Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmien seksihuone

Vierailija
27.07.2022 |

Kuvaile millainen olisi unelmien seksihuone (sisustus, tarvikkeet, sänky, tunnelma, jne).

Voin aloittaa omalla. Suuri huone, jossa paksu punertavat verhot, pehmeät matot ja puulattia. Suuri katollinen sänky, erillinen divaani jossa toteuttaa erilaisia asentoja, seksikeinu, ratsastuspenkki, pieni esiintymisalue tankoineen sängyn päässä, suuri koristeellinen tarvikekaappi jossa iso valikoima erilaisia dildoja, vibroja, tekopilluja, pumppuja, panokone, sitomistarvikkeita, ruoskia, jne. Lisäksi erillinen suuri vaatehuone täynnä asusteita sekä oma kylpyhuone porealtaalla ja suihkuilla. Myös suuri tv ja äänentoisto ja laaja valikoima erilaisia elokuvia.

Ampuuko yli? :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tälläisiä huoneita suunnitella jo rakennusvaiheessa? Kaikenlaisia muita työhuoneita, leffahuoneita, kotikylpylöitä, jne suunnitellaan kyllä, mutta miksei voitaisi suunnitella huonetta, joka soveltuisi myös seksihuone käyttöön esimerkiksi huomioimalla mihin ripustaa kattokoukut, piilokaapit, jne. Itse rakentaisin heti leffahuoneen ja seksihuoneen yhdistelmän jos vain mahdollista. Valot, verhot, äänieristys ja kaikki muutkin saisi hyvin yhdistettyä.

Olen miettinyt aivan samaa asiaa. En tiedä johtuuko se asenneilmapiiristä yleisesti ettei sellainen ole hyväksyttyä. Sitäkin olen miettiny kun katsellut myynnissä olevia taloja, ettei niissä ole päämakuhuoneen yhteydessä kylpyhuonetta.  Eikö Suomessa arvosteta seksiä sen vertaa, että olisi pesumahdollisuus. Sitten vain valitetaan kuinka on hankala harrastaa seksiä kun lapset hereillä ja noloa hiippailla pesulle.

Vierailija
22/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Oikein hyvä kymysys tuo (oikeinOIKEAr#nkkari unelmasi? Kenties..) fiktiosi:

' suuri tv ja äänentoisto ja laaja valikoima erilaisia elokuvia..Ampuuko yli? ' nokuule, kestoR#nkkari ei.

Siitä kun puuttuu se sulle, kaltaisillesiR#nkkareille, pakolliset 'elinehtoa/kuolemanhivelyä estävät' ja oleellisimmat osat:

- playstation

- peli-pc

ja se hiiri (peli-sellainen..)

Näilllä. Kyllä pärjäätte sinne.. 'harmaaseen penkki hautaaasti' ..oikein kivasti ja mainiosti. Kokeile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia minulle: riittävän lämmin huone. Sitten hyvä sänky, jonka pääty on sellainen, että siihen voi sitoa puolison. Paljon tyynyjä, hierontapöytä tai tuoli, jossa myös mahdollisuus jalkatukiin ja sitomiseen. Erilaisia öljyjä, liukkareita ja vibroja, joku dildokin voisi olla. Ja seksikeinu voisi olla kiva ainakin kokeilla, kun en ole koskaan kokeillut. 

T. N 46

Vierailija
24/24 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaliali kirjoitti:

Onko Suomessa jossain seksihuonetta?

Porissa Erotic Centerissä. Vanhaan pankkiholviin tehty tila, jota voi vuokrata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme