Uusi suomalaiskeksintö - Annukka Alasko oivalsi laittaa kodissa laitteet ja johdot oman kaapiin
Kun leikkiaika vaihtuu ruutuajaksi Alaskon perheen kolmiossa Helsingin Vallilassa, seitsemänvuotias Aarni ja hänen kesällä kolme vuotta täyttävä pikkusiskonsa tietävät, minne suunnata. Kodissa ei ole televisiota, joten piirrettyjä katsotaan tabletilta, ja sen paikka on eteisen laitekaapissa.
Kommentit (48)
No mitä muutakaan voi odottaa tuon näköiseltä naiselta lesbiantukassaan ja Vallilassa asuvana? Kaikkea tosi kätevää ja johdotkin piti roilottaa seinän sisään kun esteettistä silmää tökki.
Minulla on kaapissa tablettien lisäksi, voiteita, leluja ja hengitystä rajoittava lateksihuppu.
Tabletteja, pillereitä ja puhtaita ruiskuja lihasrelaksantteja varten.
Vierailija kirjoitti:
Tabletteja, pillereitä ja puhtaita ruiskuja lihasrelaksantteja varten.
Entäs Muumi-limska? Onko Muumi-limskaakin kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tuommonen kaappi jo vuosia, mutta en oo tajunnut ilmoittaa siitä lehteen.
Hitsi, missasit sun 15 minutes of fame
Kyl tästä tuli elämän suurin shame
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tuommonen kaappi jo vuosia, mutta en oo tajunnut ilmoittaa siitä lehteen.
Hitsi, missasit sun 15 minutes of fame
Kyl tästä tuli elämän suurin shame
Nyt sä oot ikuisesti lame
"Olen sellainen, että jos on visuaalista hälyä ympärillä, se kuormittaa ja häiritsee." Voi erityisherkkyys sentään, miten on niin hankalaksi mennyt elämä? Joo, minuakin ärsyttää tavarakasat ja epäsiisteys, mutta en selvästi ole tarpeeksi trendikäs lumihiutale, että kutsuisin sitä visuaalisen hälyn kuormitukseksi.
En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi tämä juttu on tehty - tavaroille on kaappi? Oishan se varmaan kiva, jos kaikille tavararyhmille olisi oma kaappinsa, itseäni kiinnostaisi lahjapaketointikaappi, puoliso haaveilee aamiaiskaapista ja lapset varmaan karkkikaapista, mutta eipä tosiaan kotiimme mahdu joka tarpeeseen räätälöityjä kaappeja. Siis joo, voi toimiakin joku "laitekaappi", mutta hei c'mon, se on vain KAAPPI. Nyt Hesari jotain rotia uutisten tasoon!
Ne kun nuo somalit aikanaan rakensi Suomen niin on ne olleet kaukaa viisaita. Sitä ihan hämmästelee kun joskus arjen keskellä huomaa kuinka joku käytännönasia onkin aivan itsestään selvyys ja keksitty jo vuosisatoja sitten rakentajiemme toimesta, ja yhtäkkiä sitä vain hoksaa että kappas, tuo putkihan tuottaa vettä jota voi käyttää vaikka juomiseen, tai sitä voi lämmittää tuollaisella levyllä jossa on ruuvattava lämpötilansäätösysteemi.