenomaan en ala korjata omaa ulkonäköä, haluan miehen just tällä habituksella. Ois hirveää tajuta olevansa näyttelyesine ja/tai seksinukke.
Mulla tulee nettideittinaisia selatessa usein fiilis, että niin moni nainen hyötyisi äärettömän paljon painon pudotuksesta. En ole varma, että ymmärtääkö naiset miten tärkeä timmi vartalo on viehätyksen kannalta?
Jos näen heti kuvista että solisluiden alue on rasvan peitossa, olkavarret ovat leveän rasvaiset, reidet ovat isot selluliittiset tunkit niin millään muulla ei ole enää merkitystä. En halua ottaa luonteesta selvää.
Tulee muutenkin negatiivinen ensivaikutelma luonteesta kun laiminlyö vartaloaan ja terveyttään.
Eikö hän omaa yhtään kunnianhimoa ja kurinalaisuutta? Miksi elää löysävartaloisena?
Kunnianhimoa? Löytyy, mutta ei mihinkään naurettavaan kropan muokkaamiseen. Tuolla energialla saa jo hyvän ammatin. Kroppa on vaan pintaa ja rappeutuu joka tapauksessa, tulee vielä pinnalliset sen huomaamaan. Mikään ei ole surkeampaa kuin pinnallisen ihmisen vanheneminen, kun sillä ei ole muuta kun se muovinen pinta.
Kyllä se lihava lyllerövartalo surkeammab iljettävä vanhetessa tulee olemaan, kun iho roikkuu kuin lihavalla liito-oravalla ja terveysongelmia on roppakaupalla. Todistat vain sen, että olet niin laiska, kuin kaikki kuvittelevatkin.
Herra on hyvä ja maksaa rouvalleen salin, salongin, kirurgiset operaatiot etc. Mitä sä täällä vingut?
Voivoi menikö lylleröllä tunteisiin? Pilasit kroppas ja vaadit muita maksajiksi?
Sulla taisi mennä. Mulla on koulutus ja työpaikka. Meinaten ettei mun tarvi elää miehelle.
Katkeran mamman copetuksia, että oikein koulutus ja työpaikka! Hieno juttu, jossain olet sinäkin onnistunut.
Sanoo köyhä pullohartiamies, jonka aineenvaihdunta pitää hänet kukkakeppinä. Päässä on pelkkää tyhjää.
Eipä se koulutus ainakaan sinua viisastuttanut, kun luulet aineenvaihdunnan vaikuttavan merkittävästi painoon. Vinkki: kaikki eivät ahmi ruokaa yli tarpeensa.
Vinkki: paino ei ole koko maailma, kuten se on sinulle. Minä olen normaalipainoinen, mutta en tajua noin älyttömän kapeaa elämäntapaa, jossa ei ole mitään muuta kun se paino, tai painon puuttuminen.
Painosta eniten vänisee nämä joilla on sellainen aineenvaihdunta, että ovat kukkakeppejä vaikka söisivät mitä. Lihaksia noille miehille ei myöskään juuri tule, eli heillä on vain se pullohartiahoikkuus. Ei ammattia, ei harrastuksia, vain se painon kyttääminen. Liian pieni ja hento mies kyttäämässä joka kaloria. Ei tunteita, koska jos nainen lihoo kilonkin, ei pikkuheppi enää nouse, ja rakkaus on aina ehdollista. Sama kun nainen väkisin ikääntyy, hän on arvoton koska pinnallisella ei ole muuta kun se pinta.
Noin suuri pinnallisuus on mt-ongelma. Onneksi naiset on aika hyviä havaitsemaan nuo, vain hyvin tyhmä nainen haksahtaa pinnalliseen mieheen. Kuten täällä näemme, ei tuokaan kaveri asuisi täällä, jos sillä olisi jokin nainen, saati sitten se hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä oikein huomasit, että miehen tyyppiä ruskettuneet, isotissiset blondit?
Sen perusteella keitä mies seuraa instassa ja keiden kuvista ja videoista käy tykkäilemässä.
Tässä ei nyt mielestäni se ongelma ole se, että mies käy tykkäilemässä ja seurailemassa naisia, jotka ovat täysin erinäköisiä kuin AP vaan se, että tuo mies ei ylipäätään tunnu ole henkisesti kypsä olemaan suhteessa. Ei parisuhdemateriaalia olevat miehet pyöri Instassa tykkäilemässä naisten kuvia ylipäätään.
Niinpä. Sen sijaan AP, että ajattelet miehen tyytyneen sinuun, ajattele pikemminkin niin, että sinä et suostu tyytymään tuollaiseen mieheen vaan ansaitset parempaa.
Eli kannattaa hankkia lemmikki. Siihen tuo ansaitset parempaa paukku johtaa. Yksinäinen auringonlasku siinä elämässä... Sad
Aloita vaikka blondaamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Kannattaisi siis ensin kiinnostua muistakin miehistä, kuin niistä, joista kaikki muutkin naiset ovat kiinnostuneita.
Päin vastoin. Juurihan te sanoitte, että nuo aina tyytyvät, eli niitä kannattaa välttää. Vain siltä top 5% voi saada aitoa rakkautta, koska he voivat valita. Eli sellainen tai yksin, opettaa palsta.
Tämä on totta. 2 rumaa miestä ja 2 pitkää suhdetta takana. Molempien sisältä paljastui lähes peto (t=d). Ihannenainen oli heillä omien lasten ikäisiä julkkiksia. Sain kuulla jatkuvasti supernaisellisesta vartalostani. Vaikka olin vuosikymmeniä laihiksella ja jumppasin niin malli ei muuttunut. Sen sijaan hiukset alkoivat tippua. Nyt minulla on komea itseni ikäinen vakavarainen mies. Hän kohtelee minua, kuin jumalatarta. Muutimme asumaan syrjäkylään kaksin järven rannalle. Älkää tyytykö, sillä riistätte toiselta arvokkaita vuosia.
Huomatkaa vakavarainen. Tämä on se juttu naisilla. Sääliksi käy rikkaita miehiä. Et voi oikeastaan koskaan tietää pitääkö nainen sinusta vai rahoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että vähän outo kommentti. Mä olen aina harrastanut urheilua ja mulla on ns. Treenattu kroppa. Mut kyllä mä nyt muutakin olen tehnyt, esim. Opiskellut ja hankkinut hyvän ammatin. Mä en käsitä miksi näissä kommenteissa täytyy yrittää nostaa itseään alentamalla muita.
Nainen 32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa vakavarainen. Tämä on se juttu naisilla. Sääliksi käy rikkaita miehiä. Et voi oikeastaan koskaan tietää pitääkö nainen sinusta vai rahoistasi.
Mistäpä nainenkaan voi oikeastaan koskaan tietää pitääkö mies hänestä vai hänen perheestään/tisseistään/mikäfetissimiehelläonkaan.
Parisuhteet on oikeastaan aina jonkinlainen vaihtokauppa. Jos kukaan ei saisi mitään parisuhteesta, tuskin kovin moni sellaisessa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistit juuri sen mitä sanoin. Tämä on iso ongelma naisten parissa.
Joo todella monelta naiselta löytyy akateemista tutkintoa, mutta kiinnostaako se miehiä? Ei.
Jos naisena haluat pariutua niin miksi et tee sitä mikä kannattaa eli ala syömään terveellisemmin ja samalla enemmän kuntoilua.
Ei miehille tule vau-fiilistä siitä kun profiilissa lukee LL, OTM, M.Sc vaan miehille tulee vau-fiilis siitä kun vatsa on litteä ja peppu on muodokas ja profiilissa on listattuna tavoitteellista urheilua.
Hyi olkoon. Olen kyllä hoikka ja urheilen, mutta en IKINÄ haluaisi näin pinnallista miestä!
Mutta itse saa olla tosi pinnallinen? Naisilla on jännät tuplastandardit. Toiselta vaaditaan asioita mihin ei itse olla valmiita.
Kyllähän aika moni nainen kuvittelee olevansa kaikkein mukavin ja kaikkein kaunen sekä muutenkin täydellinen ja epäterveen itserakkauden ansiosta ajattelee että kyllä miehien pitää elää vain minua varten kun olenhan paras kaikista ja minua parempaa ei voi olla
Tiedän tunteen. Ex piti tummista naisista vaikka minä olen blondi. Enää en tee tuota virhettä, että olisin päivääkään miehen kanssa jota ulkonäköni ei viehätä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä nainenkaan voi oikeastaan koskaan tietää pitääkö mies hänestä vai hänen perheestään/tisseistään/mikäfetissimiehelläonkaan.
Parisuhteet on oikeastaan aina jonkinlainen vaihtokauppa. Jos kukaan ei saisi mitään parisuhteesta, tuskin kovin moni sellaisessa olisi.
Niinpä. Mulla oli nuorena kodin peruja sellainen ajatus, että avioliitto varsinkin on jonkinlainen yhteinen kasvusuhde, jossa kehitytään henkisesti ja pidetään yhtä "pahaa maailmaa" vastaan. Turvasatama kaikissa tilanteissa. Näin siksi, että vanhempieni parisuhde oli juuri sellainen, poikkeuksellisen hyvä. Nyt he on olleet yhdessä jo 40 vuotta, ja liitto on kestänyt niin vaikeita sairauksia, toisen yrityksen konkurssin, keski-iän kriisin tempoilut , äidin lihomisen kaksinkertaiseksi yms.
Mutta en minä ole onnistunut itse löytämään tällaista niin myötä- kuin vastoinkäymisissä suhdetta. Mä olen aina vaan löytänyt noita pinnallisempia juttuja joissa käydään kauppaa seksistä, statuksesta, kodinhoitopalveluista yms.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti niitäkin miehiä on olemassa, jotka hullaantuisi sinusta. Ehkä sä et vaan hullaannu heistä ja anna heille mahdollisuutta.
Tuohan on tasoteorialoogisesti mahdotonta. Jos ap kuuluisi siihen 10%:n naisjoukkoon, jota kaikki miehet haluavat, edelliset kumppanit eivät olisi olleet tyytyjiä. Koska hän ei kuulu, kaikki hänelle mahdolliset miehet ovat tyytyjiä. No can do.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Ex piti tummista naisista vaikka minä olen blondi. Enää en tee tuota virhettä, että olisin päivääkään miehen kanssa jota ulkonäköni ei viehätä!
No voihan se silti viehättää. Jos ihmiseen rakastuu muuten, alkaa yleensä tämän ulkonäkökin viehättää silti, vaikkei olisi ollenkaan omaa perinteistä tyyppiä.
Ei ole mahdollista, koska jokainen mies haluaa isotissisen, ruskettuneen blondin. Paitsi tietenkin, jos kommentoimasi nainen on sellainen itse.