Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään joka EI olisi pettänyt koskaan yhdessäkään suhteessaan

Vierailija
27.07.2022 |

Tai ei olisi edes pussaillut tai muutakaan sellaista varattuna vieraiden kanssa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt enkä tullut petetyksi. Jotenkin ei tule edes mieleen jos on suhteessa. Että edes voisi pettää. Tai että toinen voisi.

Vierailija
22/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Saman naisen kanssa seurustellut 13-vuotiaasta asti ja naimisiin menimme kun olin 19v ja hän 17v. Nyt minä olen 41v mies ja hän 39v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Ja tietääkseni en ole myöskään tullut petetyksi.

Vierailija
24/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. En ole vilkuillut muualle edes tapailtaessa.

Vierailija
25/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan pettänyt. Mä oon yhdessä sen naisen kanssa, jonka itelleni halusin. En mä usko, että voisin loukata häntä pettämällä jos vaikka muuten himot yllättäiskin. En juo alkoholia oikeastaan ollenkaan niin harkintakyky ei sen vuoksi ainakaan petä ja pysyy housut helpommin jalassa.

Vierailija
26/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on pettänyt taatusti jonkun ihmisen jossain elämänsä vaiheessa.

Vierailija
27/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en ole pettänyt nykyistä miestäni millään tavalla kertaakaan. Yhdessä vuodesta 2006.

Laitatko kuvan niin arvioidaan suorituksen vaativuusastetta.

Vierailija
28/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan pettänyt, minua kyllä petettiin suhteessa, josta lapsetkin saatiin. Ja ei, en ole enää suhteessa kyseisen pettäjän kanssa.

Vierailija
29/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pettänyt. Kaksi kertaa olen seurustellut. Jos menen suhteeseen niin otan sen hyvin vakavasti. Haluan kunnioittaa kumppaniani ja siihen kuuluu rehellisyys. Jos alkaisi tehdä mieli vierasta niin ehdottaisin avointa suhdetta tai lopettaisin ensin suhteen ja vasta sitten säätäisin muiden kanssa. Tai en tekisi mitään En ymmärrä pettämistä. Kertoo vain heikosta luonteesta.

Sinkkuna olen ollut lähes koko aikuisikäni. Ja monen aviomiehen kanssa hommaillut. En tiedä onko heillä lupa vai ei.

Olethan sä pettänyt :D "monen aviomiehen kanssa hommaillut"

Sinkkuna ollessa. Onko noin vaikea ymmärtää tekstiä?

Vierailija
30/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Avioliitoissa ikävuosina 21-42 ja 45 =>

N53

Vierailija
31/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut kuin tämä yksi suhde jossa olen ollut 15-vuotiaasta. Itseään arvostava ihminen ei luuhaa muualla.

N46

Vierailija
32/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on pettänyt taatusti jonkun ihmisen jossain elämänsä vaiheessa.

Niin ap mainitsee pussailun, yms. ja näissä keskusteluissa yleensä unohtuu se, että pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa. Yhteistä sopimusta voi rikkoa ilman kosketustakin ja sitä kutsutaan henkiseksi pettämiseksi. Esim jätät kertomatta, jotain sellaista mistä tiedät kumppanisi repivän pelihousunsa.

Vierailija
33/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan, tilaisuuksia tarjoutaan yleensä muutamia kertoja vuodessa. Takana vaimoni kanssa 17 vuotta. Joskus houkuttaa enemmän, joskus vähemmän ja yleensä ei lainkaan. Vaimolle olen luvannut, että vaikka ihastumisesta toiseen en voi päättää, niin pettämisestä voin ja sitä en tee. Mies.

Miehen puhetta, arvostan.

Vierailija
34/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa.

Vierailija
35/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nainen 80-luvun loppupuolelta saakka. En ole pettänyt. Naimisissa.

M 60 v.

Vierailija
36/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Pettäminen on kuvottavaa toimintaa. Mikäli suhde ei toimi, niin silloin se reilusti lopetetaan ennen kuin aloitetaan pyörimään jonkun toisen kanssa. Olen nainen, ikä 30+ vuotta.

Vierailija
37/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. Takana kaksi pitkää suhdetta (7 ja 20 vuotta) ja muutama lyhyempi (0,5 - 2 vuotta). Aina olen ensin lopettanut edellisen suhteen ennen kun alan säätämään jonkun muun kanssa. Pientä ihastumista on joskus ollut suhteen aikana, mutta se on jäänyt haaveilun tasolle. Olen ihan nätti ja avoin sekä hymyileväinen, joten mahdollisuuksia olisi varmasti ollut, mutta en ole lähtenyt edes kokeilemaan kepillä jäätä.

N47

Vierailija
38/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja jotka muuta väittävät huijaavat

Vierailija
39/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt. Pari kertaa on ollut lähellä (alkoholilla osuutta asiaan), molempien kertojen jälkeen olen eronnut. Molemmissa suhteissakin käytettiin alkoholia, eli ne eivät perustuneet aitoon vuorovaikutukseen. Nyt en ole juonut vuosiin ja kumppanikin käyttää todella satunnaisesti. Hän myös tietää kantani alkoholinkäyttöön vastakkaisen sukupuolen läsnäollessa.

Tutkimusten mukaan ihmisistä on noin puolet yksiavioisia, ja puolet eivät kykene muodostamaan luottamuksellista kiintymyssuhdetta puolisoonsa. Tässä pettämisgeenin omaavassa ryhmässä enemmän pettävät miehet, sillä naiset noudattavat vahvemmin sosiaalisia normeja.

Yksiavioisetkin saattavat kuitenkin pettää esimerkiksi alkoholin vaikutuksen alaisena. Monogamiset eläimetkin pettävät kumppaneitaan, kun ne altistetaan alkoholille.

The more you know.

Vierailija
40/42 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veteen piirretty juttu. Kun olen ollut tilanteessa jossa ollaan sovittu että ollaan pari ja ei tapailla muita, en ole pettänyt koskaan kumppaniani millään tavalla. Mutta on ollut tilanteita jossa vielä ei olla sitouduttu monogaamiseen suhteeseen olen jossain kohtaa tapaillut kolmeakin naista samaan aikaan ja kaikkien kanssa on harrastettu seksiäkin. Joskus jopa saman päivän aikana. Eivätkä he ole tienneet toisistaan mitään. Kun on sovittu sitten yhden kanssa ettei nähdä enää muita, olen ilmoittanut muille että valitettavasti en voi enää tavata heitä.