Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi lottovoittoa viikossa!

Vierailija
03.10.2026 |

Lottoan minimin eli rivin kaikkia lottoja rivin viikossa. Kuukausiin ei mitään. Nyt sitten kaksi voittoa viikossa. Pieniä toki, kympin voittoja, muuta......

Miksi tuuri tulee ryppäissä? Samoin huono tuuri? Kun on huono jakso, niin kaikki kamat hajoaa samoihin aikoihin ja tulee muutakin ikävää ja kallista. Sairauksia, onnettomuuksia, jopa kuolemantapauksia. 

Kun menee hyvin, niin kaikki tulee vähänkuin itsestään. Hyviä juttuja vaan tapahtuu. 

Ollaanko me vaan täällä kohtalon ja tuurin riepoteltavana, eikä oikeastaan mahdeta itse mitään?? Vaikka kuinka rimpuilemme vastaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on. Forrest Gump-juttuja. Ollaan höyheniä tuulessa ja elämä on suklaarasia. 

Jotkut ns. menestyjät kuvittelevat mahtavuutensa keskellä, että se on vain itsestä kiinni. Ja kaiken olen itse ansainnut. 

Sitten tulee se syöpä. Tai Tsunami lomalla. Tai pankkikriisi ja devalvaatio. Vaikka vannottiin, ettei näin käy.

Vierailija
2/3 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh,mieki sain millistä kahdesti euron. Kohta se varmasti napsahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen tulee näitä veikkauksen voittoilmoituksia. 

Hetken mietin äsken, että jos en katso, niin olen potentiaalinen miljonääri. 

Että haluanko elää illuusiossa hetken? Mutta pakkohan se oli katsoa. Jotain 11€.

Pitäisi toki olla tyytyväinen että jotain tuli, mutta jostain syystä en ole. Miksi?

T:Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi