Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paranormaalit jutut yksityisasunnoissa

Vierailija
27.07.2022 |

Kokemuksia yksityisasunnossa tapahtuneista paranormaaleista/yliluonnollisista tapahtumista?

Mikä kaupunki? Mitä tapahtui?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkimaailman asioita.Henget ne ilmoittavat itsestään.Ovet avautuvat kun olet astumassa sisään(olen kokenut)

Appi kuoli taannoin. Sen jälkeen anoppilassa olen myös kokenut sekä oven avautumisen että sulkeutumisen. Sulkeutuminen varsinkin jäi mieleen kun varmistin sitten että oliko jossain ikkunaa tai ovea auki.

Appi oli nimenomaan se, joka aukoi ja sulki vieraiden tullessa ovia. Kerran myös istuessani pöydässä tunsin kosketuksen päälaelle.

Nyt näitä muistellessa viimeksi sulki myös astiakaapin oven jälkeeni.

Vierailija
42/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kahdessa eri asunnossa saman. Yhtäkkiä on kuulunut ryminää keittiöstä. Menen katsomaan, mitään ei näy, avaan jääkaapin ja huomaan että jääkaapissa olevasta purkista on kiertynyt metallinen kansi pois ja kansi löytyy jääkaapin "maitohyllyltä".

Tätä en ole pystynyt selittämään itselleni mitenkään, että miten tämä on mahdollista. Molemmilla kerroilla purkki on ollut jääkapin sisällä niin syvällä, ettei selity millään miten purkin metallikansi on voinut itsestään kiertyä pois ja "hypähtää" maitohyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut kahdessa eri asunnossa saman. Yhtäkkiä on kuulunut ryminää keittiöstä. Menen katsomaan, mitään ei näy, avaan jääkaapin ja huomaan että jääkaapissa olevasta purkista on kiertynyt metallinen kansi pois ja kansi löytyy jääkaapin "maitohyllyltä".

Tätä en ole pystynyt selittämään itselleni mitenkään, että miten tämä on mahdollista. Molemmilla kerroilla purkki on ollut jääkapin sisällä niin syvällä, ettei selity millään miten purkin metallikansi on voinut itsestään kiertyä pois ja "hypähtää" maitohyllylle.

Tässähän jännä demoni: erikoistunut jääkaappeihin ja purkin kansiin.

Vierailija
44/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän jännä demoni: erikoistunut jääkaappeihin ja purkin kansiin.

Ehkä se haamu on kuollut ruokamyrkytykseen syötyään pilaantunutta ruokaa ja yrittää noin kostaa.

Vierailija
45/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näitä paranormaaleja asioita joillekin tapahtuu, miksei niistä saada kaapattua ensimmäistäkään todistetta videon ja/tai audion muodossa?

Kun kamerakännykät alkoivat yleistyä, odotin vesi kielellä, että nettiin alkaisi tippua videoita monien mainostamista kummittelu- ja poltergeistilmiöistä (esim. esineiden selittämätön lentely olisi helppo taltioida).

Vaan ei, edelleen tarinointimuodossa mennään...

On niitä, mutta sitten ne ovat väärennöksiä, huijauksia ...

Vierailija
46/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukosäädin löytyi useamman kerran lattialta. Asuin yksin ja ilman lemmikkejä

Vierailija
47/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaukosäädin löytyi useamman kerran lattialta. Asuin yksin ja ilman lemmikkejä

Hengille on varmaan vaikeaa koskea fyysisiin esineisiin, olen ajatellur, että helpointa siinä lienee tönäisy. Eli esim esineen tiputtaminen tönäisyllä. Sellaiset yapaukset tuntuvat yleisimmiltä. Sitten niskavilloja nostattaa eniten sellaiset tilanteet, joissa on käytetty monimutkaisempaa tekniikkaa. Kerran tyhjässä mökissä, kun ei ollut ketään muuta paikalla ja olin itse ulkopuolella sen hetken, oli irrotettu jatkojohto pois seinästä ja kääritty rullalle huoneen nurkkaan. Se siis vaatii aikoista hallintaa jo erilaista voimaa. Se purkinkansi jääkaapissa on vähän näiden välistä, siinä on varmaan paine kasvanut sen sisällä valtavasti, tuskin luonnollisesti siis tietenkään, ja purkin kierteet kääntyneet siksi ja kansi lentänyt jonkin matkaa.

Vierailija
48/51 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntooni ilmestyy tyhjiä pulloja, vaikka tuon tänne vain täysiä.

Vierailija
49/51 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla tullu juotua pari liian monta kossua hahahahahahahahahahahahhahahahahahhaahaha

Vierailija
50/51 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näitä paranormaaleja asioita joillekin tapahtuu, miksei niistä saada kaapattua ensimmäistäkään todistetta videon ja/tai audion muodossa?

Kun kamerakännykät alkoivat yleistyä, odotin vesi kielellä, että nettiin alkaisi tippua videoita monien mainostamista kummittelu- ja poltergeistilmiöistä (esim. esineiden selittämätön lentely olisi helppo taltioida).

on noita You Tubessa mene katsomaan. Seuraavaksi tietysti nillität väärennöksistä.

Väärennöksiähän ne ovatkin.

Tahallisia tai tahattomia.

Vierailija
51/51 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi ottaa jotain videoita tms.?

Ketä varten?

Emme me säännöllisesti selittämättömiä ilmiöitä kokevat ole sitä porukkaa, joilla kiinnostaisi selitellä niitä asioita ympäriinsä, saati videoida.

Minulle ns. yliluonnollinen on normaalia, eikä niistä asioista tule puhuttua oikein kenenkään kanssa.

Suvussa on muitakin tällaisia, ja sukulaisten kanssa on joskus jotain puhuttu. Minulle opetettiin jo lapsena, että henkimaailma on olemassa - hyvä ja paha.

Itse voi vaikuttaa paljon siihen, kumpaa ruokkii.

Kaverit toki välillä yrittävät kysellä ja useampi on sanonut, että aina kun on minun kanssani niin tapahtuu jotain (ns. yliluonnollista).

Minä en avaudu missään kummitusringeissä saati palstalla kokemuksistani, eikä ole tullut mieleenkään alkaa ottamaan tilanteissa videoita tms.

Ei ole mitään intressiä alkaa todistelemaan asiaa.