Iso tissiset naiset älkää piilottako tissejänne
löysiin ja peittäviin säkkeihin vaan olkaa ylpeitä niistä. Valitettavan usein yritetään peitellä tai litistellä niitä piiloon.
Kommentit (54)
Samaa mieltä keskustelun aloittajan kanssa.
Mieluummin korostakaa itsenne hyviä(tissejä) puolia älkääkä peittäkö tai häpeilkö niitä.
Eikä tarvi heti vetää jotain runkkari/pervo korttia pöytää. Haloo....
Joo olisi kyllä ihanaa, jos isot rinnat ja rintojen näkyminen ei olisi niin suuri tabu ja negatiivisiin piirteisiin yhdistetty asia.
Helpottaisi pukeutumista, kun ei tarvisi miettiä miten saa rintavaon piiloon, kun se on muiden silmiin niin ROISIN näköinen. Rasittavaa.
Itseäni ei siis häiritse ollenkaan, mutta muiden vuoksi piilottelen.
Vierailija kirjoitti:
Joo olisi kyllä ihanaa, jos isot rinnat ja rintojen näkyminen ei olisi niin suuri tabu ja negatiivisiin piirteisiin yhdistetty asia.
Helpottaisi pukeutumista, kun ei tarvisi miettiä miten saa rintavaon piiloon, kun se on muiden silmiin niin ROISIN näköinen. Rasittavaa.
Itseäni ei siis häiritse ollenkaan, mutta muiden vuoksi piilottelen.
Ole vain ylpeä isoista rinnoistasi ja äläkä piilottele niitä. Pukeudu sillain kuin itse haluat vaikka rintavako näkyisikin. Itsevarmuus tulee sisältä päin ja jos sitä on niin et välitä muitten mielipiteistä. Luultavasti sekin vain kateiden kitinää. Isot rinnat on aina muodissa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei siis häiritse ollenkaan, mutta muiden vuoksi piilottelen.Ole vain ylpeä isoista rinnoistasi ja äläkä piilottele niitä. Pukeudu sillain kuin itse haluat vaikka rintavako näkyisikin. Itsevarmuus tulee sisältä päin ja jos sitä on niin et välitä muitten mielipiteistä. Luultavasti sekin vain kateiden kitinää. Isot rinnat on aina muodissa....
Juurikin näin👍
Vaikka nännitkin vähän näkyisi läpi niin ei haittaa sekään
Miehiä varten?! En todellakaan halua ukkojen kuolattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä varten?! En todellakaan halua ukkojen kuolattavaksi.[/quot
Hyvä asenne taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne taas
No kuule, kyllä saa varautua kaikenmoisiin juntteihin kommentteihin jos vähän liikaa näkyy. Se on todella rasittavaa. Ja usein myös ällöttävää, jos jotkut vanhat äijät kommentoi limaisesti tissejä, vielä jos itse on itse nuori nainen. Että ei tämä niin kovin yksinkertainen asia ole.
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne taas
No kuule, kyllä saa varautua kaikenmoisiin juntteihin kommentteihin jos vähän liikaa näkyy. Se on todella rasittavaa. Ja usein myös ällöttävää, jos jotkut vanhat äijät kommentoi limaisesti tissejä, vielä jos itse on itse nuori nainen. Että ei tämä niin kovin yksinkertainen asia ole.
T.eriTaitaa vaan olla huono itsetunto
Vertasin isorintaisia naisia isomunaisiin miehiin.
Jopas hävisi kommenttini äkkiä.
Pahoittelut jos se loukkasi jotain.
Se miesten tuijottaminen ja kuolaaminen on niin ällöttävää että en todellakaan esittele rintojani niitten huviksi,
Vierailija kirjoitti:
Se miesten tuijottaminen ja kuolaaminen on niin ällöttävää että en todellakaan esittele rintojani niitten huviksi,
Joo kannattaahan ne pitää piilossa hautaan asti niin tulee parempi mieli itsellesi.....
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on myös erinlailla ajattelevia naisia eikä kaikki ole tiukkapipoja...
Vierailija kirjoitti:
Miehet on oksettavia
Tiukka pipoiset/ahdasmieliset naiset voisivat perustaa vaikka oman ryhmänkin
Ja prvot kyttääjät vois tyytyä ruuturnkkaamiseen ja jättää oikeiden naisten ahdistelun.
Vierailija kirjoitti:
Ja prvot kyttääjät vois tyytyä ruuturnkkaamiseen ja jättää oikeiden naisten ahdistelun.
Jaahas nyt otettiin pervokortti käyttöön.
Ihmeellinen ajattelu tapa....
Mikään ei oo hirveempää kun kävellä miesporukan ohi jotka kyyläävät,kuolaavat viheltävät huutelevat.
Eli en todellakaan halua noiden sikojen huomiota yhtään enempää pukeutumalla paljastavasti.
Ja runkkareitten ja pervojen takiako ne pitäisi laittaa tyrkylle?