Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka EI olisi pettänyt koskaan yhdessäkään suhteessaan

Vierailija
27.07.2022 |

Tai ei olisi edes pussaillut tai muutakaan sellaista varattuna vieraiden kanssa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt ja olen nainen.Naimisissa ollaan oltu pian 20 vuotta.

Vierailija
42/49 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkin. Väittäisin, että suurin osa ihmisistä. Miksi pettää, kun on hyvässä suhteessa? Jos taasen suhde ei ole hyvä, miksi pettää sen sijaan että eroaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole koskaan pettänyt yhtäkään kumppaniani. Periaatteeni on aina ollut, kun yhdessä ollaan, niin se otetaan tosissaan. Minua on kyllä petetty.

Nyt olen ollut kymmenisen vuotta yksineläjänä ja aion näin jatkaakin. En jaksa enää yhtäkään parisuhdetta. Yksin on arki mukavan seesteistä ilman että tarvitsisi passata ketään tai siivota kenenkään jälkiä. Sohvallani röhnötän vain minä itse ja näin saa olla vastaisuudessakin.

N46v 

Vierailija
44/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika monikin. Nuo ovat lähinnä narsististen itsensäetsijöiden säälittäviä kevätjuhlaliikkeitä. Tuula ja Päivi jakavat reikää Markoille ja Penoille vielä viisikymppisenä kun Etsivät Itseään.

Mun yksi kaveri, viisikymppinen nainen, on iskenyt silmänsä erääseen samassa harrasteryhmässä olevaan varattuun mieheen. Ei ole kuulemma ketään kohtaan ennen tuntenut sellaista kihelmöintiä mitä tuntee tätä varattua miestä kohtaan. Hän on päättänyt iskeä miehen itselleen ja en epäile etteikö sitä toteuta. Toki miehessäkin vikaa, jos aikoo pettää puolisoaan.

Vierailija
45/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei voi väittää, etteikö olisi tehnyt mieli ja pallotellut sellaista omassa mielessä, mutta en ole kovin impulsiivinen ja päätynyt aina samaan lopputulokseen - pettämisessä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
46/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, minä

Vierailija
47/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pettänyt. En ole naisten kanssa seksin takia. 

Seksi on pieni juttu suhteessa jossa on paljon muutakin.

Vierailija
48/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heps, täällä yksi. Koskaan en ole pettänyt. En edes suudellut tai flirttaillut muiden kanssa. Yksissä ollaan vaimon kanssa oltu jo alaikäisestä saakka, naimisissakin jo 21v.

-M43

Vierailija
49/49 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäkään suhteessaan?

Minkälaisia kukasta kukkaan hyppijöitä te oikein olette kun puhutaan monikossa? Mä aloin parisuhteeseen 18 vuotiaana ja olen siinä edelleen 44 vuotiaana...