Pitävätkö yhdysvaltalaiset Eurooppaa tai eurooppalaisia jotenkin cooleina?
Ja joo ei voida yleistää koskemaan kaikkia, tiedetään tiedetään.
Kommentit (28)
En oikein ymmärrä miksi moni puhuu niin negatiivisesti amerikkalaisista Suomessakin? Kaipa se on kateutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin raamattuvyöhykkeellä elävät konservatiivit pitävät Eurooppaa hienona, päinvastoin. Rannikoiden koulutetut asukkaat saattavat näin tehdäkin.
Ainakin taalla nykissa ukrainaa auttava puola on enemman *based* kuin saksa joka on *cuck*
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi moni puhuu niin negatiivisesti amerikkalaisista Suomessakin? Kaipa se on kateutta.
Ai kateutta sitä maata kohtaan missä kulttuuri on 1800-luvun viktoriaanisuuteen jämähtänyttä? :D Kasaappa ne aivos taas sieltä lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kateutta sitä maata kohtaan missä kulttuuri on 1800-luvun viktoriaanisuuteen jämähtänyttä? :D Kasaappa ne aivos taas sieltä lattialta.
Suomessa on asuttu vielä savupirteissä, kun Amerikassa on jo syöty jäätelöä 😉
Vierailija kirjoitti:
Minulle selitettiin 1070-luvulla New Yorkissa, että farkut ovat jokapäiväiset housut ja heillä on tarjolla jopa banaanejakin. Olin junttina laittanut hameen päälle kyläilylle ja olin varmaan sitten alueellisesta maasta, Neuvostoliiton satelliittivaltiosta karannut heille. Sitä ihmettelivät, että osasin puhua englantia niin, että he ymmärsivät mitä sanoin.
Olit aikasemmin siel sit ku Kolumbus.
Osa pitää ja osa ei todellakaan pidä.
Vanhat miehet ei välttättä tykkää Saksasta ku ne oli Ardenneilla ja Omaha Beachilla 44-45
Tuskin raamattuvyöhykkeellä elävät konservatiivit pitävät Eurooppaa hienona, päinvastoin. Rannikoiden koulutetut asukkaat saattavat näin tehdäkin.