Uusi suomalaiskeksintö - Annukka Alasko oivalsi laittaa kodissa laitteet ja johdot oman kaapiin
Kun leikkiaika vaihtuu ruutuajaksi Alaskon perheen kolmiossa Helsingin Vallilassa, seitsemänvuotias Aarni ja hänen kesällä kolme vuotta täyttävä pikkusiskonsa tietävät, minne suunnata. Kodissa ei ole televisiota, joten piirrettyjä katsotaan tabletilta, ja sen paikka on eteisen laitekaapissa.
Kommentit (48)
Siis hän keksinyt kaapin? Muistalen kaappeja nähneeni mm. Turun linnassa, joten ihan uutena en kaappia pitäisi.
Eli kuin aamiaiskaappi, mutta elektroniikalle? Eli yhtä turha.
Aina tulee uusi sukupolvi, joka keksii sen polkupyörän uudelleen.
Siellä kaapissako lapset katselee piirrettyjä?
On astetta parempi perhe, kun ei ole televisiota.
Äiti on selvästi valveutunut, ja varmistaa perheensäkin toimivan, kuten hän hyväksi näkee kaikkien puolesta.
Joo meillä turussa kaappeja on ollut jo vuosisatoja.
Keksijät ovat neroja. Hienoa, että Suomessakin on neroja.
Mulla on ollut tuommonen kaappi jo vuosia, mutta en oo tajunnut ilmoittaa siitä lehteen.
Voisin soittaa toimittajalle, kun minä keksin taloni seinassa olevaan aukkoon tuollaisen saranoilla kiinni olevan levyn. Toistaiseksi kutsun tätä innovaatiota aukottimeksi, mutta joku lyhyempi nimitys vielä pitäisi keksiä että olisi myyvempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tuommonen kaappi jo vuosia, mutta en oo tajunnut ilmoittaa siitä lehteen.
Hitsi, missasit sun 15 minutes of fame
Vierailija kirjoitti:
Voisin soittaa toimittajalle, kun minä keksin taloni seinassa olevaan aukkoon tuollaisen saranoilla kiinni olevan levyn. Toistaiseksi kutsun tätä innovaatiota aukottimeksi, mutta joku lyhyempi nimitys vielä pitäisi keksiä että olisi myyvempi.
Kulkusulku
Radioita ja televisioita valmistettiin kaappiovilla jo 20-30-luvuilla. Kopioitu huono versio!
Vierailija kirjoitti:
Radioita ja televisioita valmistettiin kaappiovilla jo 20-30-luvuilla. Kopioitu huono versio!
Muutamassa sisustusohjelmassa on tehty olkkariin uusi seinä ja seinien väliin sijoitettu kodin elektroniikka omille paikoilleen. Kokonaisuus sitten suljettavissa tarpeen mukaan.
Ostan konimaritetun kuolosiivous asunnon, kliiinisen valkoisella skandinaavisella sisustuksella kymmenellä eurolla.
Ja siis ihan pokkana esitellään kaappia uutena keksintönä. Kyllä jotkut pitää itseään erinomaisina.... Kaikki ei kehtaa tehdä siitä mediatapahtumaa, jos laittaa jonkin tavaran kaappiin.
Keksin juuri laittaa pestyt sukat kaappiin... Missä viipyy Hesarin toimittaja...
Ei uskoisi, että tässä maailman tilanteessa jutunaiheet on näin vähissä.
Vittü jipii, isäkin on varmaan siellä kaapissa?